15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Emplifi Social Marketing Cloud

Emplifi Social Marketing Cloud

Description de Emplifi Social Marketing Cloud

Une suite de marketing sur les réseaux sociaux de confiance, compatible avec l'IA et conçue pour les marques et les agences de toutes tailles. L'éditeur fournit aux clients les ensembles de données les plus complets pour leur permettre de mener à bien leurs efforts de marketing en amont. Comprenez la personnalité de vos clients, exploitez des informations de contenu avancées et trouvez les influenceurs les plus appropriés pour votre entreprise. Optimisez votre gestion des réseaux sociaux, surveillez les conversations sur les réseaux sociaux et offrez un service client exceptionnel, le tout depuis une seule interface.

Qui utilise Emplifi Social Marketing Cloud ?

Solutions évolutives pour les grandes entreprises et les PME.

Emplifi Social Marketing Cloud Logiciel - 1
Emplifi Social Marketing Cloud Logiciel - 2

Emplifi Social Marketing Cloud ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Emplifi Social Marketing Cloud

Emplifi Social Marketing Cloud

4,2 (38)
200,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
8
4,2 (38)
3,8 (38)
4,4 (38)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
5
4,2 (231)
3,9 (231)
4,5 (231)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Emplifi Social Marketing Cloud

Brandwatch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Rapports et analyses
Meltwater
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Planification des publications
Rapports et analyses
Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Tableau de bord
quintly
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Rapports et analyses
Suivi de l'engagement
Sprout Social
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des publications
Rapports et analyses
Édition automatisée
Social Intents
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
facelift
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Édition automatisée
eclincher
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion des contacts
Édition automatisée
Social News Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Emplifi Social Marketing Cloud

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
39%
3
11%
2
3%
1
3%
Ricardo
Ricardo
Ecommerce Director (Panama)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

If you focus on Analytics, this is the best option you have

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We had a great experience with Socialbakers, I even miss it, we just had to focus on a tool that helped us to better create and publish the content rather than measuring it.

Avantages :

It excels Sproutsocial and Hootsuite in the Analytics department, it is by far the most robust and most features to measure your KPIs

Inconvénients :

It lacks on posting schedules or options to get the content out, it focuses more on measuring than helping you create it.

Gabriel
Head of Content and Communications (Malaisie)
Médias en ligne, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Socialbakers is a no frills solution for our company's social media publishing and operations.

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : -Socialbakers is helpful to manage user access to our social media accounts and also plan and manage their outbound posts.
- The overall experience is pleasant however there can be more areas to improve especially on the social analytics area. I am more than happy to help Socialbakers in this area.

Avantages :

Socialbakers is a no frills solution for our company's social media publishing and operations.

Inconvénients :

-More flexibility can be given to build charts and tables. -Can focus on advocating the label/ tagging feature and to use it to drive all analytics and content management feature. -Duration on information collected can be stored longer for Y-o-Y comparison (i.e. without the need to rebuild). A lot of such information we still rely on CrowdTangle.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Base plan used to be awesome: now the least bang for your buck of all providers

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : My experience with socialbakers, when I started with the software nearly 4 years ago was amazing, the functionality was incredible and it delivered value that we were willing to pay for. The way the software has developed over time has been very dissapointing, stripping all of the points of difference out of the package, with a huge price discrepancy making our only other option to switch providers if we want to get even marginally more functionality, rather than being offered a titrated solution.

Avantages :

I like the calendar view, and the ease of creating and scheduling content, and the approval workflow.

Inconvénients :

Socialbakers massively overstates what is included in the base level plan. When I started with the software the base plan included dashboards, which are a fairly standard inclusion in social software. It is so dissapointing that the inclusions in the base plan have been completely stripped back, and I'm left feeling as though we are massively overpaying for something that we could get from pretty much any other provider. The customer service, since moving out of prauge has been terrible as well, impolite, unhelpful and to be frank a bit condescending on the live chat. In my experience there is more often than not lately, little gremlins in the software, necessitating refreshing the calendar between scheduling every single post, half the time not able to see what is scheduled from the calendar view etc.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great social media monitoring tool which can be super cool if combined with social listening

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Its one of the good tools out there in market and i recommend it to use it at least once

Avantages :

The user interface is just so cool. Everyone in my organization keeps on saying that while using it

Inconvénients :

Export reports to ppt can get better. I mean it is good but it can be improved

Maysa
Marketing Specialist (Brésil)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Missing features

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

I like the reports and the many possibilities of date analysis.

Inconvénients :

I find it very frustrating that the software does not allow for programming the posts of stories content on instagram. Also, there should be a way to program carousel posts on instagram.