Beekeeper

Qui utilise Beekeeper ?

Beekeeper est une application d'équipe pour appareils mobiles qui connecte les travailleurs dispersés qui ne sont pas dans un bureau par le biais de communications internes sécurisées, dans des secteurs tels que l'hôtellerie, la fabrication et le commerce de détail.

Description de Beekeeper

La mission de Beekeeper est de transformer la manière dont les deux milliards d'employés de première ligne travaillent avec une plateforme de communication mobile qui touche chaque quart, lieu et langue grâce à la messagerie individuelle et à la messagerie de groupe en temps réel. Les flux dédiés fournissent des communications opérationnelles importantes à toute votre main-d'œuvre ou à tous vos sous-groupes spécifiques. Les responsables assurent la productivité du personnel et une faible rotation des employés en automatisant les workflows et la messagerie pour leurs équipes, tout en tirant parti d'un tableau de bord analytique pour mesurer l'engagement.

Informations sur Beekeeper

Beekeeper

http://beekeeper.io/

Fondé en 2012

Beekeeper Logiciel - 1
Beekeeper Logiciel - 2
Beekeeper Logiciel - 3
Beekeeper Logiciel - 4
Beekeeper Logiciel - 5
Vidéo de Beekeeper
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Beekeeper Logiciel - 5 - aperçu

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À partir de

s/o
2,99 $US/mois
10,00 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Beekeeper

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Linux (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Beekeeper - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données des employés
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Communautés de collaborateurs
  • Communication multicanal
  • Conférences audio et vidéo
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Portail des employés
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Répertoire d'employés
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels d'employee advocacy : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Authentification unique
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de questions
  • Chat et messagerie
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback à 360 degrés
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la formation
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Portail des employés
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  • Rappels
  • Rapports en temps réel
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  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des performances

Logiciels d'engagement des collaborateurs : afficher la liste complète

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  • Enquêtes et feedback
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  • Fil d'activités et d'actualités
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  • Importation et exportation de données
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  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
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  • Tableau de bord d'activités
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Logiciels de communication d'équipe : afficher la liste complète

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  • Automatisation des formulaires
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  • Gestion des fichiers
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  • Workflow configurable

Logiciels de mobilité : afficher la liste complète

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  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Outils de communication interne : afficher la liste complète

Beekeeper - Alternatives

Plus d'alternatives à Beekeeper

Avis sur Beekeeper

Lire les 77 avis

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par note

5
51
4
23
3
3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Eric M.
Eric M.
Director of Business Development
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2021

"Communication Gamechanger!"

Commentaires: I really pushed for this product at our company since communication was always an issue. Only about 25% of our staff had daily PC access so by being phone based, super easy to use and login this product has really taken off. There were some naysayers at the beginning but especially after our experience with Covid this is one of our most important tools at the company. Beyond the obvious functions you might see in the demo there are a multitude of other applications. We have used Beekeeper in some really creative ways to fit our objectives, especially since you can use links in the program which really allow most staff to just use BK as their main hub.

Avantages: Intuitive for end-user, easy to setup, so many different applications it can be used for, company is constantly updating and improving the app. Great for top-down and bottom-up communication. Engages employees and unifies multiple locations to feel more like one company. Great analytics on back end. We signed up right before Covid and it ended up being an invaluable tool for quick communication, keeping in touch with employees who were laid off and getting out important updates in a fast changing environment. Can't stress enough how easy it is to onboard staff across multiple properties with different tech skills levels, languages, backgrounds etc. Anyone that has used FB or sent a text message can use this platform.

Inconvénients: Very few complaints about this product. My biggest one would be the Forms module they offer. While the forms themselves function and look nice there is really no back end built out so you end up having to export to Excel or use Zapier which can get expensive if moving volume, for example having 1000 people fill out a Covid pre-screening form everyday. We basically just use a MS Forms link under the Navigation Extensions which is a good workaround and gives us the dynamic data rendering we need.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 18/08/2021

Thank you so much for your review! It's great to see Beekeeper had such a positive impact on your organisation :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2021
Romano G.
Unternehmensentwickler
Pétrole et énergies, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/01/2020

"Great tool for business communication"

Commentaires: We reach now all employees

Avantages: Easy to use for every employee from CEO to the mechanic, from pc to the mobile phone
Cloud plattform, no IT support necessary
Interface for fast and easy access

Inconvénients: We did not found any negatives features or support at this time

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 24/01/2020

Hi Romano, thank you for your review! We are happy to hear that you are now able to reach all your employees!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/01/2020
Franziska W.
Ass. HR Director
Hôtellerie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018

"Beekeeper gives everybody access to all information"

Commentaires: With Beekeeper we could solve the "communication problem" because now every employee has the possibility to connect himself/herself with other employees from different locations.

Avantages: Beekeeper is very helpful for our organisation and invitation of internal trainings as well as for the improvement of the communication between all our employees.

Inconvénients: In general there is nothing we don't like. There are sometimes features which can be improved but the product management of Beekeeper takes care of those issues.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 19/09/2018

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018
Gerda J.
Gerda J.
Head of Communications
Machines, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/08/2018

"Ditigization of internal communication"

Commentaires: Beekeeper has facilitated the way how we communicate internally, we have more dialogue and more internal brand awareness. As cherry on the cake, we can also say that it has helped us tremendously on saving time in the corporate communication department.

Avantages: Beekeeper helped us to align the internal communication in an aligned and engaging way. We like to say that "The sun never sets on JENSEN", meaning that there is always a team of JENSEN staff at work. This means also that there is no single hour where we can reach all teams at once. With Beekeeper, we can reach out to all our team members and enter into a real dialogue with them. What I like most is the modern way of interaction, the modular set-up of the individual streams and the dashboard functionalities.

Inconvénients: It's a detail, yet I dont' want to keep this space void: I am not fond of the way how our key visuals for the streams are being displayed. The title of the stream is written all over the key visual. I fail to understand what is so difficult about changing this and ensuring that the key visual is visible.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 24/08/2018

Thank you for the amazing review! We understand what you are saying about the key visual being moved from the navigation location. Please be sure to tell your Customer Success Manager so the feedback is taken to our engineering team!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/08/2018
Johanna P.
Johanna P.
HR Assistant & Quality Coordinator
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018

"Experiences with Beekeeper"

Commentaires: Beekeeper is very popular by all our employees, not only with our permanent employees but also with our Executive Committee and our seasonal staff. One of the big advantages we have with Beekeeper is being able to send our seasonal mailing (necessary information before starting work) to a large number of employees in different languages.

Avantages: It's easy to handle, no complicated log-ins, everyone knows how to post something from the beginning including videos and photos, little explanation needed, administration of users is easy, social media possibilities provided by Beekeeper are very varied, support is always available and quick to respond, surveys can be done quickly, reach a wide audience in virtual time

Inconvénients: Search function for posts is a little slow

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 21/09/2018

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2018