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à choisir le meilleur logiciel

Description de Conversica

Conversica est l'un des principaux fournisseurs d'assistants virtuels intelligents destinés à l'engagement client. En automatisant les conversations professionnelles de routine et en personnalisant les interactions à l'échelle, Conversica contribue à étoffer vos équipes en permettant aux professionnels du monde des affaires et aux assistants IA de travailler ensemble en toute harmonie.

Avec une grande bibliothèque de compétences conversationnelles ciblées et prêtes à l'emploi, les assistants IA
peuvent être déployés rapidement, ont un comportement humain et personnel et offrent
une précision de conversation et une autonomie exceptionnelles.

Qui utilise Conversica ?

Équipes de vente, de marketing et de customer success dans la plupart des secteurs, notamment la technologie, les télécommunications, l'assurance, l'automobile et l'hôtellerie.

Conversica Logiciel - 1
Conversica Logiciel - 2
Conversica Logiciel - 3

Conversica ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Conversica

Conversica

4,6 (21)
2 999,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
6
4,3 (21)
4,5 (21)
4,5 (21)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 534)
4,0 (18 534)
4,1 (18 534)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Conversica

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Messagerie client en temps réel
Réservation en ligne
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Génération de leads
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Magileads
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Smith.ai
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Assistant virtuel
Chat et messagerie
charles
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tickets de support
Saisie de leads
Suivi de l'engagement
Exceed.ai
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Conversica

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
62%
4
38%
Shane
Shane
Marketing Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Banque, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Conversica has had a huge impact on our sales organization.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We had the same struggles a lot of organizations had, we had leads falling through the cracks. Sales did not have enough time to contact everyone and sometimes picked ones they felt were better leads than others. Conversica changed that. Our assistant follows-up with everyone and then feeds those interested to the proper sales rep for additional follow-up. This has increased our sales pipeline and made every list even more valuable to us as an organization.

Avantages :

I love the flexibility and constant improvement and innovation of the product and it has allowed us to reach more leads than we ever have before with amazing results. Our AI assistant never sleeps and never takes break and I only need to feed them names. On top of it all their support staff and our CSM has been so wonderful to work with!

Inconvénients :

Can't think of anything. Everything we have asked of Conversica has been handled.

Charlotte Russell
Charlotte Russell
Associate Vice President (Indonésie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A virtual AI assistant for marketing professionals

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : It handles and engages multiple inbound as well as outbound leads that too from multiple channels, so efficiently. Integration with Salesforce is easy. The greatest benefit I see is that we now have an assistant that does not need any breaks from work and delivers services better than actual human assistants, thus saves us a lot of cost and effort. The non-complex configuration makes it more recommendable.

Avantages :

I appreciate the high-rated responding capabilities of our virtual assistant which we use to manage automated response on our websites and has the ability to answer queries straight forward and professionally, hence getting our prospects an accelerated response time. It is really helpful in the sales department of our business. We get support from technical specialists at any given time.

Inconvénients :

It is a costly solution. Improvements are required in AI communication interpretation capabilities so the conversations may become more flexible. The dashboard also needs improvements and it would be best if they add more personalization options, otherwise, I am satisfied with the quality of assistance that it affords.

Roxanne
marketing director (É.-U.)
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Conversica is good but could be better.

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : I have had better experiences, but like I said its very set it and forget it.

Avantages :

I like the hands-off approach with the use of Conversica. I know it's being handled even if I don't step in.

Inconvénients :

I do not like how hard it is to get ahold of someone and I do not like how slow the dashboard is.

Damian
Business Development Director (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Berger Chevy

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : I have been using your product since Aug-2019 and have a generally positive option of your company, support, and product offering.

Avantages :

I like the ability to upload our manifest lists and softly campaign our large client base.

Inconvénients :

There are a lot of templates and word tracks that are dated and now irrelevant. With changes in interest rates, rising vehicle costs, etc. we can say "Get into a vehicle with a similar payment. Similar payments no longer exist. -

Deb
Dealership Digital Manager (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Loving Our Virtual Assistant

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Very infrequently, is there an issue?.When there is, I reach out to support, and it's fixed in no time.

Avantages :

Love how Conversica makes contact with our customers and the customers think "she" is an actual person. Great ice breaker when we actually speak with the customer.

Inconvénients :

Honestly, we don't use Conversica in it's full capacity. The way we use it, really nothing negative to speak about.