17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

RAMP Garage Management Software

RAMP Garage Management Software

Description de RAMP Garage Management Software

RAMP est une application cloud avec une option de téléchargement de données complète. Elle est entièrement automatisée et permet d'effectuer des sauvegardes de données en ligne sécurisées. Utilisé par plus de 25 000 propriétaires de voitures, RAMP est le pionnier des systèmes de gestion d'atelier auto multimarques.

Avantages :
Un nombre illimité d'utilisateurs
Stocks illimités
Mises à jour de fonctionnalités illimitées

Qui utilise RAMP Garage Management Software ?

Ateliers auto multimarques, système de gestion d'atelier auto, système de gestion de garage, logiciel de réparation automobile.

RAMP Garage Management Software Logiciel - 1
RAMP Garage Management Software Logiciel - 2
RAMP Garage Management Software Logiciel - 3
RAMP Garage Management Software Logiciel - 4
RAMP Garage Management Software Logiciel - 5

RAMP Garage Management Software ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RAMP Garage Management Software

RAMP Garage Management Software

4,5 (18)
16,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
Intégrations introuvables
4,6 (18)
4,8 (18)
4,7 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
42
6
4,7 (663)
4,8 (663)
4,9 (663)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RAMP Garage Management Software

AutoLeap
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
ARI
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
AutoRepair Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Historique des clients
Shop Boss
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des ordres de travail
Historique des services
Shopmonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
Bay-masteR
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Autorox
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des ordres de travail
Historique des services
Shop Methods
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
Workshop Software
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des ordres de travail
Historique des services

Avis sur RAMP Garage Management Software

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
28%
3
11%
Rob
Rob
Accounting Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

issue virtual and physical credit cards

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : helps to keep job costs separate by issuing virtual cards to freelancers and lock down cards when projects are done.

Avantages :

easily create virtual credit cards in a few minutes linked to GL accounts and client jobs in Quickbooks Online.

Inconvénients :

Virtual cards are accepted everywhere but would be helpful if the system could generate credit card image for the retailers that require "front & back of credit card"

Réponse de l'équipe de SHANROHI TECHNOLOGIES

le mois dernier

Thank you for your feedback! We're glad you're finding our virtual cards useful. We'll consider your suggestion on generating card images. We appreciate your input as we work to enhance our product!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Rédaction et correction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

RAMP - A great tool for any auto shop

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Great at cutting administrative costs. Steep learning curve for some, but relatively simple to pick up. Would recommend to anyone leaning towards cloud-based administration / record keeping.

Avantages :

This is a great tool to cut down on administrative costs for auto shops. Working closely with a ford dealership, I was able to recommend they use this software as they were lacking in their documentation control. The software was easy enough to set up and understand for most of the guys in the shop. It has a great cloud based system which allows you to access the information you post from any computer, so that's been a big help for customers who call in requesting specific information about any service they have received.

Inconvénients :

While most of the younger guys picked up on the software quite easily, it took some time for the older generation to get up to speed. This program just has so many features and tiny details, that it was hard for the older, less tech-savvy guys to understand. While it was a step learning curve for these guys, they eventually picked up on it and it has been a great success. Better tutorials, aimed at non tech-savvy people would be a big help.

Réponse de l'équipe de SHANROHI TECHNOLOGIES

il y a 5 ans

Dear Sir, This is of great help that you have mentioned about the challenges you have faced. We at RAMP continuously strive to improve the user experience. Hence, we have made certain changes and released certain updates yesterday to address to these issues. I hope we have been able to do justice to your expectations. In another case, please feel free to get in touch with us on servicedesk@shanrohi.com. We would be more than happy to get in touch with you personally and work together to make sure your experience with us is rewarding enough. TEAM RAMP.

Samuel
Managing director (Inde)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Ramp - the ultimate GMS

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : Too early to comment but the experience with the product was really good so far. A long way to go before it would be the best.

Avantages :

The simplicity

Inconvénients :

Reports

Réponse de l'équipe de SHANROHI TECHNOLOGIES

il y a 8 ans

Thank you!

Shriram
Owner (Inde)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Perfect For Automobile Workshop

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great after service
Updated every time
It has everything that automobile customer need

Avantages :

Estimation, Invoicing is very user-friendly.. Spare parts Stock management is helpful for accounting

Inconvénients :

Service reminder to customer by sms or email can be improved Sometimes crashed

Réponse de l'équipe de SHANROHI TECHNOLOGIES

le mois dernier

Thank you for your feedback! We're glad you find the estimation, invoicing, and stock management features helpful. We appreciate your suggestions on improving service reminders and will work on enhancing stability. Your positive comments about our after-service and regular updates are encouraging. We're committed to providing everything your automobile workshop needs!

Ram Kumar
Proprietor (Inde)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Exceptional Automotive Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Organised way of billing, Saves paper work, Daybook is best for maintaining daily expences.

Avantages :

Organising, Security, Service Support, Competitive Price.

Inconvénients :

Opening of service History takes lot of time to open.

Réponse de l'équipe de SHANROHI TECHNOLOGIES

il y a 5 ans

Thank you for your continued belief in us sir. RAMP is committed to meet your expectations under any circumstances. Thank you, TEAM RAMP