
HighQ
Description de HighQ
La plateforme de flux de travail juridique moderne et adaptable avec apprentissage continu de HighQ propose une base ouverte et évolutive, une intelligence artificielle et des analyses intégrées, ainsi que des points d'intégration intelligents avec vos applications critiques. Améliorez considérablement la façon dont vous planifiez, organisez, suivez et complétez votre travail grâce à des portails clients personnalisés, un accès et des informations en temps réel sur vos projets, des listes de tâches et des modèles prêts à l'emploi et des cartes de processus juridiques automatisées.
Qui utilise HighQ ?
Des cabinets d'avocats, services juridiques d'entreprise et services juridiques gouvernementaux.
HighQ ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HighQ
Avis sur HighQ
antoine
avis
Commentaires : HighQ permet aux équipes de collaborer plus efficacement, ce qui peut augmenter la productivité et réduire les erreurs cela permet d'améliorer grandement la collaboration interne
Avantages :
Haute sécurité : HighQ dispose d'une infrastructure de sécurité robuste pour garantir que les données de l'entreprise sont stockées en toute sécurité et accessibles uniquement par les personnes autorisées. La plateforme offre également des fonctionnalités de contrôle d'accès pour garantir que les informations sont partagées uniquement avec les personnes concernées.Flexibilité : HighQ est une plateforme flexible qui peut être adaptée aux besoins spécifiques de l'entreprise. Elle peut être configurée pour s'intégrer à d'autres outils et logiciels que l'entreprise utilise déjà, ce qui permet d'assurer une collaboration fluide.Fonctionnalités de collaboration : HighQ offre une gamme de fonctionnalités pour aider les équipes à collaborer efficacement, telles que la gestion de tâches, la messagerie instantanée, les flux de travail, les calendriers partagés et les tableaux de bord.
Inconvénients :
le cout peut etre un point faible Dépendance à Internet : HighQ est une plateforme basée sur le cloud, ce qui signifie qu'elle nécessite une connexion Internet fiable pour fonctionner correctement. Si la connexion Internet est interrompue, cela peut avoir un impact sur la capacité des utilisateurs à accéder aux informations stockées sur la plateforme.
Chi Wai
HighQ for Contract Management
Commentaires : Please add a tracking feature to notify the expiry date of the contract.Then I will know when to renew a contract.
Avantages :
Single portal to manage all the contract which provides easier management.
Inconvénients :
The email notification does not has any value to me. I have no idea what it is for!Please improve the notification with meaningful description and a valid link for me to follow up.
David S
HighQ Collaborate-Exceptional for Internal and External Team Collaboration
Commentaires : I can only provide high praise for the solution - which is simple, robust and elegant - and for support and client success representatives that we work with.
Avantages :
I and our Firm have used HighQ Collaborate since the fall of 2014 and have found it and the support team behind it to be consistently exceptional. There just isn't any other solution out there that truly measures up for administrators and end-users alike. It is both robust and user friendly. We rarely have to provide end-user training for this solution and have not sacrificed but only gained functionality. Few software solutions measure up to this one.
Inconvénients :
I promise that I am just a client and am not on the payroll for TR/HighQ. This solution has very few flaws and TR/HighQ support does a fantastic job of listening to their clients and providing regular updates that are based on user community recommendations. They have excellent systems for this which include an online dev community and a solid knowledgebase that can be searched and referenced. That being said - there is one thing that I still wish they would get right... When creating a "choice list" for an iSheet there isn't an easy way to add a long list of items (something that SharePoint lists do exceptionally well). This would be beneficial if you wanted to create a list of 50 states for a choice list or if you had a client that had 100's of facilities that you wanted to make available in a choice list drop menu. These unfortunately have to be entered individually and manually. Also when adding a new entry (e.g. if a client acquires a new facility) the admin has to add it to the bottom of the list and then manually sort it up to its proper alpha-order spot in the long choice list. These tasks can be time consuming but are usually rare and one-off activities. While they are annoying - they are miniscule concerns and the massive benefits of this tool far outshine these small burrs.
Réponse de l'équipe de Thomson Reuters
l’année dernière
Hi David - Thank you for your positive review of HighQ! It's great to hear that our solution is intuitive for your end-users to reduce the need for training. We will pass along your helpful feedback for a more simplified iSheet "choice list" experience to the product team. We appreciate your continued partnership and for being a valued Thomson Reuters HighQ customer.
Shmuel
ceo
Avantages :
Great info, clean cut really liked how much info it provides so fast
Inconvénients :
it wasn't easy to use. Many software programs can be complex and difficult to navigate, especially for users who are not familiar with them. This can lead to frustration and a decrease in productivity.
Anna
easy to use
Avantages :
Easy to use once you learn how. Consolidates into one interface.
Inconvénients :
complicated interface that makes leaning to use it difficult.