15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de GoReminders

GoReminders est votre solution tout-en-un pour les rappels de rendez-vous par SMS et e-mail. Réduisez le nombre de non-présentations avec ce simple service de planification et de rappel. Économisez du temps et de l'argent avec des réservations automatiques, des rappels et des confirmations de rendez-vous automatiques pour vos clients, patients, collaborateurs, bénévoles, etc. Rendez-vous récurrents et messages de rappel personnalisables. Voici ce qu'en pensent les utilisateurs : "C'est le meilleur logiciel." "Un gain de temps considérable." "A diminué mes absences de manière significative." "Prix raisonnable." "Vivement recommandée." Version d'essai gratuite : aucune carte de crédit n'est nécessaire.

Qui utilise GoReminders ?

GoReminders est destiné aux entreprises qui proposent des rendez-vous. Des propriétaires uniques aux grandes équipes, cette solution vous aidera à augmenter les présentations de vos clients ou patients à leurs rendez-vous et vous fera gagner du temps !

GoReminders Logiciel - 1
GoReminders Logiciel - 2
GoReminders Logiciel - 3
GoReminders Logiciel - 4
GoReminders Logiciel - 5

GoReminders ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GoReminders

GoReminders

4,9 (57)
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
2
4,8 (57)
4,7 (57)
4,9 (57)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
34,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
Intégrations introuvables
4,3 (140)
4,4 (140)
4,3 (140)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à GoReminders

EZnet Scheduler
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Snap Schedule
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Planification du personnel
Pointage
Clover
Fonctionnalités les mieux notées
Point de vente (PDV)
Sécurité des données
Traitement des paiements
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
anny
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Gestion des flux de travail
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Bookeo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
SimplyBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des rendez-vous
Planification en temps réel
Réservation en ligne

Avis sur GoReminders

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
11%
3
2%
Linda
Linda
Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product for the cost! Makes life so much easier and customer service is excellent .

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

No more reminder phone calls. Saves on staff time plus customers like receiving a text vs. phone call.

Inconvénients :

We thought it might not customize to our industry well but it's very flexible and did just fine. Features to describe the appointment and length are greatly appreciated.

Réponse de l'équipe de GoReminders

il y a 4 ans

Hi Linda, Thanks for your review! We are pleased that GoReminders is working flawlessly for your company. We pride ourselves on the flexibility of GoReminders. Any Feedback is greatly appreciated as our main focus is to constantly improve :) Did you know that in your Settings you can specify the default appointment length, and you can setup all of your services? That way your correct appointment length will be pre-filled when you go to setup an appointment, and you can specify what service the appointment is for, which can help customize your reminders even further! Let me know if you have any questions. Thanks again for your review. -Noah, Customer Support

Craig
General Manager (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

GoReminder Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Our overall experience with GoReminders is Great. It seems like each month they are adding new features that helps us save even more time and money. Also, the online customer service is excellent.

Avantages :

The Feature that we liked most about GoReminder is the automated text & email appointment reminders which helped us to increase revenue and free up time

Inconvénients :

The software is great, but we would love to be able to call customer services over the telephone. I think this would place them above all the rest!

Réponse de l'équipe de GoReminders

il y a 2 ans

Thanks for taking the time to write this amazing review! We're thrilled to know that GoReminders has helped you save time and money while increasing your revenue. In addition to improving the GoReminders platform, we remain committed to investing in customer support and will constantly strive to provide immediate assistance for your needs. Feel free to reach out if you have additional feedback. - Jocelle, Customer Support

Jamie
Front Desk (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Works

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

Daily use for appointment reminders. Enter name and phone number and receive email confirmation.

Inconvénients :

The appointment date should go to the next weekday.

Réponse de l'équipe de GoReminders

il y a 4 ans

Hi Jamie, Thank you so much for taking the time to give your review! We really appreciate your feedback. I am so sorry that you were not able to achieve the result you wanted with your appointment dates. I will follow up with you directly to get more details and to answer any additional questions you may have. Thank you again for your review! -Oceana, Customer Support

Lindsay
Professional organizer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best scheduling tool ever

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Wonderful, they have even asked me if i had suggestions for how to make go reminders better. When i told them they said that what i wanted was a feature others wanted to and they were developing it!. I got sent a beta copy and implemented it right away!

Avantages :

Go reminders makes automating your business easy! It has plenty of customization so that anyone you interact with knows it's your company. You can insert your branding, attach forms clients need to sign, schedule appointments or let your clients schedule them, and reminders are automatically sent out. It basically takes 90% of administration duties off your plate so you can focus on the parts of your business you love. The staff is incredibly helpful, i get updates when new features have been released and have been walked through any questions i have.

Inconvénients :

It took me some time to get everything customized. Though I'm not sure i could really call that a con, since the customization is what runs your business going forward. The more time you put in on the front end the less time you spend every time going forward.

Réponse de l'équipe de GoReminders

il y a 3 mois

Hi Lindsay, Thanks for this amazing review! We're thrilled to know that GoReminders takes 90% of administration duties off your plate. We work hard to make GoReminders easy-to-use and we remain committed to investing in customer support. I'm going to show your review to the team. I know they'll love to see how happy you are! Thank you for taking the time to write a review. -Jocelle, Customer Support

Gabby
Groomer (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Love these guys!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We love [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the who Grreminders team! Every time I have a question, there's never a don't in my mind, I can ask and they will not only have an answer but a speedy response at that!

Avantages :

I love that GoReminders was a start up company the same time I started and they've continued to grow and benifit my ever growing business every step of the way!

Inconvénients :

Only wish we could add specific timing so customers could see how long we allot to be with them at scheduled appointments.

Réponse de l'équipe de GoReminders

il y a 4 ans

Hi Gabby, Thank you for your amazing review! We are so thankful for your support and so happy that we've been able to help improve your business. You can create a custom field for Time Allotment that can also be used a tag in your reminder templates. We'll send you some additional details on how to set this up. Thanks again for your review. We greatly appreciate it! - Oceana, Customer Support