Agiliron

Agiliron

par Agiliron

Qui utilise Agiliron ?

Les entreprises de produits (commerce de détail, commerce de gros, distribution, e-commerce, fabrication légère) engagées dans le commerce multicanal

Description de Agiliron

Agiliron est un système de gestion de commerce de détail tout-en-un qui vous permet de gérer toutes les commandes, l'inventaire et les enregistrements CRM sur tous les canaux, en un seul endroit. Vous pouvez augmenter vos ventes en ajoutant facilement de nouveaux canaux de vente, comme des boutiques d'e-commerce ou des points de vente de commerce de détail compatibles avec les appareils mobiles, Amazon et eBay.

Agiliron s'intègre également à de nombreux outils commerciaux existants tels que QuickBooks, ShipStation, Mercury Payments, Magento, Shopify, etc. En savoir plus sur le site de l'éditeur.

Informations sur Agiliron

Agiliron

http://www.agiliron.com/

Fondé en 2007

Prix de Agiliron

Agiliron est disponible à partir de 49,00 $US/mois. Agiliron n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Agiliron ci-dessous.

À partir de

49,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Agiliron - Fonctionnalités

Logiciels de gestion d'entrepôt
Achats
Codes-barres et RFID
Emplacements multiples
Gestion 3PL
Gestion de la qualité
Gestion des commandes
Gestion des expéditions
Gestion des retours
Gestion des réceptions et entrées
Gestion des stocks
Prévision
Synchronisation en temps réel
CRM
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des bons de commande
Gestion des commandes
Gestion des commissions
Gestion des employés
Gestion des marchandises
Gestion des retours
Rapports et analyses
Vente par correspondance
e-commerce
e-mail marketing
Commandes récurrentes
Gestion des catalogues
Gestion des commandes spéciales
Gestion des expéditions
Gestion des nouvelles commandes
Gestion des retours
Gestion des stocks
Saisie de commande
Suivi des commandes
Traitement des commandes
Accès mobile
Alertes/Notifications
Gestion d'entrepôt
Gestion des fournisseurs
Gestion des renouvellements de commande
Gestion des stocks de la vente au détail
Gestion des stocks pour la fabrication
Gestion multicanal
Identification des produits
Kitting
Optimisation des stocks
Prévision
Rapports et analyses

Avis sur Agiliron

Afficher 5 avis sur 20

Note globale
4.3/5
Facilité d'utilisation
3.9/5
Service client
4.5/5
Fonctionnalités
4.4/5
Rapport qualité-prix
4.5/5
Matthew H.
Systems Manager
Biens de consommation, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/03/2019

"Extremely versatile solution for complex business"

Commentaires: Agiliron has helped our business grow dramatically, and consolidate our operations across many different vendors and sales channels. From regular eCommerce shipments, to vendor fulfillment, wholesalers, and even 3PLs we can keep all our orders and inventory data in one place which lets us manage many different relationships with comparatively small staff. The complexity of what Agiliron can do is generally intimidating to new staff and it can take a while to get them acquainted with the system, but once they understand it runs very efficiently and their customer service is very responsive when issues or questions arise.

Avantages: -Connects us to Amazon, eBay, Shopify, CommerceHub and EDI systems. Collects orders from all those sources as well as in-store and phone orders into one place, allowing for easy shipping and sales tracking.
-Connected systems let our customer support personnel easily find accounts and orders and attach records from service calls.
-Developers work to create tools for new business needs as they arise.

Inconvénients: -System complexity requires extensive training for new staff
-Requires multiple steps for most common operations

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/03/2019
Allie D.
Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020

"Great Product"

Commentaires: I am pleased with this program and will continue to use it going forward

Avantages: I like that it integrates with Shopify and Quickbooks, it has options for customization, and there is endless opportunities for growth. Support is almost instantaneous, and they helped me implement the program and continue to support us.

Inconvénients: So far the only downside is not being able to rearrange the products in a quote/sales order, and not being able to enter a product by any word it has to be entered exactly how it is labeled in the product screen, there are ways around both of these items, and I have been assured they are working on a permanent fix.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020
Stephen D.
Manger
Articles de sport, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/04/2019

"Customer Support and Growth oriented"

Commentaires: The biggest thing Agiliron allows to do is to sell on multiple channels. Whether that is in our Brick and Mortar, on our website, phone, or Amazon.

Avantages: Agiliron is just that Agile. They are opened to working with us and our growing business needs. They are very helpful in building and designing the software experience to meet our needs. They welcome input from us and are willing to help in any way possible

Inconvénients: Right now there are no Cons. Early on we had some issues with how to implement the system to fit all of our needs but as we learned the product and our relationship matured with Agiliron this became a non issue.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/04/2019
Taylor R.
Marketing
Vente en gros, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 19/12/2017

"Agilron Reveiw"

Commentaires: I would not recommend this product for a small company. It would be helpful if it was for a large company selling this via the internet but we did not enjoy or experience.

Avantages: This software was easy to navigate and get around on. There were allot of different functions you could use.

Inconvénients: The customer service was not helpful. We would ask questions and did not hear back from them for weeks. We also did not like that you had to go to several different pages to get this done.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 19/12/2017
Ray E.
manager
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/10/2019

"Amazing"

Commentaires: We spend a lot of time taking phone orders, and then transferring those orders into the shipping software. So we had to print out the orders, and then manually enter them into a separate software. Using Agiliron has given us more confidence in our processes, and allowed us to focus on other areas of the business.

Avantages: This software allows us to manage all of our channels in one platform. When a change is made in the product, that change is made very quickly on the sales channel. I have used other programs, and the sync time was much longer than we are experiencing with Agiliron.

Inconvénients: We have some products that fall into multiple product types. So there was a bit of a learning curve to figure out how to set-up our products so that they would work properly within Agiliron. Once set-up, they work flawlessly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/10/2019