Workforce OS

Qui utilise Workforce OS ?

Plus de 9 000 restaurants et hôtels dans le monde utilisent cette solution. Les clients vont des petites et moyennes entreprises aux grandes entreprises multisites.

Description de Workforce OS

Workforce OS by Harri est une solution complète pour le secteur hôtelier. Comprenant plus de 30 modules, elle permet aux entreprises de rationaliser le processus de conception et de gestion d'équipes qui prennent en charge l'intégralité du cycle de vie des employés. Trouvez, recrutez, intégrez, développez, planifiez, gérez le temps et utilisez des analytiques avancées pour optimiser votre main-d'œuvre dans une seule application. Regroupant 400 000 demandeurs d'emploi et 9 000 employeurs, Workforce OS est une plateforme de premier ordre conçue pour aider les organisations à résoudre leurs problèmes de main-d'œuvre.

Informations sur Workforce OS

Harri

https://harri.com/teamlive

Présentation des tarifs de Workforce OS

Workforce OS n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Workforce OS est disponible à partir de 99,00 $US/mois.


À partir de

99,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Workforce OS

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires

Workforce OS - Fonctionnalités

  • Définition d'objectifs
  • Gestion de la formation
  • Gestion des compétences
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Intégration des employés
  • Planification de la relève
  • Plans de développement individuel

Logiciels de gestion des talents : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

Workforce OS - Alternatives

Plus d'alternatives à Workforce OS

Avis sur Workforce OS

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,4

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Kelcie S.
Social Media Manager
Restaurants, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/01/2019

"Harri"

Avantages: I love that we were able to customize our questions and that we have a dashboard to see where our applicants are at. We have multiple restaurants and being able to see who was hired, who wasn't picked for jobs, and other applications is so helpful for managing our managers. Especially for new restaurant openings.

Inconvénients: So far we have only enjoyed this product and don't have any cons that we'd like to contribute at this time.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/01/2019
Thomas D.
CEO
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2020

"Great small / medium business solution + great people"

Commentaires: Outstanding solution for my business. The support team is incredibly responsive and pleasant to work with.

Avantages: Easy & intuitive schedule across multiple locations that often share the same resources.
Love the paperless onboarding & employee file
Constant updates to maintain legal compliance to the day.

Inconvénients: Would like to see strong virtual recruiting bot functionality

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2020
Gabriel M.
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/01/2017

"Pretty average"

Commentaires: Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/01/2017
Joshua F.
General manager
Hôtellerie
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/01/2017

"Overall a good resource- some kinks"

Commentaires: This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side. The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters. I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app. The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given. Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.

Avantages: The ability to swipe for jobs on the application. Fresh interface.

Inconvénients: Sometimes the algorithms are not always successful.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/01/2017
Kumar P.
Director
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Harri Workforce OS is a Decent Option"

Commentaires: Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.

Avantages: Harri offers an excellent applicant tracking system that allows you to source, select, interview, and hire candidates all in a relatively streamlined piece of software. Many hospitality or restaurant-specific candidates use Harri, so it is a natural fit to do all ATS activities within the platform. As with any software tailored to your specific organization, lots of back and forth customization is required.

Inconvénients: Harri's software is not as intuitive as the support team makes it out to be. It may seem simple when they are explaining its capabilities, but when it comes time to launch and take it live and teach the internal teams how to use the tool, the software is far less intuitive. This may be a particular challenge with hospitality employees in general.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019