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à choisir le meilleur logiciel

Description de Push Operations

Push Operations est une plateforme de gestion des ressources humaines pour les restaurants. Il offre aux propriétaires et responsables une transparence totale sur leurs activités avec un seul et même endroit pour planifier, suivre le temps, traiter les paies, gérer les informations sur le personnel et consulter les prévisions et coûts horaires de la main-d'œuvre.

Qui utilise Push Operations ?

Ces logiciel et service sont conçus pour les restaurants. Ce système fonctionne mieux avec les entreprises implantées sur plusieurs sites comptant 50 employés ou plus.

Push Operations Logiciel - 1
Push Operations Logiciel - 2
Push Operations Logiciel - 3
Push Operations Logiciel - 4
Push Operations Logiciel - 5

Push Operations ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Push Operations

Push Operations

4,6 (48)
4,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
71
15
4,6 (48)
4,6 (48)
4,8 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
342
46
4,5 (271)
4,2 (271)
4,3 (271)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Push Operations

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
CakeHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des ressources humaines
SutiHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Rapports et analyses
Suivi de la progression
Namely
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports et analyses
7shifts
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données des employés
Planification du personnel
Dayforce HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Rapports de paie
Versement direct
Dayforce Powerpay
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Portail libre-service
RUN Powered by ADP
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité fiscale
Gestion de la paie
Versement direct

Avis sur Push Operations

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
33%
2
2%
Jo
Jo
Manager of Human Resources and Administration (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Takes away the stresses of payroll

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The easiest payroll system ever! complimented by an amazing support team. It doesn't get any better than Push Operations for payroll

Avantages :

this is the easiest payroll system I have ever used! It is easy to maneuver your way around the system and it is so quick to complete. I have never been able to complete payroll faster than this system. This frees me up for getting on with other work. The support team are amazing! They are always so very helpful and courteous

Inconvénients :

This is a tough question as it is very hard to find something that I dislike. If I really had to think of something I guess it would be that if I complete an offrun and there has been a stat day, I have to remember to make that calculation and add it to the run

Mike
Director Of Finance (Canada)
Produits alimentaires, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Review on Push Operations

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : It's been overall very positive.

Avantages :

Very intuitive, very easy to use. Small business, so they listen to what you need, and if there are any issue

Inconvénients :

Customer service can be a bit slow sometimes; but often it's because I want something that added to the program that doesn't already exist.

Réponse de l'équipe de Push Operations

il y a 5 ans

Hey Mike, Thanks for the awesome review! We appreciate the honest feedback and we are always working on ways to improve new feature requests. -Tianna

Krystle
HR Manager (Canada)
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The features are very basic; I would like to see more HRIS functions as the HR items are primitive

2,0 il y a 6 ans

Avantages :

The look of the sight is appealing. It is easy for Managers to get comfortable with the software. Easy payroll application; I process payroll for 5 companies and use the application on a daily basis. I'm happy with the support that PUSH offers.

Inconvénients :

I would like to see more use of the HR functions. I also find that there some functions that can be streamlined.

Clint
Owner (Canada)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best thing to come around for the restaurant industry

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Our experience has been excellent very professional ad very helpful!

Avantages :

Very easy to use and the scheduling made our lives easier!

Inconvénients :

There isn't much we don't like! I would like to see if Push could talk to our POS company so our labour reports could work with our system!!

Réponse de l'équipe de Push Operations

il y a 5 ans

Hi Clint, thank you so much for the kind review. We're so happy to hear that your use of Push has made your life easier! - Trena

teena
CEO (Canada)
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Push - scheduling

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall, the experience has been above average. Guest experience is great.

Avantages :

My team uses the scheduling feature. This saves several hours, with the team adding in their own availability and admin using the information to schedule 2 -3 weeks out.

Inconvénients :

If employees work in more than one class, under the same company, they don't get just 1 T4 but up to 6 of them. It's a hassle.

Réponse de l'équipe de Push Operations

il y a 5 ans

Hey Teena, Thank you for the review and we appreciate the honesty. I would like to try and fix the T4 issue you are having. Can you send a bit more information about it to support@pushoperations.com? -Tianna