17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Wigzo

Wigzo est une suite de personnalisation, avec un accent particulier sur les notifications par navigateur/web et l'e-mail. Les marques peuvent envoyer une communication personnalisée 1:1 adaptée à chaque utilisateur. Les notifications sont la voie à suivre pour le web progressif et le web mobile. Les spécialistes du marketing peuvent cibler ces utilisateurs, via un tableau de bord intuitif, pour envoyer et suivre ces notifications, adaptées aux utilisateurs individuels. Wigzo est une solution complète, avec la possibilité d'envoyer des notifications déclenchées ou segmentées.

Qui utilise Wigzo ?

Entreprises d'e-commerce, sociétés de contenu et entreprises en ligne. Les entreprises de marketing pour les utilisateurs de masse devraient passer au marketing personnalisé, la nouvelle frontière du marketing automation.

Wigzo Logiciel - 1
Wigzo Logiciel - 2
Wigzo Logiciel - 3
Wigzo Logiciel - 4
Wigzo Logiciel - 5

Wigzo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Wigzo

Wigzo

4,0 (7)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
3
4,1 (7)
3,9 (7)
4,3 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 819)
4,3 (6 819)
4,1 (6 819)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Wigzo

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Sprout
Fonctionnalités les mieux notées
Configuration/suivi des objectifs
Suivi de la santé
Suivi des activités
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des listes
Pages de renvoi et formulaires web
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des listes
Segmentation
ActiveCampaign
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails

Avis sur Wigzo

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
43%
1
14%
Ashley
Assistant to Founder (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy Tool to Utilize and Implement

5,0 l’année dernière

Avantages :

Very straightforward implentation and the platform is very easy to utilize. Customer support has been superb.

Inconvénients :

Some of the bells and whistles aren't as straightforward and require help from their team, but their team is amazing and has been able to help swiftly with any requests, questions, or concerns.

Yamini
Lead Creative Communications (Inde)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Outstanding Customer Support Team

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : My entire review was just to appreciate the efforts of two of the customer support agents: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], who've been coordinating with us for the past few months. I'm absolutely impressed to see their efforts. Irrespective of the time or prior commitments, they are always ready to help. My queries and issues are always resolved either immediately or within the next few hours of raising the issue. They are extremely patient and very soft-spoken. Once again, Kudos to the team and to the efforts you guys put in! Thank you Team Wigzo :)

Avantages :

Once you learn and understand this software, it would become an integral part of your business. All the daily updates that you'll send out will keep all your customers engaged. I receive the updates too, and honestly, I admit they will help boost your sales!

Inconvénients :

"Ctrl+z" doesn't work. Once you've made an accidental error, you won't be able to undo it. At times, when my emailer's ready and I try to save it, nothing happens. It's only because of your customer support team that I got the necessary help and hacks to work with it

Réponse de l'équipe de Wigzo

il y a 4 ans

Thanks, Yamini for such words, and we're glad to know your experience with both our platform and the team. Cheers!

Braden
IT & Marketing Director (É.-U.)
Vente au détail, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

DO NOT USE THIS SERVICE!

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : Do not use this service. They will take your money, and your data, and not provide any sort of value. They are a middleman company, and pretend to be the real company. (i.e. they claimed to be an SMS service, while in reality, they were using Attentive, and charging us more, and not following best sending practices). Since leaving their platform, our company has grown substantially. They were holding back our growth.

Avantages :

Absolutely nothing. They did not back up any of the claims they made, and were a complete scam.

Inconvénients :

Everything. They pretend to be something they are not, they charge you more than similar companies, they don't respond to messages, and ignore you when there are issues. Terrible communication, poor attention to detail (they made many typos on our site), not organized, no reliable point of contact, poor data reporting, many empty promises, incomplete product, unprofessional team. Need I say more? It took us over two weeks to cancel this service because we couldn't get a response from anyone on their team, and they were withholding customer data that belonged to us. We nearly had to take legal action due to the lack of cooperation. Please do not sign up for this service, you will regret it.

Abhishek
Co-founder (Inde)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Innovative

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : I am very happy with the team and the tool. It helped us a lot in generating a second line of revenue for our business in a very less amount.

Avantages :

Ease of use. 360 degree approach for remarketing.

Inconvénients :

Less options in terms of creative templates.

Réponse de l'équipe de Wigzo

il y a 4 ans

Thanks for the lovely review, Abhishek! We are glad to know about the results you're experiencing with us. And, we hope we will be your unmatched growth engine now and forever! Keep being awesome. Thanks.

Kevin
Business Owner|Copywriter|Social Media Brand MGT. & Hubspot Certified Inbound Marketing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Automation & Growth, like peas & carrots.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

Simple interface. Simplified workflow. easy enough for a novice and deep enough for seasoned developers.

Inconvénients :

I wish it had api capabilities and AI. But all in all its solid for what it was designed for. I recommend it.

Réponse de l'équipe de Wigzo

il y a 4 ans

Thank you for the review, Kevin! BTW we loved the review title :P :) *Hugs*