Description de Gladly

Gladly est une plateforme de service client radicalement personnalisée. Contrairement aux plateformes de service client existantes qui sont axées sur les cas, Gladly est conçu en plaçant les personnes au centre, pour permettre une conversation client unique et continue, par message écrit ou vocal. Gladly offre ses services à certaines entreprises parmi les plus innovantes, comme JetBlue, JOANN et TUMI, afin de proposer des expériences client exceptionnelles et de faire du service client un avantage concurrentiel.

Qui utilise Gladly ?

L'éditeur travaille en partenariat avec des PME et des grandes entreprises B2C dans les secteurs du commerce de détail, de l'e-commerce, des voyages et de l'hôtellerie, ainsi que des centres d'appel afin de répondre aux besoins actuels des clients.

Gladly Logiciel - 1
Gladly Logiciel - 2
Gladly Logiciel - 3
Gladly Logiciel - 4
Gladly Logiciel - 5

Gladly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Gladly

Gladly

4,8 (119)
Indisponible dans votre pays
150,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
29
4,9 (119)
4,9 (119)
4,9 (119)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
162
40
4,4 (2 059)
4,5 (2 059)
4,3 (2 059)

Alternatives à Gladly

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Suivi des tickets d'assistance
Salesforce Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Gestion des flux de travail
Rapports et analyses
HappyFox Help Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Zendesk Explore
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche/Filtre
Suivi des indicateurs clés de performance
Visualisation de données
Kustomer
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des tickets de support
Messagerie instantanée
NICE CXone
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Gestion des contacts
Suivi des interactions

Avis sur Gladly

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
13%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Avantages :

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Inconvénients :

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Floranch
CSR (Philippines)
Services aux consommateurs, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Eye-catching and simple to use tool

5,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

Avantages :

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

Inconvénients :

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.

Taylor
CXA (É.-U.)
Biens de consommation, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Review

3,0 il y a 10 mois

Commentaires : 6 out of 10

Avantages :

Gladly is pretty reliable and easy to use

Inconvénients :

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Lester Mark
CS Representative (Philippines)
Externalisation/délocalisation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Gladly as the world's most love and trusted Platform

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Gladly assists commerce brands, including our company, in transforming customer service in order to increase loyalty by providing excellent customer service experiences through the platform.

Avantages :

What I like most about Gladly is it has a single, lifelong conversation across all channels. The user can view the customer's entire conversation history, regardless of channel, in a single view. This gives customers more context, less repetition, faster responses, and a more personal touch.

Inconvénients :

Although the user may experience errors when exporting data, Gladly significantly improves the platform's reporting capabilities, making it an even more powerful tool to everyone.

Benny
Director of Customer Experience (É.-U.)
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Would not use any other Platform

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Avantages :

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Inconvénients :

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.