Metaphor Contact Center

Metaphor Contact Center


Pour qui ?

USAN's hosted contact center platform is ideally suited for enterprises in Financial Services, Utilities, Healthcare, Telco, and Retail.


Notes moyennes

1 avis
  • 4 / 5
    Note globale
  • 4 / 5
    Facilité d'utilisation
  • 5 / 5
    Service client
  • 3.5 / 5
    Fonctionnalités
  • Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • Version gratuite
    Non
  • Version d'essai gratuite
    Non
  • Déploiement
    Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation
    Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide
    Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur le fournisseur

  • USAN
  • http://www.usan.com/
  • Fondé en 1989

À propos de ce logiciel

Metaphor Contact Center delivers remarkable omnichannel customer experiences across voice, email, text, social and web through a single, hosted software platform. The platform gives your agents the tools they need to have rewarding conversations with your customers across all channels. Experience increased First Contact Resolutions, decreased Average Handle Times, and increased customer satisfaction.


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Metaphor Contact Center - Fonctionnalités

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des listes d'attente
  • IVR/Voice Recognition
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Real-time Chat
  • Scripts d'appel
  • Suivi des appels

Avis les plus utiles sur Metaphor Contact Center

Accelovance

  Traduit par Google
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3.5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Avantages: The product is customizable. The workflow aspect reduces errors made by the contact center agents and allow for more focus on the person on the other end of the line than "clicking the right button." I had a solid relationship with the USAN team.

Inconvénients: It has limitations to the basic needs/functions of a platform. We have had issues with the dial plan not working our favor and have had some negative impacts. However, that is under review.