Description de Templafy

Templafy est la seule plateforme de gestion de contenu qui vous aide à maintenir vos documents Office conformes et respectueux de la marque. L'ensemble des présentations, lettres, e-mails et autres documents créés par les utilisateurs s'adaptent automatiquement aux directives de marque de l'entreprise. Les modèles de meilleures pratiques les guident pour une productivité accrue et un contenu rationalisé et plus professionnel. Les bibliothèques de ressources sont intégrées aux applications bureautiques pour un accès rapide à toutes les ressources de la marque. Templafy est basé sur le cloud et disponible sur tous les appareils.

Qui utilise Templafy ?

La plateforme fournit aux équipes chargées de la marque, de la conformité et de l'informatique un moyen d'organiser leurs documents. Avec Templafy, tous les membres du personnel auront un accès instantané aux modèles mis à jour qui les concernent et seront prêts à les produire.

Vidéo de Templafy
Templafy Logiciel - 1 Templafy Logiciel - 2 Templafy Logiciel - 3 Templafy Logiciel - 4 Templafy Logiciel - 5

Vous hésitez à choisir Templafy ? Comparez-le à une autre option populaire

Templafy

4,5 (13)
Templafy
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
16
4,4 (13)
4,6 (13)
4,5 (13)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1 200,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
99
5
4,9 (31)
4,9 (31)
4,9 (31)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Templafy

Sponsors
Automatisez la gestion et la rédaction de vos documents. Rejoignez plus de 120 000 utilisateurs dans plus de 50 pays, provenant de cabinets juridiques de premier plan et d'entreprises du F500 comme PwC. En savoir plus sur Legito
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
Alimentez votre contenu avec une solution DAM primée et un service hors pair. À partir de 28 000 dollars US par année. En savoir plus sur Widen Collective
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
Box est une plateforme de gestion de contenu moderne qui transforme la façon dont les organisations travaillent et collaborent pour leur permettre d'obtenir des résultats plus rapidement.
DocJuris is the fastest and most accurate way to close deals.
Une solution pour la gestion de projets, de ressources et de flux de travail, conçue pour les besoins des équipes de marketing, d'agence et de services professionnels.
Un DAM innovant qui va au-delà des limites de flux de travail typiques pour rationaliser la gestion des actifs, les approbations, la sécurité, etc.
Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
Créez des applications de gestion de contenu performantes et intelligentes avec Nuxeo Platform.
CARA is a foundational low-code platform for building data & content management business applications for regulated industries.
Greenbox is a powerful, secure, and easy-to-use web-based Document Management Software.
Brand management platform that helps brands communicate guidelines, manage assets, and maintain a consistent image with smart templates
DocuPhase est une plateforme complète basée sur navigateur qui propose une efficacité et des performances inégalées aux entreprises du monde entier.
End-to-end CLM platform with a mission to liberate professionals from manual tasks.
Imagen fournit un portail cloud central pour stocker les collections de médias volumineux. Avec des outils puissants pour rechercher et gérer des vidéos à grande échelle.
Avokaado is a contract lifecycle management platform (CLM) for growth companies helping to scale people, revenue, and legal operations.
Newgen was recognized as a Visionary in the 2020 Gartner Magic Quadrant for CSPs. Our ECM solution allows you to leverage a modern and
A Modern Quality Management System with Visual representation of Processes, Document Control, Compliance Support & Workflows.
Une suite de produits de collaboration pour les équipes et les petites entreprises. Conférence web, partage de fichiers et planification dans le cloud.

Avis sur Templafy

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
15%
1
8%
Nikolaj
Nikolaj
Auditor (Danemark)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

User freindly and easy acces to a variety of different templates.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great product! On a corporate level it improves productivity and branding and compliance alignment and for me personally it makes it easier to find the materials I need and to spend time on the things that really matter. Give it a spin! Great service and a very friendly team behind it. It's one of those tools you didn't know existed until you heard of it and then you suddenly have a hard time working without it.

Avantages :

Very user friendly and easily manageable within Word. Updated templates and logoes on a daily basis. Very easy corporate roll-out

Inconvénients :

Double authentication can be a bit annoying. When in a rush, it can be a bit annoying to wait for extra loading time, but not sure if it is because of Templafy of the internal software etc.

Jeppe
CEO (Danemark)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great solution for Brand Management - it solves real issues

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : If you want a solution not only compatible, but also fully integrated in Microsoft Office 365 and Office on-prem, if care about your Corporate brand, if you want to offer your colleagues to save time when producing, documents, mails and presentations and if you would like to ensure compliance across the various divisions/productbrands/departments... Then you've got to take a look at Templafy. It is very easy to manage and offer state of the art user experiences. C

Avantages :

User-friendliness and it saves time for the users Compliance in terms of branding, content and legal Easy to manage content Easy to distribute

Inconvénients :

The only thing that I could wish for is deep links to the content when sharing the content inside our company, but I know it's on the roadmap and released within a couple of months.

Rostislav
Rostislav
R&D Mechanical Engineer (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie mécanique ou industriel, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Avoid this tool if possible

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Should unify templates, documents, signatures across company. Yeah it does, but...

Inconvénients :

Many issues with logging in and working with this tool. Templafy has compatibility issues with almost everything. Solidworks stopped working with Excel, Teams add-in stopped working in Outlook. There are days when Templafy is unable to connect at all. Had to manually remove this tool to be able to continue in my work...

Louwrens
Snr IT Engineer (Afrique du Sud)
Services financiers, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Templafy Works really well to keep documents to standard.

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : The document template management and brand content integration ensures documents are brand compliant and looks professional all the time.

Avantages :

We really like the document templates and document generation features. We also linked this to our internal brand picture and template server so we can import brand compliant pictures, icons, and motives. This ensures important business documents are always brand compliant. This saves our team so much time instead of trying to always create stuff from scratch.

Inconvénients :

The solution is cloud based so this will limit the usage if a person has slow or limited connectivity.

Utilisateur vérifié
Consultant (Danemark)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie civil, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Helps me create documents faster and on-brand

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : With image libraries and pre-made infographics, creating documents and presentations is easy, quick and compliant.

Avantages :

An easy way of creating documents and presentations that are aligned across the organisation. Great to preserve brand identity. I also really like that it makes my presentations look a lot better in a very easy-to-use interface.

Inconvénients :

I cannot think of anything to disklike about the product.