Description de SlickText

Solution de marketing mobile et SMS qui aide les entreprises de toutes tailles à planifier des messages, à gérer les répondeurs automatiques, etc.

Qui utilise SlickText ?

Solution de marketing mobile qui aide les petites et grandes entreprises et les agences marketing à planifier des messages, créer des enquêtes, envoyer des messages récurrents, etc.

Où peut-on déployer SlickText ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • SlickText
  • Situé à Jamestown, É.-U.
  • Fondé en 2012

Assistance SlickText

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • SlickText
  • Situé à Jamestown, É.-U.
  • Fondé en 2012

Assistance SlickText

  • Support téléphonique
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Canada, États-Unis

Langues

anglais

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SlickText

SlickText

29,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
199,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
10,60 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
25,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - SlickText

  • Alertes mobiles
  • Analyse des campagnes
  • Automatisation du marketing
  • Campagnes de drip marketing
  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Marketing multicanal
  • Marketing via SMS
  • Messagerie planifiée
  • Modèles personnalisables
  • Mots-clés mobiles
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Qualification de leads
  • Rapports et analyses
  • Réponses automatisées
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi du ROI

Alternatives à SlickText

User.com est un système avancé de marketing et de vente qui permet d'automatiser les communications personnalisées et de rationaliser les processus professionnels.
All-in-one marketing software solution for creating data-driven, omnichannel, personalized, and automated customer journeys.
Augmentez les ventes et rapprochez-vous de vos clients avec Custobar.
Services de messagerie de masse par SMS. Idéal pour l'envoi de SMS en masse, de rappels de rendez-vous, de bons de réduction, de ventes, etc.
Deliver personalized content and brand experiences across the customer journey with our digital customer engagement platform.
Framework360: #1 Essential Marketing Platform
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
White Label SMS marketing with iVision Mobile - A robust SMS Marketing software and digital loyalty kiosk technology provider
Leadify SMS & Email marketing automation platform optimises your SMS and Email marketing and helps you improve your sales pipeline
Engage your customers through popular messaging channels, SMS and voice calls via the Communications Platform of CM.com.
Netmera is an omni-channel customer engagement marketing platform that provides personalized customer experiences.
TapMango est une solution de fidélisation, de commande en ligne et de commande mobile entièrement personnalisée, pour les commerces de détail et les restaurants.

Avis sur SlickText

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
93%
4
5%
1
2%
JD
JD
Controller (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Makes Communication with Staff Easy

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I've been using this software for the last couple years to communicate with our staff about events, policy changes, etc and its awesome! It's relatively inexpensive and easy to use and any time I have noticed any bugs or issues, they address my concerns immediately! I highly recommend them!

Avantages :

The simplicity is my favorite thing about this software! It really is easy to use and now that they offer an app, it's even more easy and convenient.

Inconvénients :

I wish I could send emojis in messages. I also wish that when sending pictures or gifs, it would automatically resize them to an appropriate size to send out...now I have to go out and do it on my own which can be difficult.

Alice
activist (É.-U.)
Sécurité publique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Easy Affordable way to get your message out!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've been completely happy. So affordable that I have stepped up my plan as our followers grow. Money well spent!

Avantages :

I love that it is so easy to send a message and watch your followers grow. Great and efficient way to raise public awareness, with notifications and a way for our followers to take action. The Support staff make themselves available, are knowledgable and patient.

Inconvénients :

I wish it was easier to attack photos and links.

Lee
Retired (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

User friendly with top notch tech support!

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : The benefits of the text service comes from the user base we have as we read their reviews of how great it was having timely information of the most recent fire.

Avantages :

Having the option to send photos and videos is key to what we do. Unused roll over texts units answer the question, "what if we don't use all the data"? After using the Slick Text product for several months now, it has become clear that their Tech Support Personnel is the selling component of the the company! Nobody wants to buy a product and not get great after care while trying to learn it. This support team has it together!

Inconvénients :

There have been a few items that I have asked tech support to do and learned it can't be accomplished. More of a software issue than anything else however, they were able to figure out how to fix it by going above it differently.

Tiffany
Founder (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Terrible service, refused to cancel our account when we no longer using the service

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Terrible. Stay away! There are far better services you can use!

Avantages :

Nothing, the customer service was particularly terrible.

Inconvénients :

We sent a cancellation request over a year ago. They didn’t cancel our account and continued to bill us for 12 months. When we called to cancel for the second time they argued with us and refused to hear our complaint. The employee said (direct quote) “I’m not talking to you about this and there’s no management for you to talk to.”

Amy
Owner (É.-U.)
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great tool for business

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I find SlickText to be user friendly, accurate and reliable.

Avantages :

I like that I can alert all of my customers at once with one message.

Inconvénients :

So far I have not had any adverse reactions to the software.