Description de Uplisting

Uplisting est la solution tout-en-un spécifiquement conçue pour les locations à court terme. Une solution intuitive et fiable qui peut créer de la valeur ajoutée à votre entreprise dans les 30 minutes suivant le début de votre version d'essai gratuite de 14 jours.

Importez automatiquement vos annonces directement depuis Airbnb et connectez-vous à Booking.com et à d'autres sites en quelques minutes. Synchronisez instantanément les réservations, les tarifs et les disponibilités sans commission, sans frais d'installation ni frais cachés.

Gagnez des heures chaque semaine grâce à des messages automatisés, des tarifs intelligents et bien plus encore.

Qui utilise Uplisting ?

Propriétaires de location à court terme, opérateurs et gestionnaires traitant entre 5 et 1 500 locations à court terme.

Informations sur Uplisting

Uplisting

Fondé en 2016

Uplisting - Prix

À partir de:

100,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Uplisting n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Uplisting est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

Informations sur Uplisting

Uplisting

Fondé en 2016

Uplisting en vidéos et en images

Vidéo de Uplisting
Uplisting Logiciel - 1 - aperçu
Uplisting Logiciel - 2 - aperçu
Uplisting Logiciel - 3 - aperçu
Uplisting Logiciel - 4 - aperçu
Uplisting Logiciel - 5 - aperçu

Déploiement et prise en charge de Uplisting

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Uplisting - Fonctionnalités

  • API
  • Analyse en temps réel
  • Analytique des canaux
  • Booking Management
  • Catalogue de produits
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des avantages
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Portail des partenaires
  • Rapports de ventes
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification dynamique

Logiciels de channel management : afficher la liste complète

  • API
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des spas et des activités
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des traiteurs
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration WordPress
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

Uplisting - Alternatives

Plus d'alternatives à Uplisting

Avis sur Uplisting

Lire les 56 avis

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
5

Avis classés par note

5
51
4
5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Miguel L.
Miguel L.
CEO
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/03/2020

"The Best I've Found"

Commentaires: Phenomenal, I won't be going anywhere, they have really proved themselves to vacation property managers that they put us first. They are slowly trying to master each new feature without comprising the overall use of what makes them great.

Avantages: I love how uplisting connects with AirBnB & Booking seamlessly, the integrated all in one inbox absolutely amazing as well makes it easier for my team to access everything in one area. I'm happy with the support as of now, the team is always on it and from the start [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has helped our team from the beginning, to onboarding, questions, and any difficulties we've had. I've worked with so many other PMS/Channel managers and have been hopping around with massive frustration, I'm glad I can finally end the headache of timewasting of switching every 6 months to a new PMS with one I can finally call home. Thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].

Inconvénients: The onboarding with VRBO is slow but this is mostly issues with Homeaway rather than uplisting, also some third party pricing tools have to be tweaked around to be able to customized with uplisting so you don't get the full ability of some apps, also they don't have a widget for direct bookings on website (their new link payment makes up for this in some way but not if your a marketer wanting to send traffic) however, the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has mentioned that this it is something that will be coming out soon so Im looking forward to seeing that and their app in action.

Alternatives envisagées : Avantio

Pourquoi passer à Uplisting: integrated inbox, pricing, support, and the temptation of future new features like the app, and website widget.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/03/2020
Koran M.
Director
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/10/2021

"The Best PMS!"

Commentaires: Automation, collection of guests details. My workload in dealing with guests and new bookings has decreased by 2 thirds. Allowing me to crack on with running my business.

Avantages: I have been doing serviced apartments for nearly 3 years now. I am still new, still learning and adapting. I have been with 2 other PMS's. I left the first one because they started off well, but kept taking away features and adding them as an add-ons, and the UX/UI kept changing- I felt like I had to keep re-learning how to use it. The second one, they promised me the world and hyped up their software, but in reality it was just no good. Uplisting was recommended to me as easy-to-use and alot of features. I'm happy I was sent in the direction of Uplisting. The ease of use of the software couldn't be easier. The features included are excellent. They are always adding new stuff. The customer service team actually work for Uplisting and aren't a hired team reading a screen. As long as Uplisting stay on this path, I'm not going anywhere. Very happy! Keep up the excellent work guys!

