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à choisir le meilleur logiciel

Description de Beekeeper

La plateforme mobile Beekeeper est le point de contact unique pour votre personnel de première ligne. Avec toutes les communications et tous les outils en un seul endroit, elle permet aux employés de première ligne de faire un excellent travail et de se sentir impliqués. Elle stimule à son tour la motivation, la productivité et la sécurité. Les employés peuvent résoudre les problèmes plus rapidement et travailler plus efficacement grâce à une expérience utilisateur intuitive et des intégrations transparentes.

Qui utilise Beekeeper ?

Beekeeper est une application d'équipe pour appareils mobiles qui connecte les travailleurs dispersés qui ne sont pas dans un bureau par le biais de communications internes sécurisées, dans des secteurs tels que l'hôtellerie, la fabrication et le commerce de détail.

Beekeeper Logiciel - 1
Beekeeper Logiciel - 2
Beekeeper Logiciel - 3
Beekeeper Logiciel - 4
Beekeeper Logiciel - 5

Beekeeper ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Beekeeper

Beekeeper

4,6 (78)
2 160,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
69
4,8 (78)
4,7 (78)
4,8 (78)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (4 641)
4,3 (4 641)
4,4 (4 641)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Beekeeper

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Modèles
Tableau de bord
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports de paie
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Speakap
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Blink
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Chat en temps réel
Gestion de la communication

Avis sur Beekeeper

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
29%
3
4%
Eric
Eric
Director of Business Development (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Communication Gamechanger!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I really pushed for this product at our company since communication was always an issue. Only about 25% of our staff had daily PC access so by being phone based, super easy to use and login this product has really taken off. There were some naysayers at the beginning but especially after our experience with Covid this is one of our most important tools at the company. Beyond the obvious functions you might see in the demo there are a multitude of other applications. We have used Beekeeper in some really creative ways to fit our objectives, especially since you can use links in the program which really allow most staff to just use BK as their main hub.

Avantages :

Intuitive for end-user, easy to setup, so many different applications it can be used for, company is constantly updating and improving the app. Great for top-down and bottom-up communication. Engages employees and unifies multiple locations to feel more like one company. Great analytics on back end. We signed up right before Covid and it ended up being an invaluable tool for quick communication, keeping in touch with employees who were laid off and getting out important updates in a fast changing environment. Can't stress enough how easy it is to onboard staff across multiple properties with different tech skills levels, languages, backgrounds etc. Anyone that has used FB or sent a text message can use this platform.

Inconvénients :

Very few complaints about this product. My biggest one would be the Forms module they offer. While the forms themselves function and look nice there is really no back end built out so you end up having to export to Excel or use Zapier which can get expensive if moving volume, for example having 1000 people fill out a Covid pre-screening form everyday. We basically just use a MS Forms link under the Navigation Extensions which is a good workaround and gives us the dynamic data rendering we need.

Réponse de l'équipe de Beekeeper

il y a 3 ans

Thank you so much for your review! It's great to see Beekeeper had such a positive impact on your organisation :)

Romano
Unternehmensentwickler (Suisse)
Pétrole et énergies, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great tool for business communication

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We reach now all employees

Avantages :

Easy to use for every employee from CEO to the mechanic, from pc to the mobile phone Cloud plattform, no IT support necessary Interface for fast and easy access

Inconvénients :

We did not found any negatives features or support at this time

Réponse de l'équipe de Beekeeper

il y a 4 ans

Hi Romano, thank you for your review! We are happy to hear that you are now able to reach all your employees!

Franziska
Ass. HR Director (Allemagne)
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Beekeeper gives everybody access to all information

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : With Beekeeper we could solve the "communication problem" because now every employee has the possibility to connect himself/herself with other employees from different locations.

Avantages :

Beekeeper is very helpful for our organisation and invitation of internal trainings as well as for the improvement of the communication between all our employees.

Inconvénients :

In general there is nothing we don't like. There are sometimes features which can be improved but the product management of Beekeeper takes care of those issues.

Réponse de l'équipe de Beekeeper

il y a 5 ans

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

Gerda
Gerda
Head of Communications (Suisse)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Machines, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Ditigization of internal communication

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Beekeeper has facilitated the way how we communicate internally, we have more dialogue and more internal brand awareness. As cherry on the cake, we can also say that it has helped us tremendously on saving time in the corporate communication department.

Avantages :

Beekeeper helped us to align the internal communication in an aligned and engaging way. We like to say that "The sun never sets on JENSEN", meaning that there is always a team of JENSEN staff at work. This means also that there is no single hour where we can reach all teams at once. With Beekeeper, we can reach out to all our team members and enter into a real dialogue with them. What I like most is the modern way of interaction, the modular set-up of the individual streams and the dashboard functionalities.

Inconvénients :

It's a detail, yet I dont' want to keep this space void: I am not fond of the way how our key visuals for the streams are being displayed. The title of the stream is written all over the key visual. I fail to understand what is so difficult about changing this and ensuring that the key visual is visible.

Réponse de l'équipe de Beekeeper

il y a 6 ans

Thank you for the amazing review! We understand what you are saying about the key visual being moved from the navigation location. Please be sure to tell your Customer Success Manager so the feedback is taken to our engineering team!

Johanna
Johanna
HR Assistant & Quality Coordinator (Suisse)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Experiences with Beekeeper

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Beekeeper is very popular by all our employees, not only with our permanent employees but also with our Executive Committee and our seasonal staff. One of the big advantages we have with Beekeeper is being able to send our seasonal mailing (necessary information before starting work) to a large number of employees in different languages.

Avantages :

It's easy to handle, no complicated log-ins, everyone knows how to post something from the beginning including videos and photos, little explanation needed, administration of users is easy, social media possibilities provided by Beekeeper are very varied, support is always available and quick to respond, surveys can be done quickly, reach a wide audience in virtual time

Inconvénients :

Search function for posts is a little slow

Réponse de l'équipe de Beekeeper

il y a 5 ans

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!