Qui utilise Klaviyo ?

Klaviyo équipe principalement les boutiques d'e-commerce en raison de ses intégrations transparentes dans des plateformes telles que Magento, Shopify et WooCommerce. Il s'intègre également aux entreprises B2C et B2B à l'aide de sites web personnalisés.

Description de Klaviyo

Klaviyo est une plateforme marketing moderne qui permet aux marques d'e-commerce de créer un nombre illimité de relations clients de grande valeur. Contrairement à d'autres logiciels de marketing, elle ne vous oblige pas à faire des compromis entre facilité d'utilisation et fonctionnalités puissantes. Les magasins peuvent donc tirer parti de stratégies de segmentation marketing très ciblées sans compromettre leur vitesse. C'est pourquoi plus de 10 000 marques innovantes comme Brooklinen et Bonobos sont passées à Klaviyo.

Informations sur Klaviyo

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fondé en 2012

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Présentation des tarifs de Klaviyo

Klaviyo est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Klaviyo est disponible à partir de 20,00 $US/mois.


À partir de

20,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Klaviyo

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Webinaires
  • Documentation

Klaviyo - Fonctionnalités

  • Bibliothèque d'images
  • Campagnes de drip marketing
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • E-mail découlant d'un événement
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • Tests A/B
  • Éditeur d'e-mail WYSIWYG

Logiciels d'email marketing : afficher la liste complète

  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Contenu dynamique
  • Lead scoring
  • Marketing social
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Sales intelligence
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tests A/B

Logiciels de marketing automation : afficher la liste complète

  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Logiciels de sms marketing : afficher la liste complète

Klaviyo - Alternatives

Plus d'alternatives à Klaviyo

Avis sur Klaviyo

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,4

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Craige hardel -.
Owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/08/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Commentaires: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Avantages: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Inconvénients: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/08/2019
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Avantages: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Inconvénients: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2020
Dean D.
Owner
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2020

"Klaviyo 2020"

Commentaires: My overall experience is very good with integration and implementation

Avantages: I like that Klaviyo email marketing software can combine with sms text messaging. This marketing feature is essential for any size business

Inconvénients: I don’t have any negatives about Klaviyo email software. One suggestion is to integrate the software with a loyalty rewards company

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Biens de consommation, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/12/2019

"Great product... with problems."

Commentaires: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Avantages: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Inconvénients: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/12/2019
Utilisateur vérifié
Senior Brand Designer
Design, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020

"Email campaigns with ease"

Commentaires: I'm one of the designers in our company and we use Klaviyo daily. One of our major channels for customer building is through email campaigns. Klaviyo is essential for that, and as a designer, is quite easy to use. Klaviyo is also built for teams. Even if I build a template for my project, another team member can easily access it to adjust on their end.

Avantages: I like the ease of use when designing emails in Klaviyo. We use "block" contents to build the email campaigns we send out to existing and potential customers. We design customized elements outside the app and then easily upload them to the service and from there, it as easy as ABC. It is fairly straightforward but is also open to customizable elements; useful for brand builders.

Inconvénients: An area for improvements could be file management. As we build more and more email campaigns (or termed templates) we undoubtedly create a lot of assets to use. Organizing them better can be beneficial for all types of users whether start-ups or full companies.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020