15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Quantive Results

Créez une pratique de développement et de retours continue et collaborative avec Gtmhub ; comblez le fossé entre l'établissement d'objectifs, leur réalisation et les évaluations de performance. Tous les objectifs et les progrès vers leur réalisation sont suivis dans Gtmhub afin que les directeurs et les responsables des ressources humaines puissent voir les progrès individuels et collectifs facilement et à tout moment. Il n'y a pas besoin d'attendre l'évaluation annuelle pour identifier les problèmes potentiels non plus ; les fonctionnalités de suivi en temps réel et de collaboration vous permettent de rester informé.

Qui utilise Quantive Results ?

Les entreprises qui cherchent à renforcer leur croissance en alignant l'exécution sur la stratégie et celles qui veulent augmenter la productivité en optimisant l'expérience des employés.

Quantive Results Logiciel - 1
Quantive Results Logiciel - 2
Quantive Results Logiciel - 3
Quantive Results Logiciel - 4

Quantive Results ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Quantive Results

Quantive Results

4,7 (89)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
67
4,6 (89)
4,7 (89)
4,9 (89)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
10,99 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
234
92
4,4 (12 611)
4,4 (12 611)
4,3 (12 611)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Quantive Results

Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Gestion des évaluations de la performance
Workpath
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Small Improvements
Fonctionnalités les mieux notées
Feedback à 360 degrés
Gestion des performances
Portail libre-service
Lattice
Fonctionnalités les mieux notées
Auto-évaluation
Enquêtes et feedback
Gestion des évaluations de la performance
Smartsheet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Planification et programmation de projets
Suivi des projets
Perdoo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des objectifs
Gestion des tâches
Suivi des indicateurs clés de performance
Rhythm
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre

Avis sur Quantive Results

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
22%
3
2%
2
1%
Andrew
Senior Program Manager
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Nice, lightweight way to track goals and weekly accomplishments

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Gaetan
Resource Manager (France)
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Quantive, indispensable pour les OKR

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

J’ai apprécié la collaboration entre les équipes. Pouvoir leur partager les OKR globaux et entrer dans le détail membre par membre est assez intéressant. Tout le monde se sent concernés et veut faire avancer leurs OKR. Les objectifs peuvent être complexe ils sont néanmoins pertinent et feront avancer les difficultés de l’équipe. Une fois bien renseigné c’est très puissant.

Inconvénients :

Très important de bien renseigner les OKR sinon la méthode ne fonctionne pas vraiment. Il faut donc prendre le temps en amont de se former sur les OKR et de bien les écrire. Ensuite, les différences entre la version gratuite et payante est assez importante. Pour commencer la version gratuite est très bien mais une fois qu’on est à l’aise avec Quantive il est indispensable de passer à la caisse.

Jeff
Jeff
Founder & CEO (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gtmhub came out of nowhere to challenge BetterWorks and many others - intelligent, simple, strong

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Clarity of focus for the business, ability to communicate to a globally dispersed employee base what matters at the top, such that they could connect their objectives to those overall, departmental and team goals - and complete visibility across the company regarding the progress we were making daily toward goal achievement. Importantly, we could see both where people were achieving goals and targets, as well as areas where we struggled to achieve - and were able to zero in on key areas to celebrate or fix issues in almost real-time. The integration of our many BI tools such as Jira, Finance, HR, Salesforce and others - using a single sign-on approach through our Microsoft suite was invaluable. It felt as if all those disparate and silo'd tools were suddenly working together to provide a clear picture of business performance - allowing us to course correct when we saw patterns or trends emerging in various areas. Having the dashboard reports and various visualisations was terrific in helping communicate, highlight and illustrate progress or problems at speed and kept us on course. I like the flexible nature of the software - allowing for changes and adjustments as and when necessary. Simple to use - I seldom needed to train anyone on the tool, beyond a general introduction as most of the utilities are self-explanatory and intuitive once you've had a play with it. Pricing was aggressive and smart. Inexpensive to get plugged in, and a low cost per employee, per month - based on access rights. When I think about the relative cost vs. clear ROI - it made me look a bit like a hero finding such a powerful tool at such a low price point. The Gtmhub team are dedicated, smart, engaging and always 'on' whenever you have questions or queries. Working with them has been an absolute pleasure. I feel as committed to their success as I do my own - and have even offered to help them grow their business as it's a great tool, built by terrific people with a terrific value proposition. A real treasure of a find!

Avantages :

API connectors linking all BI tool data to inform dashboard analytics, simple to buy, implement, set up and share across enterprise. Continuously improving, great admin functions, reporting, and customer support/guidance thereafter. When I bought Gtmhub over a year ago they had 8 customers. Today it's over 100 and growing like mad. Main difference vs. competitors was the level of thought-leadership on creating strong OKRs that matter - very tied into John Doerr's vision described in Measure What Matters. I loved the tool so much I now want to help them grow bigger, better and become a world-beater. Gtmhub is a serious management tool, and anecdote for managing, focusing and aligning internal effort in a world where disruption, economic and political uncertainty can throw us off course. It acted as my 'true north' and lighthouse in the midst of constant change and challenge. No wonder Google, Netflix, Adobe, Amazon, Facebook, Dell, Big 4 consultancies, etc. use OKR management. Gtmhub is best value for money, best service and support, easiest tool to implement I've ever engaged with.

Inconvénients :

The UX was a little light and over-simplified - but was constantly improving whilst I was using it. Much more road map activity yet to come in this area.

Joel
Problem Manager (É.-U.)
Restaurants, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Koan - OKR software with reflections

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I tried out OKR's on my team in 2019. I wanted a simple software solution that would allow me to have a centralized place for my team to see everyone's OKRs and to have a weekly reflections for accountability. The bonus is that Koan's integration with Slack reminds each of us to update our weekly reflections. It also allows me and the rest of the team to comment on my direct report's weekly reflections. We piloted this in 2019 and decided to go all in with the entire team in 2020.

Avantages :

Koan is simple to use. The real magic to Koan is the weekly reflections and the integration into Slack. This keeps my team of Level 3 support analysts on track for not just their day-to-day work but also their special projects to move us forward on our key objectives. It has created real focus and alignment.

Inconvénients :

It doesn't have integration into Microsoft Outlook where it can automatically pull calendar data and summarize it for me each week.

Vasileia
L&D Specialist (Grèce)
Transport routier/ferroviaire, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Feedback

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : it's good, given the support I receive and the responsiveness of the product team and of our account manager who is great :)

Avantages :

it's easy to use, UI is good but has a lot of areas for improvement, customer support

Inconvénients :

functionalities, there are way too many basic things missing and I am not sure yet if it can support a company of our growth and size :)

Réponse de l'équipe de Quantive

il y a 5 ans

We appreciate your valuable comments, Vasileia. At Gtmhub we believe that customer feedback is gold as it gives us the direction for future improvements. As you note, there're some areas for improvement because there's no silver bullet that works for everyone. It's great that you've noticed that we involve different teams when supporting our customers and we do so to achieve the ultimate flexibility. Thus, we can better understand the needs and use a bespoke approach in every scenario.

Folu
COO (Kenya)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Excellent product for a startup

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Appreciate the flexibility of the product as well as the frequent updates to features. Having visibility across our organization on team goals and their relationship to company objectives is vital.

Inconvénients :

Some of the features are still in beta form and being iterated upon as you use.