15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de RezExpert

RezExpert a acquis plus de 29 ans d'expérience dans le secteur des terrains de camping, des véhicules récréatifs et des aires de vacances, dans le but de vous permettre d'atteindre vos objectifs commerciaux. Grâce à des outils innovants, notamment des systèmes de gestion des réservations en ligne, vous gagnez du temps et augmentez votre chiffre d'affaires avec des solutions pratiques destinées aux petites et grandes entreprises de l'industrie de l'hébergement. L'éditeur se targue d'apprendre à vous connaître personnellement, vous et votre entreprise, et de vous fournir le meilleur service possible pour vous aider à atteindre vos objectifs.

Qui utilise RezExpert ?

Campings, espaces pour camping-cars, bateaux, marinas, hôtels/motels. Permis de séjour, chenils, pensions, marchés Auberges de jeunesse, centres de villégiature écologiques, parcs, campings, etc.

RezExpert Logiciel - 1

RezExpert ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RezExpert

RezExpert

4,8 (39)
59,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
136
2
4,7 (39)
4,6 (39)
4,9 (39)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (4 627)
4,3 (4 627)
4,5 (4 627)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RezExpert

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Modèles
Tableau de bord
Lodgify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Traitement des paiements
iGMS
Fonctionnalités les mieux notées
Communications avec les invités
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
eZee Absolute
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux
Retreat Booking Guru
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Paiements en ligne
Stratégie de marque personnalisable
Checkfront
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Deem
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Tableau de bord
Travel Lights
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Hotelogix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux

Avis sur RezExpert

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
13%
3
3%
Jeanell
Manager (Australie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Team

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : We love using Rez Expert and have been using the system for many years now and will continue in the next coming years. The system is designed to be understandable and easy to use for making reservation and general duties for staff. Has great management systems, and the support is extremely great.

Avantages :

Rez Expert is a very easy system to use, and a staff find it easy to understand and operate with reservations. There are great functions available to make your reservations easy to book and make any changes that are required. It is fantastic how you can intergrade with other third parties to connect into the system for more reservations. We love the support that you receive when it is needed from the team at Rez Expert.

Inconvénients :

Group bookings are great. It would make it easier if you could allocate the name of the guest for each booking on the group page. Where you first start making booking 1, 2 etc, as you enter the amount of people and site number. This needs to have the caravan or motorhome etc option to select. Another words it would be great to be able to gather all information with each guest on this page before submitting. As you have to find which person is on what site for the caravan length etc and then with the group leader you have to search their name to put in the booking 1 with there booking. It would cut out time with the booking as it is timely over the phone when making the reservation.

Réponse de l'équipe de Digital Rez International

il y a 7 mois

Thank you Jeanell for the review please reach out to our support team about the group bookings maybe a different interface might do the trick for you

Zenia
Owner (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Reservation system that increases customer satisfaction

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Great for travel operations, it reduces workload considerably.

Avantages :

I absolutely love that RezExpert allows our customers to easily check availability, choose preferred dates and times, and receive instant confirmation. This convenience enhances the overall customer experience and increases customer satisfaction.

Inconvénients :

We have zero complaints about this very automated reservation system.

Réponse de l'équipe de Digital Rez International

il y a 7 mois

Hi Zenia Thank you for your honest review it is appreciated as we work towards becoming the best choice of software solutions in the industry

Michelle
Guest Service Coordinator (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Review

3,0 l’année dernière

Commentaires : Things could be easier with less steps, but tech support is amazing.[SENSITIVE CONTENT] are always friendly and helpful.

Avantages :

I like how helpful help desk is and that any suggestions I have offered they summit to the proper people.

Inconvénients :

I would like to be able to send mass emails to all registered guests through the system.

Réponse de l'équipe de Digital Rez International

l’année dernière

Thank you Michelle for your honest review I have notified our tech team with your comments to see if we can stream line some of the processes

Stanley
Museum Conservator (Kenya)
Musées et institutions, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A strong and well-centered tool for reservations.

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : We have been using RezExpert to simplify reservations to our facility and this has helped us attract more tourists even from abroad to come visit our museum facility. It makes it easy for visitors to book a visit to the facility and for us we get to understand how the visitors are saying from the surveys.

Avantages :

RezExpert gives us a more simple and effective way of offering reservation services to our visitors. It has helped us introduce online book services which see our visitors prebook a visit prior to visiting our conservatory. It has a messaging function that helps us communicate effectively with those aspiring to visit us. We get alot of useful insights by analyzing the reports we get from RezExpert which includes survey feedbacks from those who have had a visit to our museum.

Inconvénients :

RezExpert has been at very flawless behavior and we are very pleased that we have never had even a single issue with this product.

Réponse de l'équipe de Digital Rez International

il y a 3 mois

Thank you Stanley for your honest review e greatly appreciate it

Jocelyn
Resort Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Outstanding Tech Support

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : When there is something that needs attention or that I need updated for my business needs, tech support has always been outstanding! They respond in a timely manner and are always a pleasure to speak with. [sensitive content hidden]
, you guys have helped me through many years and many changes as our business has evolved. I commend you on always being an extraordinary tech support team! Your professionalism and efficiency does not go unnoticed, you have made an exceptional impact to this company and I thank you for your continued support!

Avantages :

The software is by far the easiest system I've ever used. The ease of placement or movement of one reservation to another date or unit is what I like most. The options given to print the many forms of reports needed is also great.,

Inconvénients :

The only feature I would recommend updating would be the guest "warning", blacklist feature.

Réponse de l'équipe de Digital Rez International

il y a 5 mois

Thank you very much Jocelyn for your glowing review it is clients like you who help us strive to be the best in the industry