Description de HESK

Logiciel helpdesk qui permet aux partenaires clients de résoudre les requêtes de leurs clients. Le logiciel peut être déployé sur site ou dans le Cloud.

Qui utilise HESK ?

Le logiciel offre des services d'assistance aux organisations de technologie de l'information (TI).

Vidéo de HESK
HESK Logiciel - 1 HESK Logiciel - 2 HESK Logiciel - 3 HESK Logiciel - 4 HESK Logiciel - 5

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HESK

4,2 (5)
HESK
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
Intégrations introuvables
4,0 (5)
4,0 (5)
4,0 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
66,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
102
26
4,5 (51)
4,5 (51)
4,7 (51)
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Avis sur HESK

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,0
Fonctionnalités
3,6
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
3
40%
Ummar
Ummar
Hosting Manager (Pakistan)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Fast and intuitive Support Desk

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : SLA and Customer support, ticket generation with the assignment of agents.

Avantages :

It's fast process of setting up and get everything aligned.

Inconvénients :

All features offered in hesk are not free. Prominent features are paid.

Chevaun
ICT (Curaçao)
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Hesk review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I use to work at a big company and I implemented hesk as a alternative to a help desk software because that did not have anything to register tickets and insisted and when I implemented this I customized it o fit the company and when I launched it I was a success its a great software and easy to install and use and the client learned very quickly how to use it to

Avantages :

I like that u can customize this software to fit your company needs and that u can basically modify and do anything you want with it and it's easy to install and use

Inconvénients :

In the beginning I had problems because it keeps sending me emails I'm my personal mail account but when I fix that it work perfectly

Samuel
System Administrator (Canada)
Agriculture, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Works fine - for free software

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Provided a ticket system when we needed one badly. Managing issues via email/phone is just not manageable at any sort of scale. Used the software for years before are needs outgrew HESK's features.

Avantages :

Used this helpdesk for years. Works vastly better then having no ticket system.

Inconvénients :

Features/support are lacking compared to premium ticket system options.

Utilisateur vérifié
President (Italie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to install, to use and assistance

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Helpdesk software free and opensource, it's very easy to use and setup and it's possible to manage categories, departiment and is multilanguage.

Inconvénients :

Nothing in particular, it's good software

Remanuel
Helpdesk Agent (Curaçao)
Relations gouvernementales, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy setup

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Easy to setup, easy for customer support.

Inconvénients :

Software does lack some features like automatic e-mail after a ticket has been created and / or solved.