Qui utilise Veevart ?

Musées qui cherchent à envisager le parcours de leurs visiteurs dans son ensemble.

Description de Veevart

Application destinée aux équipes de ventes permettant aux musées d'échanger avec leur public, de promouvoir leurs œuvres et activités, et d'augmenter leurs rentrées.
Quelques fonctionnalités :
- CRM (gestion des visiteurs, des donateurs et des abonnements)
- billetterie
- application pour points de vente et boutiques de souvenirs
- gestion des collections et des publications web
- application pour les visiteurs

Informations sur Veevart

Veevart

http://www.veevart.com/

Fondé en 4

Veevart Logiciel - 1
Veevart Logiciel - 2
Veevart Logiciel - 3
Veevart Logiciel - 4
Veevart Logiciel - 5
Vidéo de Veevart
Play
Veevart Logiciel - 1 - aperçu
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À partir de

170,00 $US/mois
70,00 $US/mois
125,00 $US/mois
49,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Veevart

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Veevart - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Bibliothèque d'images
  • Billetterie des événements
  • Catalogage/catégorisation
  • Catalogue de produits
  • Catalogue en ligne
  • Encan silencieux
  • Enchères en direct
  • Enchères en ligne
  • Enchères inversées
  • Enchères par procuration
  • Enchères à distance
  • Facturation
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enchères
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des offres
  • Gestion des présences
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des événements
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Liste de suivi
  • Mise en vente en ligne
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Option d'achat instantané
  • Paiements électroniques
  • Planification des événements
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Retouche numérique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des événements
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements

Logiciels pour enchères : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Billetterie
  • Billetterie des événements
  • CRM
  • Caisse pour boutiques de souvenirs
  • Catalogue de produits
  • Catalogue en ligne
  • Champs personnalisables
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des assurances
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des collectes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Salles de visualisation en ligne
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes

Logiciels pour musées : afficher la liste complète

Veevart - Alternatives

Plus d'alternatives à Veevart

Avis sur Veevart

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,8
Rapport qualité-prix 4,9

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Bernard M.
owner
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/07/2018

"Great improvments"

Commentaires: Great integration between CRM/Saleforce and our gallery backoffice and online business

Avantages: I loved the idea to base our backoffice linked to the website and CRM as powerful as Salesforces.
Veevart team was very efficient and always quick to answer our requests.
I strongly recommend Veevart !

Inconvénients: Ipad /Android application still need to be closest to our needs. Also Quickbook integration will be our next request.... I know Veevart will work on it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/07/2018
Jackie E.
Executive Director
Musées et institutions, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/10/2020

"Great Software!"

Commentaires: We now have a highly functional database for our donors, members, sales, attendance, demographics, programs, and so much more thanks to Veevart. The software is helping us hone in on our audiences like never before and the Veevart Team is consistently looking for ways to help make their client's jobs easier.

Avantages: I utilize this software for its Fundraising and Ticketing platforms and I've consistently been impressed by Veevart's user-friendly, intuitive format. Running reports is a breeze and anytime I have a question I hear back from our representative within the day, if not within a few minutes! They have worked with our website maintenance team and staff members to implement sales functions and everyone has nothing but great things to say about their customer service. The Veevart team has been adapting constantly throughout the pandemic situation and are offering options that help make it easier for nonprofits to get the information they most need. i.e. creating new routes for autopayment. I highly recommend this software!

Inconvénients: The only feature we could use right now is the ability to offer autopayment options for all memberships, and Veevart is already working on making that a reality in a couple months.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/10/2020
Ian M.
Curatorial Director
Art, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/12/2019

"Customization is great, images could use improvement"

Commentaires: Veevart has allowed us to approach many aspects of our business from a more quantitative perspective and allows us to have more control over the UI/UX of what we look at every day.

Avantages: Reports are a great way to track inventory and to visualize different areas for growth. The ability to change the organization of different objects is also incredibly useful, if a little daunting, because there's limitless amount of customization available.

Inconvénients: For an inventory management system / CRM designed for art galleries and museums, there are a lot of opportunities for improvement in how images are organized and displayed. I'm surprised there aren't different image functionalities or more control over primary images and detail images, for example. The fact that images are warped to fit a square in list views is especially chaotic. The application also has a lot of potential for task management, except that there isn't a way to mark messages as read/unread - this makes it much harder to track communications and easier for things to fall between the cracks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/12/2019
Olivia P.
Executive Coordinator
Art, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2021

"Great Price for the Product"

Commentaires: The customer service team is incredibly kind, flexible, and willing to help. They are also always open to customization. They are willing to put in the work to make sure the software works as flawlessly as possible for us.

Avantages: Veevart makes it easy to integrate all aspects of the Museum into one contact database. For example, people who donate through our website, who reserve timed tickets, and who buy items from our store can all be linked to the Veevart platform. It provides one consolidated place for all visitor information (their contact information, how much they have donated over the years, how many times they have visited, what they have purchased, etc.). The reports are also incredibly useful.

Inconvénients: The Veevart team had never done a transfer from Donorperfect (our old donor database) which caused some challenges with the way information appeared on the other end, but they did all the work and were very diligent about doing it in a timely manner.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2021
Chelsea S.
Gallery Assistant
Art, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020

"Customer service is beyond compare!"

Avantages: The feature that we like most about the software is the amount of customer service. Their team is amazing and have great communication when working with the product. They have the same goals as the company, to make the best website for the client and the ease of communication does not lack in the slightest.

Inconvénients: The UX/UI design on the user interface could be made easier to function for the admin using the site, sometimes its hard to follow. The dimensions listing should be switched for the art pieces (not widthx height) and we find the occasional typo. These are all minor in the long run, and the customer service outweighs the cons completely.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020