Qui utilise APIANT ?

Intégrateurs Citoyens, Professionnels de l'Intégration, Grandes entreprises, Entreprises SaaS.

Description de APIANT

APIANT propose des solutions logicielles d'intégration de données pour les intégrateurs citoyens, les spécialistes de l'intégration, les responsables informatiques, les entreprises SaaS et les grandes entreprises. Sur le cloud ou auto-hébergée, la plateforme APIANT permet aux non-développeurs (pas de code) et aux développeurs (faible codage) de créer des intégrations multidirectionnelles sophistiquées visuellement et rapidement. Les intégrations peuvent être déployées en quelques minutes avec des milliers de connecteurs préconstruits et modulaires dans l'éditeur d'automatisation. Les exigences spécifiques aux entreprises peuvent également être satisfaites.

Informations sur APIANT

APIANT

http://apiant.com

Fondé en 2015

Prix de APIANT

APIANT n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

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APIANT video
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

APIANT - Fonctionnalités

Logiciels BPM (Business Process Management)
Alertes/Notifications
Automatisation des processus métiers
Collaboration
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des règles métiers
Gestion visuelle du workflow
Mappage de processus
Modélisation et conception de processus
Suivi des changements de processus
ETL (Extract Transform Load)
Gestion des données
Services web
Sources de données multiples
Tableau de bord
Duplication de données
Détection d'abréviations
Détection des différences phonétiques
Détection des fautes de frappes
Récupération de données
Saisie et transfert de données
Scan et analyse d'image
Vérification de la saisie de données
Accès mobile
Automatisation des processus métiers
Configuration des workflows
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des calendriers
Gestion des documents
Gestion des formulaires
Gestion des tâches
Intégrations de tiers
Sans code
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Éditeur graphique de workflow

Avis sur APIANT

Afficher 5 avis sur 19

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Bill R.
Owner
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018

"Apiant automations have taken us to the next level"

Commentaires: Apiant has automated our purchasing, tracking and some of our order processing.

Avantages: The apiant team developed automations for applications no other company we contacted wanted to tackle. Customer service has been excellent and issues are handled quickly.

Inconvénients: Automations are not something we can create on our own.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018
William V.
CEO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/01/2018

"A powerful, versatile API integration platform delivering extensive capability thru intuitive tools."

Commentaires: Daily ease of integration and API connectivity without limits!

Avantages: The library of component assemblies and subassemblies that have been created and vetted in the crucible of real life integrations provide an powerful jump start to each and every integration task. This library also speeds the process of learning the capabilities of the system through providing functional examples of a wide variety of possible applications. Apiant constantly enhances and broadens the platform and its capabilities based upon realtime feedback from their clients. The platform has several levels of depth to allow the user to traverse from basic assembly creation to the deepest conceivable custom integrations. The platform also provides an organizational model or metaphor that eases the burden of keeping track of and maintaining the integrations over time.

Inconvénients: There is clearly a tradeoff between the extreme depth of the platform and the ease of getting up to speed on all of its capabilities. But my clear preference is for this type of platform that, with a reasonable effort, can be effectively utilized for almost any task in its focus area, rather than a platform that is easier to grasp all at once but runs out of gas (capability) at a critical point.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/01/2018
David B.
owner
Sports, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/06/2020

"poor accuracy"

Commentaires: I would be very happy if it would work ! So i'm deeply unsatisfy with the overall experience

Avantages: If the software would be accurate and if the developper would tell us the truth about the product It would be a big pro. The idea of the product is awesome specially during the pandemic period for zoom user.

Inconvénients: Customer service: I got the following response : we dont take time to call our users once their purchase the product. We've been told the software would be accurate and it's now, now they saying it's from MBO's fault. I never had that problem before. The email are sometimes not sending at all. or 2 hours lates :( We didn't get our 7 free trial. We've been charged right away. We also have been told we would have a service ready which isn't true. It's true! They havent figured out how to send the recording of zoom meeting, although we have been told before payement that it was possible. Customer service is pretty deficient

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/06/2020
Lucy W.
Director
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 03/06/2020

"Neat solution"

Commentaires: Excellent

Avantages: Easy face-to-face set-up to question and tailor-make functionality of software

Inconvénients: Would like easier access to customise auto-generated email script

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 03/06/2020
Janice K.
Assistant Operations Manager
Comptabilité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/10/2018

"Amazing and intelligent team, easy to work with"

Avantages: Apiant is so powerful in what they can accomplish, yet they make it look so simple. As an individual who doesn't have a whole lot of experience with API integration, this was a superb software to learn from and use on a daily basis. The platform is extremely user-friendly and the customer/tech support is quick and really helpful. Apiant staff are intelligent and respond very quickly to all of our queries. Apiant was able to integrate dozens of our clients with QBO & Tipalti (our payment processing platform), enabling it to even handle multi-currency bills and accounts which is really important considering we are an international accountancy firm. On top of everything, they're actually quite affordable which is a plus plus.

Inconvénients: There are a few kinks that can be worked out, such as the Connections page that should show which user accounts are connected to which app. I believe they have already worked on a fix for this, but again, very minor. The best thing about Apiant is that they value feedback and will actually consider and implement changes to their software to make it as user-friendly as possible.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/10/2018