Pour qui ?

La plateforme fournit aux équipes chargées de la marque, de la conformité et de l'informatique un moyen d'organiser leurs documents. Avec Templafy, tous les membres du personnel auront un accès instantané aux modèles mis à jour qui les concernent et seront prêts à les produire.

Notes moyennes

10 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Templafy
  • http://www.templafy.com/
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Templafy

Templafy est la seule plateforme de gestion de contenu qui vous aide à maintenir vos documents Office conformes et respectueux de la marque. L'ensemble des présentations, lettres, e-mails et autres documents créés par les utilisateurs s'adaptent automatiquement aux directives de marque de l'entreprise. Les modèles de meilleures pratiques les guident pour une productivité accrue et un contenu rationalisé et plus professionnel. Les bibliothèques de ressources sont intégrées aux applications bureautiques pour un accès rapide à toutes les ressources de la marque. Templafy est basé sur le cloud et disponible sur tous les appareils.

Templafy - Fonctionnalités

  • Collaboration
  • Formats multiples d'édition
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Suivi des interactions
  • Traitement des lots
  • Accès hors ligne
  • Archivage de documents
  • Assemblage de documents
  • Conversion du type de fichier
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Outils de collaboration
  • Reconnaissance optique de caractères
  • Récupération des fichiers
  • Rétention de documents
  • Signature électronique
  • Suivi de la conformité
  • Archivage des e-mails
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Gestionnaire de files d'attente
  • Liste blanche / liste noire
  • Routage
  • Récupération de données
  • Suivi des e-mails

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Templafy

Great solution for Brand Management - it solves real issues

Publié le 03/11/2016
Jeppe H.
CEO
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: If you want a solution not only compatible, but also fully integrated in Microsoft Office 365 and Office on-prem, if care about your Corporate brand, if you want to offer your colleagues to save time when producing, documents, mails and presentations and if you would like to ensure compliance across the various divisions/productbrands/departments... Then you've got to take a look at Templafy. It is very easy to manage and offer state of the art user experiences. C

Avantages: User-friendliness and it saves time for the users
Compliance in terms of branding, content and legal
Easy to manage content
Easy to distribute

Inconvénients: The only thing that I could wish for is deep links to the content when sharing the content inside our company, but I know it's on the roadmap and released within a couple of months.

Helps me create documents faster and on-brand

Publié le 24/05/2019
Utilisateur vérifié
Consultant
Génie civil, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: With image libraries and pre-made infographics, creating documents and presentations is easy, quick and compliant.

Avantages: An easy way of creating documents and presentations that are aligned across the organisation. Great to preserve brand identity. I also really like that it makes my presentations look a lot better in a very easy-to-use interface.

Inconvénients: I cannot think of anything to disklike about the product.

Best software to manage your documents.

Publié le 10/04/2019
Utilisateur vérifié
Associate Software Developer
Logiciels, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: By sharing our internal documents with each other in the company, we are getting benefits.

Avantages: First of all it is very easy to use. User can dynamically update and share the documents with in the organisation. It can integrate with other softwares also like Microsoft office, office 365 and many more. It is very much secure so no need to worry about the data security. It has concurrency of documents means the data is on cloud and if a document is opened by two user so it will update the content from both. Any changes to the documents and templates will get reflected.

Inconvénients: I was not able to find any disadvantages right now but Pricing is bit high for small organisations.

User freindly and easy acces to a variety of different templates.

Publié le 11/10/2017
Nikolaj R.
Auditor
Conseil en gestion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great product! On a corporate level it improves productivity and branding and compliance alignment and for me personally it makes it easier to find the materials I need and to spend time on the things that really matter. Give it a spin! Great service and a very friendly team behind it. It's one of those tools you didn't know existed until you heard of it and then you suddenly have a hard time working without it.

Avantages: Very user friendly and easily manageable within Word.
Updated templates and logoes on a daily basis.
Very easy corporate roll-out

Inconvénients: Double authentication can be a bit annoying.
When in a rush, it can be a bit annoying to wait for extra loading time, but not sure if it is because of Templafy of the internal software etc.

Perfect for consistent messaging

Publié le 24/05/2019
Andrew S.
Senior Content Specialist
Biotechnologie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Templafy works particularly well in managing corporate PowerPoint and company presentations so that all are 'on brand' and the messaging is consistent. This is imperative in large organisations. Personally, I find the software and templates a little clumsy in Word.

Avantages: User friendly
Time-saving
Convenient and integrated

Inconvénients: Requires everyone across the organisation to use it consistently

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