17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Worldpay POS

Que vous vendiez dans un magasin ou sur la route, les solutions de caisse facilitent l'acceptation des paiements. Elles sont incroyablement rapides à configurer et vous pouvez donc prélever des paiements en quelques secondes à partir de toutes les principales cartes de crédit et de débit.
Acceptez les paiements par carte n'importe où depuis votre appareil mobile ou au guichet.
Accédez aux rapports de transaction partout et à tout moment pour comprendre vos clients et gérer votre entreprise.
Obtenez l'aide de l'équipe de support technique, où les représentants sont disponibles 24 h/24, 7 j/7.

Qui utilise Worldpay POS ?

Petites entreprises de toutes tailles : vente au détail, restauration, organismes à but non lucratif et services professionnels.

Worldpay POS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Worldpay POS

Worldpay POS

4,2 (33)
9,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
9
4,1 (33)
4,4 (33)
4,1 (33)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
1
4,6 (1 416)
4,4 (1 416)
4,4 (1 416)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Worldpay POS

SumUp
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Traitement des paiements
Cin7 Core
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Traitement des commandes
Cin7 Omni
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Epos Now
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements électroniques
Rapports de ventes
Traitement des cartes de crédit et de débit
Loyverse POS
Fonctionnalités les mieux notées
Point de vente (PDV)
Rapports de ventes
Traitement des paiements
SimpleConsign
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des remises
Gestion des stocks
Lecture de codes-barres/tickets
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
Boulevard
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
WooPOS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Identification des produits

Avis sur Worldpay POS

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
21%
3
9%
2
6%
1
6%
Dr. Vincent
Dr. Vincent
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We have had only a few issues with the system, and the customer service was able to guide us through

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Ease of use and accesibility

Avantages :

Accessibility from any computer or mobile device, can recharge an account from a previous transaction, and and refund an account quickly and easily.

Inconvénients :

Cannot look at the same card/acct transactions over the course of the year, useful for a patient's Health Savings Account. We understand we could set up a recurring payment account, but we are unsure how to do that.

Réponse de l'équipe de Worldpay

il y a 7 ans

Thanks for your feedback Dr. Vincent. Glad to help your business grow!

Serina
COO (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great POS. Easiest to use by far!!!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Ease of accepting the cards & then transitioning to the CHIP cards was superbly easy!

Avantages :

I like that the transactions usually run through very quickly. (I don't like it when my customer is having to wait on me.) I like the newly integrated CHIP system. I like that I can assure them of a secure connection for the transaction. The ease of reloading the transaction paper. Auto print outs of the prior day are always ready to be filed when we get here of a morning.

Réponse de l'équipe de Worldpay

il y a 7 ans

Thanks for your feedback Serina. Glad to help your business grow!

Claire
Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Trustworthy and Simple

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : Worldpay allows our clients to easily submit credit card payments, and allows our staff to easily track and manage the transactions on our end.

Avantages :

The reason I appreciate Worldpay so much is largely because of the reports. Transactions are extremely detailed easy to search. Our business has utilized this payment system for years, and the transaction process is always quick and reliable. Most of the time spent in the software is spent utilizing the virtual terminal and reporting features.

Inconvénients :

The home dashboard interface is somewhat complicated, and some links aren't operable some of the time. Unlike the express virtual terminal, the home dashboard is crowded and not very helpful.

Brad
Brad
Co-Founder/Chief Janitor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

CC processing companies aren't the cream of the crop, but WP is better to work with than most

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Credit card processing platforms are somewhat of a commodity, so service is one of the big differentiators and we've been pleased with Worldpay's service and the ISO that we've worked with. They've been pretty straight forward with us and been able to resolve any issues we've had which we've been happy about.

Avantages :

Their customer service has been good at handling issues we've had. I've known many people using First Data and other processors to have issues with Customer service. Also, we have a good price with them which makes it attractive for us.

Inconvénients :

We wanted to do some pretty technical things with them but some of their tech and integrations were a bit outdated and limited what we could do. So we had to settle for a less than ideal solution. But most people aren't trying to do as complex of things as we were so probably not an issue for 99% of businesses looking at world pay.

Linda
CEO (É.-U.)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The system works well most of the time, but has glitches.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Decent pricing, good customer reprensentative

Avantages :

It's pretty easy to use for our servers and managers. My contact person Matt Palenschatt is wonderful and always responds to my problems quickly and even on weekends!

Inconvénients :

That it has glitches, like sometimes it won't read chip credit cards, then if we use the swipe function if the swipe function and the customer disputes the card we get stuck with paying for the dispute even if it's bogus

Réponse de l'équipe de Worldpay

il y a 7 ans

Thanks for your feedback Linda!

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