15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Wisely

Wisely est un système sophistiqué d'opérations et de marketing à frais fixes qui inclut des fonctionnalités de gestion de listes d'attente, de réservations, des tables, d'intégration de point de vente, de Wi-Fi social, de primes, de commentaires, d'e-mails de masse et d'envois déclenchés et le marketing automatisé sur FB et Instagram basé sur les données.

Qui utilise Wisely ?

Wisely est conçu pour les chaînes de restaurants à service complet avec au moins 10 emplacements.

Wisely Logiciel - 1
Wisely Logiciel - 2
Wisely Logiciel - 3
Wisely Logiciel - 4

Wisely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Wisely

Wisely

4,8 (11)
150,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
6
4,8 (11)
4,7 (11)
4,6 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
140
42
3,8 (80)
3,9 (80)
4,0 (80)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Wisely

Sprinklr
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Tock
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réservations
Rapports et analyses
OpenTable
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Réservations de groupe
Yelp Guest Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Commande en ligne
Emplacements multiples
Réservation en ligne
Aloha EPOS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Rapports de ventes
Traitement des paiements
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Surveillance des avis émis
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier

Avis sur Wisely

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
18%
Sakib
Any work (Malaisie)
Gestion de l'enseignement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I Suggested Wisely everyone

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : We have had a great experience overall at our restaurant. Sure, there have been kinks along the way, but the support team has been very helpful in getting issues resolved quickly. We are looking forward to POS integration that should be coming soon!

Avantages :

What I liked most about Wisely was its comprehensive suite of features for email marketing automation. From customizable fields to event-triggered actions, Wisely empowered businesses to deliver personalized, timely messages, fostering stronger customer relationships, and driving higher engagement and conversions.

Inconvénients :

What I liked least about Wisely was its potentially steep learning curve for users unfamiliar with advanced email marketing techniques. While the platform offered robust features, navigating and fully leveraging them might require significant time and training investment, especially for beginners in digital marketing.

Max
IT Manger (É.-U.)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Wisely is fantastic!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The support team is great. They are constantly working on new features and are very receptive to our comments. The product is very stable and has been relied on at 10+ restaurant locations daily

Avantages :

Very simple platform that is easy to use. Our employees have no problem using the basic functionality of the product with very minimal training.

Inconvénients :

Screen real estate can be a struggle but that's the tradeoff for using on smaller iPads. We have asked for a full screen view.

Katie
General Manager (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Essential Tools for Time Management with Wisely

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Wisely is built by folks who understand the industry and the advantages a streamlined tool can impact not only sales but day to day management of the business.

Avantages :

Running any small business is about effective and efficient time management. With Wisely we are able to integrate reservations into our forecasting for labor and capture emails for marketing that again drives future sales.

Inconvénients :

The back end programming for reservation availability is not super intuitive but it is workable.

Lindsey
Chief of Staff (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Happy with Wisely!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have had a great experience overall at our restaurant. Sure, there have been kinks along the way, but the support team has been very helpful in getting issues resolved quickly. We are looking forward to POS integration that should be coming soon!

Avantages :

Easy to use, has all the necessary functions, great customer service!

Inconvénients :

We would love the ability to charge a deposit for reservations, that guests can get back only when they keep their reservation.

Matt
Restaurant Owner (É.-U.)
Produits alimentaires, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I am super happy with it- they’ve been great about answering super quick, and getting us set up and running!

Avantages :

We really love how simple and easy it is- we got it connected to our point of sale and the data that it pulls into the software helps us track every table- it’s pretty awesome.

Inconvénients :

As of now- you can’t change your store hours yourself, so for example we wanted to change NYE hours- luckily support and anyone you talk to who works for them- are super quick and helpful- and the issue was fixed in less than an hour. That’s really the only down fall- and that’s not even bad if you figure how quick they are with support!