Brushfire

par Brushfire Technology

Qui utilise Brushfire ?

Brushfire Online collabore avec des organisations du monde entier et propose une plateforme virtuelle pour les paroisses, les organismes à but non lucratif et les organisations laïques.

Description de Brushfire

Brushfire vise à devenir la plateforme de billetterie et d'inscription idéale pour tous types de clients. L'éditeur s'efforce de favoriser le succès d'événements dans le monde entier en fournissant un excellent logiciel et un service qui ne cessent jamais de s'améliorer pour les églises, les organismes à but non lucratif et les organisations laïques. Qu'il s'agisse de billetterie de sièges attribués, d'admission générale ou de prise en charge de différents types d'événements, l'éditeur s'adapte parfaitement à vos besoins.

Informations sur Brushfire

Brushfire Technology

https://brushfire.com/

Fondé en 2003

Vidéo de Brushfire
Play
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Présentation des tarifs de Brushfire

Brushfire n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Brushfire

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Brushfire - Fonctionnalités

  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion du marketing
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • Traitement des remboursements

Logiciels d'inscription : afficher la liste complète

  • Chat en temps réel
  • Gestion des badges
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des participants
  • Génération de leads
  • Inscription en ligne
  • Possibilité d'enregistrement et de lecture
  • Rapports et analyses
  • Réception virtuelle
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming en direct

Logiciels d'événements virtuels : afficher la liste complète

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements : afficher la liste complète

Brushfire - Alternatives

Plus d'alternatives à Brushfire

Avis sur Brushfire

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,7

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Gary C.
Assessment and Operations Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Awesome customer service that backs up a great product"

Avantages: Easy to setup as the Brushfire staff are always on hand to help
Exactly what we need for our event planning

Inconvénients: Any problems I have had with it, customer service have always found a good soloution.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Brushfire Technology le 18/12/2019

Thanks for the kind words Gary!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Mikel H.
Marketing Director
Institutions religieuses, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/12/2019

"Absolutely Incredible."

Commentaires: My overall experience with Brushfire is incredible. I mean, hands down their customer service is the best. Any time I need something, I send a quick email and get a response within the hour. The team takes on the problem as their own and helps me to find the most creative and best way to solve it. I also love that it's not a one-size fits all approach. The customization in form creation is amazing and the team helps in bringing the desires to life!

Avantages: I absolutely love the back end of brushfire. The update to the "Manage" page really increased the usability and ease of finding things. Oh, and the reporting feature. I love the ability to create custom reports within the same system and not have to download multiple spreadsheets to create my own views. And the customer service is top notch. Nothing like it: Fast, responsive and more than helpful in troubleshooting the best way to accomplish your request.

Inconvénients: I wish the check-in app was a little better in ease of use and for admins. It would be great as an admin to be able to use the app to see registrations, look up registrants, etc. Basically anything I can do on desktop in app form would be amazing!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Brushfire Technology le 18/12/2019

Mikel, thanks for the kind words! We're releasing an update to the app soon and looking to take it even further in 2020!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/12/2019
Mary carl F.
Director of Special Assignments
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/12/2020

"Love Brushfire"

Commentaires: Being a school we host many events during the year like homecoming, parent events, club activities, fund raisers, conferences, training events etc. The Brushfire team has gone over and above to make their platform work for our many varying needs and events. They are professional, prompt, and their work product is excellent.

Avantages: The flexibility of the program as we use it for more then I'm sure it was intended. We use it for all our events, product sells, sign ups etc.

Inconvénients: We use the platform for more then it was intended so occasionally have to use things in a template that we do not like but nothing that can't be worked around.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Brushfire Technology le 11/01/2021

Thank you for the kind words and being a loyal customer!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/12/2020
Christina L.
She Rises Conference Director
Institutions religieuses, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2017

"We love Brushfire's customer service, and report features, interface isn't the easiest for customers"

Commentaires: We used this for our women's conference in the Dolby for 3 yrs in a row and will be using it for our 4th year.

Avantages: Customer Service, seat map ability, exporting reports is super easy, tracking promotional code usage

Inconvénients: Using Promo codes isn't that easy and gets confused with access code for customers, which results in a lot of phone calls/ emails. Also it would be great if access code would take you right to which seats they actually open instead of still having to know the section and click on it after you've entered the access code.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2017
Kristen O.
Administrative Assistant
Institutions religieuses, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2020

"Bridging the Gap Review"

Commentaires: We really appreciate the customer service to answer our questions, offer tutorials, and assist with set up needs.

Avantages: Brushfire is easy to use and looks clean and professional for the consumer. We like the opportunity to customize/make changes to our event registrations on our own, while also being able to request Brushfire's assistance. Being able to enable the customer to select their housing options for retreat events is beneficial to us. We also appreciate the ease of moving registrants in and out of lodging rooms through the back-end of Brushfire, as needed.

Inconvénients: We like much about the Brushfire software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Brushfire Technology le 03/12/2020

Kristen, Thank you so much for the kind review. We're glad that our system was able to handle your request and with ease, it sounds like! We're looking forward to continuing to partner with you and your events!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/12/2020