Inconvénients: I can't comment on cons. The reason being because there's nothing that comes to mind. The team are always implementing new features. And they listen and work on other features. It's not about "cons" and what's least to like, it's about how the team deal with it. And for that, I have no negative comments.

Alternatives envisagées : Guesty

Pourquoi choisir Uplisting : My website developer couldn't integrate with Little Hotelier due to the lack of API integration. I had to make a swift change. At the time it was low on my priority list as I was making live 5 units. But it had to be dealt with there and then. Within a week I went from learning I have to change PMS to going live with all units on Uplisting. My website is now integrated.

Logiciel antérieur : Tokeet et Little Hotelier

Pourquoi passer à Uplisting: 2 reasons: 1) Guesty was very expensive 2) Guesty looked like I needed a diploma to use it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/10/2021
Steven B.
Managing Director
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020

"Uplisting Review"

Commentaires: Customer Service was hit or miss.

Avantages: The value of the product is great for anyone with 10 or less units.

Inconvénients: The lack of growth and features needed to grow our property management company wasn't there, forcing us to seek another company.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Uplisting le 09/12/2020

Ah, this is our first semi-negative review!

To cover a couple of the points raised:

- Most of our members are in the 20 to 50 listing range, however, we have many with smaller numbers and many with to 200+.

- Lack of growth and features

We are one of the most active platforms in the market - in terms of feature releases. We release features almost every other week.

Recent features include a powerful direct booking engine (already processing $300k worth of bookings monthly!), mobile app, guest payment plans, guest identify verification (very few platforms, if any, offer this natively and included in our price), custom tags for automated messages, and automated reviews.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020
Cory H.
Real Estate Property Manager
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/04/2021

"Exactly what I was looking for..."

Commentaires: My overall experience has been very positive and I truly feel that I am good hands with the Uplisting team.

Avantages: After nearly 10 years with one of the largest channel managers on the market and then a bumpy 6 month run with another provider over promising and under delivering, I was so relieved when I stumbled upon Uplisting by chance in a Google search. It is exactly what I was looking for - as if it were designed by property managers like myself. The customer service is outstanding and the Uplisting team is willing to listen and implement customer feature requests.

Inconvénients: If I had to find one flaw, I would say not having the ability to edit reservation line items (costs and fees) and in turn the automatically calculated owner payout totals is probably the most important issue that needs to be addressed. However, after suggesting some ideas, the team is working on making this feature available.

Alternatives envisagées : Lodgify, inReception et Smoobu

Pourquoi choisir Uplisting : I switched from KIGO because the core user interface is run on outdated technology and instead of recreating a new platform KIGO has continued adding to an outdated system which caused so many errors and issues. After a long run with KIGO, it was just time for a change.I switched from Direct because ultimately it was more common to see an error page when navigating the system than an actual functioning page - although I was always happy with the implementation manager, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], as well as the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. It is a good product but has a long ways to go and unfortunately I couldn't be patient any longer.

Logiciel antérieur : Kigo

Pourquoi passer à Uplisting: Uplisting offers quick customer service which is extremely important to me. It also offers an easy to use platform that is constantly offering more and more features without causing problems with the core features.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/04/2021
Holly W.
Director
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/01/2021

"Make your life easier- give uplisting a go!"

Commentaires: We changed from using guesty which we were struggling with on the support side of things. We were not getting answers for sometimes days meaning lost bookings and upset guests... since changing to uplisting we have had such a positive experience in particular with the support. It is excellent! Having a real human get back to you on an important issue is so incredibly important and often it is [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] himself which speaks volume for how much he is invested into the software and its development. Do yourself a favour and give uplisting a try. The interface is very user friendly, it’s is continually improving and evolving and they really listen to the clients and their feedback. They have a great Facebook support group also- it is very affordable no will save you hours in so many ways- from automated messaging to bulk pricing, to identity check links etc

Avantages: What a breath of fresh air- support from real humans in real time! Uplisting listen to all feedback and are excellent in the support department! This has got to be the number one factor for trying any new software.

Inconvénients: The software is constantly evolving and the developers are hands on- listening and improving features all the time. I can really only say that the one negative is that currently you can’t view the entire month at once.. however knowing [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team I’m sure it is in the pipeline along with so many other exciting improvements.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/01/2021