Description de Wisely

Wisely est un système sophistiqué d'opérations et de marketing à frais fixes qui inclut des fonctionnalités de gestion de listes d'attente, de réservations, des tables, d'intégration de point de vente, de Wi-Fi social, de primes, de commentaires, d'e-mails de masse et d'envois déclenchés et le marketing automatisé sur FB et Instagram basé sur les données.

Qui utilise Wisely ?

Wisely est conçu pour les chaînes de restaurants à service complet avec au moins 10 emplacements.

Wisely Logiciel - 1
Wisely Logiciel - 2
Wisely Logiciel - 3
Wisely Logiciel - 4
Wisely Logiciel - 5

Wisely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Wisely

Wisely

4,7 (11)
Indisponible dans votre pays
150,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
6
4,8 (11)
4,6 (11)
4,6 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
138
42
3,8 (76)
4,0 (76)
4,0 (76)

Alternatives à Wisely

Sprinklr
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Rapports et analyses
OpenTable
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Réservations de groupe
Aloha EPOS
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports de ventes
Traitement des paiements
Vérifications distinctes
Tock
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réservations
Rapports et analyses
Yelp Guest Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Commande en ligne
Emplacements multiples
Réservation en ligne
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des flux de travail
Suivi des médias sociaux
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Keap
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Confirmation et rappels
Gestion des contacts

Avis sur Wisely

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
27%
Max
IT Manger (É.-U.)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Wisely is fantastic!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The support team is great. They are constantly working on new features and are very receptive to our comments. The product is very stable and has been relied on at 10+ restaurant locations daily

Avantages :

Very simple platform that is easy to use. Our employees have no problem using the basic functionality of the product with very minimal training.

Inconvénients :

Screen real estate can be a struggle but that's the tradeoff for using on smaller iPads. We have asked for a full screen view.

Lindsey
Chief of Staff (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Happy with Wisely!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have had a great experience overall at our restaurant. Sure, there have been kinks along the way, but the support team has been very helpful in getting issues resolved quickly. We are looking forward to POS integration that should be coming soon!

Avantages :

Easy to use, has all the necessary functions, great customer service!

Inconvénients :

We would love the ability to charge a deposit for reservations, that guests can get back only when they keep their reservation.

Katie
General Manager (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Essential Tools for Time Management with Wisely

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Wisely is built by folks who understand the industry and the advantages a streamlined tool can impact not only sales but day to day management of the business.

Avantages :

Running any small business is about effective and efficient time management. With Wisely we are able to integrate reservations into our forecasting for labor and capture emails for marketing that again drives future sales.

Inconvénients :

The back end programming for reservation availability is not super intuitive but it is workable.

Matt
Restaurant Owner (É.-U.)
Produits alimentaires, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I am super happy with it- they’ve been great about answering super quick, and getting us set up and running!

Avantages :

We really love how simple and easy it is- we got it connected to our point of sale and the data that it pulls into the software helps us track every table- it’s pretty awesome.

Inconvénients :

As of now- you can’t change your store hours yourself, so for example we wanted to change NYE hours- luckily support and anyone you talk to who works for them- are super quick and helpful- and the issue was fixed in less than an hour. That’s really the only down fall- and that’s not even bad if you figure how quick they are with support!

Anna
Director of Marketing (É.-U.)
Restaurants, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Wisely Has Greatly Improved Our Business

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : For us, Wisely is not just a software, they are a partner. They genuinely care about our business and how they can improve their product to not just make us, as a client satisfied, but to ultimately make our guests happy. The thoughtful approach and personal attention is unlike anything I've seen in my career.

Avantages :

As a restaurant marketer + operator, it is so important for us to have a pulse on our guests' experience – what did our guests love, where can we improve, how long was the wait, how friendly was our team. And what's even more important is to be able to capture all of that data in one place, and to be able to act on it. Guests are leaving reviews across several platforms – Yelp, Facebook, Google, via email – so to have the ability to streamline that data in one place across our entire organization, and then hold our teams accountable for recovering our guests – is truly invaluable.

Inconvénients :

The few difficulties we encountered with the software were all resolved and handled with great care by the Support Team.