15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Sage 300 Construction and Real Estate

Sage 300 Construction and Real Estate

Description de Sage 300 Construction and Real Estate

Fournit aux entreprises de construction et immobilières une solution complète pour gérer l'ensemble du cycle de vie de projet ou du bien immobilier avec fiabilité, précision et efficacité. Anciennement Sage Timberline Office.

Qui utilise Sage 300 Construction and Real Estate ?

Maîtres d'œuvre, sous-traitants spécialisés, prestataires de services et promoteurs immobiliers.

Sage 300 Construction and Real Estate Logiciel - 1
Sage 300 Construction and Real Estate Logiciel - 2
Sage 300 Construction and Real Estate Logiciel - 3
Sage 300 Construction and Real Estate Logiciel - 4

Sage 300 Construction and Real Estate ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sage 300 Construction and Real Estate

Sage 300 Construction and Real Estate

4,0 (546)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
Intégrations introuvables
3,6 (546)
3,6 (546)
3,9 (546)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
203
70
4,1 (6 385)
4,3 (6 385)
4,1 (6 385)

Alternatives à Sage 300 Construction and Real Estate

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Tableau de bord d'activités
FOUNDATION
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Comptabilité fournisseurs
Suivi budgétaire
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
UDA ConstructionSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Planification
Suivi des projets
Jonas Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Viewpoint Team
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des tâches
Procore
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des documents
Suivi des projets
SAP BusinessObjects Business Intelligence
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Mesure des performances
Visualisation de données
Job Accounting Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Sage 300 Construction and Real Estate

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
3,9
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
31%
4
42%
3
17%
2
7%
1
3%
Samuel
Samuel
Full stack web developer (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Sage is a good value for the the money I paid

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Despite their short comings,I can tell you that sage 300 is the best management software out their with good value for money,and I highly recommend it for either large or small real estate or construction companies.

Avantages :

What I like is the face that sage helps me to boost my project productivity, limiting errors, improving correspondence among parties,and creating adjustible reports

Inconvénients :

I have been using this software for a while now and my only issues us that I still cant remove some dormant account.that is my only issues

Jennifer
Controller (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Versatile and Allows for Growth

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : I love this software but feel the customer service has tanked over the years. If I have an issue I want to pick up the phone and reach a person, not hours of hold time and voice mail only to be told to go look up the answer myself via the knowledgebase. It is extremely frustrating.

Avantages :

There is a lot of versatility in this software that I know we don't even tap into.

Inconvénients :

You can post, or rather the software allows for, negative debit and credit postings. For me it is fine but when you have someone on staff who maybe doesn't understand it can make things tricky.

Réponse de l'équipe de Sage

il y a 2 ans

Thank you for your feedback! We appreciate your business and look forward to helping drive your continued success in construction and real estate.

Hailey
administrator (É.-U.)
Urbanisme et architecture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Perfect program for tracking jobs, invoices, POs etc.

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Overall its a great resource to have for managing your business.

Avantages :

In my position, I use job cost and accounts receivable most. I like that I'm able to set up a job with ease and keep track of all expenses associated with that job. I can look up a job quickly using job cost, enter invoices, enter direct costs. etc.

Inconvénients :

I love using sage but I have run into one problem. We only have 1 user at a time so If I'm in job cost entering direct costs and someone tries to log on, not knowing I'm already using it, it interrupts the system and I cant save what I have entered. I have to erase and start all over.

Hunter
Project Analyst (É.-U.)
Construction, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Functional ERP, not particularly user friendly

3,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

It has just about every feature one could need in a construction ERP.

Inconvénients :

User interface is not particularly great - very easy to screw things up with one misclick.

Brenda
Project Coordinator (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Sage 300 - Use for Project Management

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : There are a lot of features or applications to learn, but once trained, easy program to use.

Avantages :

Multiple features depending on what task I'm trying to complete.

Inconvénients :

Contract documents and invoices saved in one location. Reports that can be generated.