Qui utilise MyRent ?

We are working with tourist agencies, vacation rentals owners, hotels, hostels big resorts

Description de MyRent

MyRent is a Channel Manager and PMS, Property management system for tourist agencies, vacation rentals, small hotels, hostels, and hospitality property managers.

MyRent is easy to use but with big functionality property managers with a booking engine and great user experiences and beautiful user interface.

Our channel manager connects more than 100 portals with full API connection: Booking.com, Airbnb, Expedia, HomeAway, HomeToGo, etc..

Informations sur MyRent

MyRent

http://www.myrent.hr

Fondé en 1998

Prix de MyRent

MyRent est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de MyRent est disponible à partir de 3,00 $US/mois.

À partir de

3,00 $US/mois

Prix

we offer flexible pricing plan (monthly, yearly, or a percent from booking)

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

MyRent - Fonctionnalités

Logiciels de channel management
Analytique des canaux
Gestion des avantages
Gestion des campagnes
Gestion des commandes
Gestion des leads
Gestion des opportunités
Gestion des partenaires
Gestion des produits
Gestion des revendeurs
Gestion des stocks
Gestion des promotions
Gestion des restrictions
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Gestion des taux
Kill switch
Automatisation du marketing
CRM
Carte de fidélité
Comptabilité intégrée
Gestion de la maintenance
Gestion des employés
Intégration GDS et OTA
Point de vente (PDV)
Pour locations saisonnières
Prise en charge de plusieurs établissements
Propriété unique
Réservation en ligne
Séjour prolongé
Traiteurs
Communications avec les invités
Gestion de l'expérience invité
Gestion des commissions
Gestion des contacts
Gestion des fournisseurs
Gestion des leads
Gestion des ordres de travail
Gestion des réservations
Gestion des tâches ménagères
Relevés de propriétaires
Traitement des paiements
Chambres privées
Dortoirs
Gestion de l'é-réputation
Gestion des employés
Gestion des réservations
Gestion des tiroirs-caisses
Gestion des tâches ménagères
Intégration GDS et OTA
Optimisation des prix
Point de vente (PDV)
Prise en charge de plusieurs établissements
Réservation en ligne

Avis sur MyRent

Afficher 5 avis sur 6

Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
5/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Igor P.
Manager
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/04/2020

"Excelent channel manager and PMS"

Commentaires: MyRent team is always helpfull, even if I just have some other questions like accounting questions for my business.

Avantages: The software is very flexible and user friendly

Inconvénients: nothing, they have build me everything that I need

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/04/2020
Denis Z.
manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/01/2019

"software with a big potential "

Avantages: I had the chance to use myrent practicaly at the beginning , kind of beta version . Up today my colleagues and myself are happy how the software had a good direction because the developer listened carefully to his clients and tried to adapt all our needs . Well done !

Inconvénients: The software is working smooth , it need a bit time to get involved and to be able to use it 100 %

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/01/2019
Darijo S.
CEO
Médias en ligne, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2017

"We are happy with the booking engine and all services of MyRent. A professional, friendly staff!"

Commentaires: Myrent is an ideal tool for us to maintain and update prices and availability for more than 20 booking sites at once. Updating is quick and easy and guarantees all agents receive the same price so there is never a problem with price differences for guests.
Together with the booking engine on our website, it ensures us to get many direct bookings. The extra options, like offering packages, showing photos, writing own texts, are a definite plus. Just like the customer service by phone or email from the dedicated team.

Avantages: Myrent is great to work with: it offers many standard options in the software, extremely reliable channel connections. And do not forget their competent, friendly and proactive help desk. They are professional and show commitment. Yes, I would certainly recommend them.

Inconvénients: For now didn't find any problem!!! Myrent has a lot of features so you can manage your property as you wish!
It is not always easy to find the proper settings but the helpdesk is always there to assist you!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Dogma Systems le 06/03/2020

Hi Darijo,
Thank you for sharing your kind words with us. It means the world to us and to our entire team! We look forward to serving you again soon!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2017
Nata¿a R.
Owner
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/08/2017

"MyRent is daily helping me to manage my properties and reservations"

Commentaires: More free time.
Better reservation management.
Sleeping without worrying about possible over bookings.

Avantages: What is most important is that MyRent helps me sleep peaceful caring about my reservations and not allowing to have an overbooking. It is easy to use with lots of helpful functionalities.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/08/2017
Martina M.
CEO
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/08/2017

"myRent it Chanel Manager that works! myRent will save your time and increase your revenue."

Commentaires: Save time, more revenue, no mistakes!

Avantages: The list of supported channels, customer support, and booking engine.
Also, i love the invoicing - it saved me money on the invoice software :)

Inconvénients: I think that statistics can be little more "prettier". Every thing else is super good, and easy to use :)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/08/2017