15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Culture Amp

Solution complète de performance, qui comprend les évaluations de performance, le suivi des objectifs, le développement continu et les évaluations à 360 degrés. Personnalisez les modèles d'évaluation de performances pour garantir l'homogénéité des processus et atténuer les partis pris inconscients. Assurez un développement en continu, personnalisable et en temps réel avec un accès illimité à toutes les opinions dont votre organisation a besoin. Générez des évaluations à 360 degrés relatives au développement concret pour les responsables, les employés et les équipes.

Qui utilise Culture Amp ?

Culture Amp fournit aux entreprises les plus novatrices du monde, start-up d'exception en croissance rapide comme entreprises du Fortune 500, des feedbacks et des analyses concernant les employés.

Où peut-on déployer Culture Amp ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Culture Amp
  • Situé à Richmond Victoria, Australie
  • Fondé en 2011

Assistance Culture Amp

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Algérie, Allemagne, Andorre, Angola et 185 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, bulgare, chinois et 32 autres

Culture Amp - Prix

À partir de :

5,00 $US/mois
  • Non, pas d'essai gratuit
  • Non, pas de version gratuite

Culture Amp n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Culture Amp est disponible à partir de 5,00 $US/mois.

Plans de tarification

À propos de l'éditeur

  • Culture Amp
  • Situé à Richmond Victoria, Australie
  • Fondé en 2011

Assistance Culture Amp

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Algérie, Allemagne, Andorre, Angola et 185 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, bulgare, chinois et 32 autres

Culture Amp en vidéos et en images

Culture Amp Logiciel - 1
Culture Amp Logiciel - 2
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Vidéo de Culture Amp
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Fonctionnalités - Culture Amp

  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de questions
  • Configuration/suivi des objectifs
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback en continu
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la formation
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des employés
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion des évaluations de la performance
  • Intégration des employés
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Planification stratégique
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Rapports et analyses
  • Real-Time Reporting
  • Reconnaissance des employés
  • Reconnaissance entre employés
  • Sondages d'opinion
  • Suivi continu des performances
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de la progression
  • Suivi des cycles d'évaluation
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau de bord personnalisable
  • Évaluation des compétences
  • Évaluation par les pairs

Alternatives à Culture Amp

Par le biais d'un simple enregistrement hebdomadaire, 15Five offre tout ce dont un responsable a besoin pour avoir un impact sur la performance et la motivation des collaborateurs.
Qualtrics Employee Experience est la meilleure plateforme de motivation pour la constitution d'équipes solides, la productivité et la réduction du taux d'attrition indésirable.
Assurez la cohérence de vos équipes, tout en optimisant la responsabilisation et la transparence au sein de votre entreprise avec le logiciel de gestion OKR de Leapsome.
Celui-ci saura vous fournir des informations qui permettent aux entreprises de générer de meilleurs environnements professionnels, dotés d'employés plus motivés et satisfaits.
Jalapeno a permis de créer facilement une culture où les individus et les entreprises peuvent atteindre leur plein potentiel.
La plateforme Glint de réussite des employés aide les organisations internationales à accroître les niveaux de motivation des collaborateurs, à développer leurs compétences et à améliorer les résultats opérationnel.
De quoi êtes-vous curieux ? Utilisez le premier logiciel de sondages du monde pour collecter les données qui éclaireront vos décisions les plus importantes.
Lattice est la nouvelle façon d'obtenir des OKR, des opinions et des évaluations de la performance.
Plateforme légère de rétroaction en temps réel, facile à utiliser et intégrée de façon transparente dans les flux de travail quotidien des employés.

Avis sur Culture Amp

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
20%
3
3%
2
1%
jaida
CREDIT MANAGER (France)
Médias de diffusion, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

outil intuitif

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Avec Culture Amp, je peux apporter mes appréciations sur le travail fourni par mon équipe mais aussi, ils peuvent s'exprimer librement

Avantages :

cet outil est intuitif, complet et cela permet d'échanger avec les collaborateurs sans perdre les données.

Inconvénients :

Je n'ai pas été confrontée à un module que je n'a pas apprécié

Jean Philippe
ACCOUNTING CREDIT MANAGEMENT (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Utilisateur de Culture Amp

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Culture Amp a une interface plutôt agréable à utiliser car moderne et intuitive.

Avantages :

Très IntuitifInterface moderneAgréable a utiliser

Inconvénients :

Rien a signaler si ce n'est pas de reminder pour les taches en standby.

