Qui utilise WorkforceNow ?

ADP Workforce Now sert des clients issus de presque tous les secteurs qui souhaitent répondre à leurs besoins en gestion du capital humain : ressources humaines, paie, avantages sociaux, gestion des talents, gestion du temps et du travail, analytique et plus encore.

Description de WorkforceNow

Économisez du temps et de l'argent et gagnez en tranquillité d'esprit avec ADP Workforce Now, une solution de gestion du capital humain facile à utiliser et complète pour les entreprises de plus de 50 employés. Conçue à partir d'une base de données unique, la suite ADP Workforce Now entièrement intégrée inclut des fonctionnalités pour les ressources humaines, la paie, les avantages sociaux, la gestion des talents, la gestion du temps et du travail, la conformité et l'analytique pour les ressources humaines. De plus, Workforce Now s'intègre facilement et en toute sécurité à d'autres applications RH et commerciales.

Informations sur WorkforceNow

ADP

https://www.adp.com

Fondé en 1949

Vidéo de WorkforceNow
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Présentation des tarifs de WorkforceNow

WorkforceNow n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de WorkforceNow

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

WorkforceNow - Fonctionnalités

  • Analyse de CV
  • Cabinets de recrutement
  • Gestion des flux de travail
  • Intégration des employés
  • Planification des entretiens
  • Portail libre-service
  • Publication d'offres d'emploi
  • Recherche de CV
  • Ressources humaines internes
  • Suivi des candidats
  • Vérification des antécédents
  • Évaluations

Logiciels ATS (Applicant Tracking System) : afficher la liste complète

  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Prévision du travail
  • Suivi des compétences

Logiciels de gestion du personnel : afficher la liste complète

  • Conformité fiscale
  • Externalisation de la paie
  • Formulaire W-2/ 1099
  • Gestion des avantages
  • Impression de chèques
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Prise en charge de plusieurs états
  • Rapports de paie
  • Saisie sur salaire
  • Suivi 401(k)
  • Suivi des vacances/congés
  • Versement direct

Logiciels de paie : afficher la liste complète

  • Base de données des employés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des congés
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Intégration des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Suivi des candidatures

Logiciels de ressources humaines : afficher la liste complète

  • Autoévaluations
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des rémunérations
  • Mesures de la performance pondérée
  • Modèles personnalisables
  • Plans de développement individuel
  • Portail libre-service
  • Suivi continu de la performance
  • Suivi des cycles d'évaluation
  • Échelles de note personnalisées
  • Évaluation par les pairs
  • Évaluations des compétences

Systèmes de gestion de la performance : afficher la liste complète

WorkforceNow - Alternatives

Plus d'alternatives à WorkforceNow

Avis sur WorkforceNow

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,1
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,1

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Jessica B.
Customer Service Representative
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2020

"Simple features"

Commentaires: overall a good program and super user friendly. I've had people tell me they enjoy this more then the previous program we used.

Avantages: easy to use features, end user friendly, creates easy recruitment, great outsourcing amazing appearance

Inconvénients: customer service is a little lag and needs more features that's all the negative I've got on this one

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2020
Karen C.
HR Director
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/12/2020

"HRIS System"

Commentaires: Overall my ADP Workforce now experience has been excellent.

Avantages: ADP provides useful modules for the HRIS needs. The Payroll, HR and Benefits management modules are most useful and critical for our needs. Our dedicated support person is top tier and very helpful. Not always something that smaller companies can find. We are fortunate to be a PE firm and have that additional ADP support.

Inconvénients: Each module costs and can be pricy. Modules should be bundled and priced accordingly. Also once you buy a module, it seems like the transition to implementation drops off until you remind them you want to move forward with implementation.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/12/2020
Abby S.
Assistant Director
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2018

"One of the least user friendly systems I've ever used"

Commentaires: I have nothing positive to say about ADP. I believe our company had good intentions of utilizing this software, but it has been nothing but a headache for us.

Avantages: Once you're able to find the information, ADP is comprehensive and has employee's information readily accessible in several areas. I think the only positive thing I have to say about this system is that you're able to reset your login password yourself, as opposed to an administrator having to do it.

Inconvénients: There are so many things that I do not like about this software - some of the main areas of concern/difficulty: 1. There are entirely too many "widgets" to navigate through to get to the information. Information can be accessed in so many different ways, it's confusing to find what is most efficient. Personally, I think two options is a reasonable approach. It seems like we're always finding new ways to get to the same information, as opposed to it being streamlined. I don't like all the options - we have been using ADP for almost a year now and I STILL do not know how to find certain information. 2. I am an administrator and have access to an entire team (300+ employees) information. Our employer thought that ADP would work to streamline things and make accessing their information easier. Unfortuantely, I have to go through many windows and "filters" to find the information I'm looking for. 3. There are ghosts in the system that we have not been able to determine why they keep happening. For example, we have several employees we keep entering schedules for, and despite saving them, entering them through different administrators, those employees schedules WILL NOT save. 4. This system's effectiveness is largely reliant upon a company's own data entry procedures. Someone, somewhere, is entering my team's information incorrectly. As a result, I will randomly come across employees who have been misentered into the system and our IT department has to resolve.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ADP Comprehensive Services le 09/01/2019

Hi Abby, I'm sorry to hear about your experience using the technology. I would be happy to connect with you an ADP payroll representative who can meet with you to improve the experience. Please contact me at will.blalock@adp.com

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2018
Phillip C.
Hospital Manager
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/11/2020

"ADP User"

Commentaires: My overall experience has been excellent. Their customer service is knowledgeable and skilled. I do not wait long when I need to reach them. They have been critical to my business navigating the COVID-19 crisis. I would have made countless blunders if not for their HR and accounting departments knowledge of the COVID guidelines and policies. Very impressed with ADP and will continue to use them in my office.

Avantages: Everything is very seamless and contained. The tabs are self-explanatory and easy to navigate. You can gather all the info you need for an individual from the same page. Quick and easy to learn. Processes that can be cumbersome on other systems flow smoothly with ADP's system

Inconvénients: I do not have any cons. Minor things that I wanted improved in the past have all been handled with periodic updates and patches.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/11/2020
Yuri P.
Director Of Operations And Business Development
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/07/2019

"Workforcenow for productivity"

Commentaires: It helped us to deal with HR matters effectively so that we could see everything with detailed info.

Avantages: Customization with it is incredible. Reporting features add more value to the software and as well increases the productivity. Pricing is quite reasonable. Mobile version does really well unlike its peers.

Inconvénients: Customer service should be upgraded. The software could be better integrated other platforms. I would like to see changes immediately because sometimes I have sign out and sign in to see changes.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/07/2019