Pour qui ?

Utilisée chaque jour par des millions de personnes pour signer, envoyer et gérer tous types de documents, SignNow a récemment été nommée l'application logicielle n° 1 pour les entreprises.

Notes moyennes

399 avis
  • Note globale 4.6 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.3 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.6 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 8,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • SignNow
  • https://www.signnow.com/
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur SignNow

SignNow est une solution de signature électronique primée et utilisée par des millions de personnes pour la signature, l'envoi et la gestion de documents à partir de n'importe quel appareil. Les utilisateurs en entreprise ont classé SignNow comme le logiciel n° 1 pour le milieu professionnel avec un score de satisfaction moyen de 9,56 sur 10. Une expertise de pointe en matière de sécurité et de fiabilité. Une sécurité de classe mondiale associée à l'expérience mobile et sur tablette la plus avancée, et ce, à un prix qui vous permet d'obtenir un retour sur investissement immédiat.

SignNow - Fonctionnalités

  • Analyse de documents
  • Authentification
  • Modèles personnalisables
  • Piste d'audit
  • Rappels automatiques
  • Signature de plusieurs parties
  • Signature mobile
  • Suivi de la progression des tâches

Logiciels similaires

Avis les plus utiles sur SignNow

Sign Now for 100's of Contracts

Publié le 18/09/2019
Patricia B.
owner
Divertissement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
2 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The price was the biggest factor in going with Sign Now. As a new company, we needed the most cost-effective way to send out our contracts.

Inconvénients: Up until recently, I would have given 5 stars across the board. My company celebrated our 1 year anniversary and with that came contract renewals. This is where Sign Now has lost stars for me. They don't have a way for a business to look at the contract date signed without going into each one and researching. I have 300 contracts renewing with multiple dates for renewals over the next few months. I would love a feature where we could see the email we sent the contract to and the date the contract was signed in a spreadsheet format. When I reached out about this issue they seemed stumped themselves. In my industry we will send out thousands of contracts a year and we need a system to keep up with who signed and when. At this time my staff is having to update an excel spreadsheet.

Good Value and Versatility

Publié le 20/09/2019
Rachel G.
Founder
Arts de la scène, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I use Sign Now for e-contracting of artists. It does the job and gives me the full range of tools I need to create a custom contract for each artist.

Avantages: I like the Radio Button feature and the conditional options.

Inconvénients: Sometimes I wish I could update my templates more easily.

Easy Digital Signing

Publié le 18/09/2019
David R.
Broker
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great experience.

Avantages: This service is efficient for office users and easy for signers.

Inconvénients: Would like software to save a default email per template.

Outstanding business solution

Publié le 27/08/2019
Kevin V.
Service Coordinator
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are able to have contracts, hiring paperwork, employee reviews all completed without having to rely on the involved parties being physically present.

Avantages: The ability to upload forms and create templates.
Document groups - like sending a virtual packet.
The ability to have multiple people fill out their portion of a document at the same time.

Inconvénients: Poor support. I haven't had to use the support often, but the times I have it was very difficult and laborious on my end.

Real threat to Docusign with a couple glitches!

Publié le 13/08/2019
Jed L.
President
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I like how it is integrated with our AMS so that when we email docs to our clients we can click "sign-now" and set up the spots we need electronic signatures for. However, there are times where the actual email never sends and I end up having to send it again through SignNow rather than NowCerts automatically (our AMS provider). That has caused some issues with customer service with our agents. Otherwise we get a discounted rate and it is by far one of the friendliest and most customer friendly products for e-signature I have seen--a true rival to Docusign.

Inconvénients: Double sending glitch I wrote about above is the only issue really, the setup for e-sign and pointing where you want it is a little touchy. You can accidentally click somewhere and not know you asked for a client's signature in an area of the policy that you don't need a signature on all because you accidentally brushed your mouse.

Lire d'autres avis