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à choisir le meilleur logiciel

Description de Gladly

Gladly est une plateforme de service client radicalement personnalisée. Contrairement aux plateformes de service client existantes qui sont axées sur les cas, Gladly est conçu en plaçant les personnes au centre, pour permettre une conversation client unique et continue, par message écrit ou vocal. Gladly offre ses services à certaines entreprises parmi les plus innovantes, comme JetBlue, JOANN et TUMI, afin de proposer des expériences client exceptionnelles et de faire du service client un avantage concurrentiel.

Qui utilise Gladly ?

L'éditeur travaille en partenariat avec des PME et des grandes entreprises B2C dans les secteurs du commerce de détail, de l'e-commerce, des voyages et de l'hôtellerie, ainsi que des centres d'appel afin de répondre aux besoins actuels des clients.

Gladly Logiciel - 1
Gladly Logiciel - 2
Gladly Logiciel - 3
Gladly Logiciel - 4
Gladly Logiciel - 5

Gladly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Gladly

Gladly

4,8 (123)
150,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
81
29
4,9 (123)
4,8 (123)
4,9 (123)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
40
4,4 (2 141)
4,5 (2 141)
4,3 (2 141)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Gladly

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Talkdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des flux de travail
Rapports et analyses
Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Gestion des centres d'appel
NICE CXone
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des interactions
eDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des accords de service
Gestion des commandes
Gestion des tickets de support
Zoiper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Identification de l'appelant
Routage des appels
Kustomer
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des tickets de support
Messagerie instantanée

Avis sur Gladly

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Avantages :

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Inconvénients :

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Glady - A Customer Management System

4,0 il y a 6 mois

Commentaires : Because of Gladly, I am able to give excellent support to my clients. Since it stores crucial data about each client in an easily accessible profile, it allows me to give superior service without wasting time.

Avantages :

The fact that the Gladly platform works so well with my other programs makes it my favorite. It's a must in my office because of how well it coordinates many activities and how intuitive the UI is. The time-saving features are second to none; being able to switch between projects on the fly has saved me and my coworkers many hours that we would have otherwise spent paging through notes or switching between internet tabs. In my opinion, this is one of Gladly's most useful features that we can't live without.

Inconvénients :

While I have few legitimate gripes, I would suggest adding some lighthearted touches to the design of the website in order to keep myself and my coworkers cheerful when dealing with irate customers. In addition, having a distinct layout will keep certain employees from getting bored during sluggish periods.

Taylor
CXA (É.-U.)
Biens de consommation, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Review

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : 6 out of 10

Avantages :

Gladly is pretty reliable and easy to use

Inconvénients :

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Erlan Gino
Install representative (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

More fluente work flow

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Very happy with the app. hope it can improve even more but it really made things easier.

Avantages :

I am able to see call logs, emails, and notes in the same place, and make a good follow up to the current state of the request.

Inconvénients :

Sometimes it crashes, and also I wish it would be more integrated with the Companies systems.

Floranch
CSR (Philippines)
Services aux consommateurs, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Eye-catching and simple to use tool

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

Avantages :

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

Inconvénients :

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.