Casey
Casey
Inclusion Manager & Senior People Ops Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Culture Amp is an essential tool - I wouldn't be able to do my job as effectively without it.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I think the UX/ UI is good, and easy enough to use, but also there's so much under the hood so that it's also a really robust tool. The product improvements have actually been improvements, and I'm excited whenever there's an update. The support team is also fantastic - I've never had a poor experience with the support team, and they are really great ambassadors for the company. The Academy is the secret sauce, in my opinion - in addition to support articles for operations and administering the tool, all of the research and literature around engagement and feedback, written by I/O Psychology experts has helped me simultaneously learn more about best practices, while also providing backup to the methodology when I'm presenting findings to senior stakeholders. Also - everything else Culture Amp does is great: Slack community, meetups, newsletter, etc. that I think they're building really great public culture and brand so... I want to like what they're doing software-wise. I'm well primed to like the tool.

Inconvénients :

Sometimes I wish the admin functionality was a little bit more robust - i.e. our organization structure changes a little bit year-over-year, but in order to map departments to previous years, it's a manual thing that the support team has to do. Or with the new inspiration engine, if it's customizable to the organization, I think it'd be neat to have a big library of actions, and be able to see which questions/ factors they're tied to, so that when you're writing new ones or building that out, you don't have to do it on the individual survey level. But that's a new part of the product, so maybe it'll get there later.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Agriculture, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Worth the money!

5,0 l’année dernière

Avantages :

I love that Culture Amp just makes things so simple for the People team now. They have survey templates readily available so we don't even have to design the surveys anymore. It's very user friendly for employees to take the survey and the reporting is the best part. It really protects anonymity while allowing you to take targeted action.

Inconvénients :

While the Performance features have many of the things you would expect in an OKR software, it's not as strong as their survey module yet. For example, there are opportunities to improve in the features for adding and tracking OKR progress. This is a newer feature for them though so I am hopeful to see where they will be at in a few years from now.

Alternatives envisagées précédemment : Lattice

Pourquoi passer à Culture Amp : While the features appeared similar across the two platforms, Culture Amp had better pricing and also better accommodation for non-English language users.

Richard
Director of Organizational Impact (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

good concept, a bit of a bumpy ride without a clear view through the windshield

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

I believe in Culture Amp's purpose of brining together functionality around employee engagement, goal setting, performance management and improving organizational culture into one comprehensive development zone. From a high level view, it seems to integrate the right components in a reasonably intuitive structure There is ample room for customization.

Inconvénients :

However the features themselves turn out to feel rather clunky and disjointed. Perhaps if you can dedicate a brilliant team of visionaries and administrators to fully realize Culture Amp's potential, this can be overcome in your implementation. But I find the many limitations imposed by our configuration to make the application more frustrating than propulsive. Limitations include inscrutably opaque scheduling functions (first of all an administrator has to manage all the schedules, then the only way to look up when something should occur is to find the group of that functionality (say Performance>Self Assessments>Direct Reports Self-Assessments) then drill down into individual months (say May 2024) to see who is scheduled in that month - and only past and current months can be seen. So effectively you cannot see an annual schedule and you cannot see your own obligations in the same frame that you can see your direct reports' obligations. When completing such functions as performance reviews and self-assessments, there is an arcane methodology for submitting documents for review and sharing them, along with deadlines set by an administrator that close documents for completion or editing, and require adminsitrator interventions to enable sharing. All of these may serve some purpose but they really serve to make it seem hard, sometimes impossible, to do what you're supposed to do. And trying to understand what is working for you or against you to complete these tasks is difiicult. I feel like the developers may have had some brilliant ideas but then let themselves get so bogged down in controlling every detail that they don't see the oppressive cloud hovering over the product. A particular detail that I found very frustrating involved the in-app support features. There are several places you can seek explanations or instructions. Upon doing so, a little bot survey asks about your experience with the help and whether you have any feedback for Culture Amp on your issue. It then asks if Culture Amp can contact you about your feedback. On several occasions I wrote some very detailed observations and suggestions, and actually did hope that I would be able to talk to someone at the company about these. After a few times, I decided to send one of these responses in to the support team at Contact Us to see if I could get any traction. I explained that I had submitted these and similar details to the survey bot. First, the reps several times over tried to steer me into an explanation of why our site administrator, not Culture Amp staff would be the person to talk to about changing our survey questions. When I finally convinced someone familiar with the survey bot that I was not talking about any custom survey of our own, they explained that the survey bot responses are not captured with a link to any individual user who submits respoinses - they are only catured and analyzed in aggregate. I naturally suggested that in that case it might be prudent of them to remove the question about whether Culture Amp can contact us about that response, since they appear to have neither the intention nor the means. They disagreed and the issue sort of dissolved into the overall cloud of opacity under which I use, but don't reallu understand the inner workings of this application.