SilverBlaze Customer Portal

SilverBlaze Customer Portal

par SilverBlaze

Qui utilise SilverBlaze Customer Portal ?

SilverBlaze est une solution de portail web spécialement conçue pour les prestataires de services publics qui souhaitent augmenter l'engagement client, améliorer les processus de facturation et de paiement et réduire l'utilisation des ressources internes.

Description de SilverBlaze Customer Portal

Le portail client SilverBlaze permet aux services publics de renforcer l'engagement client grâce à des portails web en libre-service qui connectent les clients aux prestataires de services publics sur n'importe quel appareil. Intuitif et riche en fonctionnalités, le portail client SilverBlaze s'intègre à toutes les plateformes de facturation et à tous les systèmes d'informations clients et de compteurs intelligents. Entièrement fonctionnel, le portail client SilverBlaze rationalise vos processus de services publics, réduit les coûts, étend votre service vers un modèle 24 h/24, 7 j/7 et augmente la satisfaction des clients.

Informations sur SilverBlaze Customer Portal

SilverBlaze

http://www.silverblaze.com/

Fondé en 1999

Prix de SilverBlaze Customer Portal

SilverBlaze Customer Portal n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

SilverBlaze Customer Portal - Fonctionnalités

Logiciels de création de formulaires
Archivage et rétention
Automatisation des processus et flux de travail
Collaboration
Contrôles/Permissions d'accès
Création et conception de formulaires
Fonction de glisser-déposer
Gestion de versions
Recherche en texte intégral
Assistance téléphonique
Câble
Eau
Emménagement et déménagement
Facturation
Facturation en fonction de l'utilisation
Facturation forfaitaire
Gaz naturel
Gestion des clients
Gestion des collectes
Gestion des comptes
Gestion des compteurs
Gestion des ordres de travail
Gestion des taux
Ordures
Traitement des paiements ACH
Traitement des paiements en ligne
Traitement des pénalités et des seuils
Électricité
Assistance téléphonique
Câble
Eau
Facturation
Gaz naturel
Gestion des clients
Gestion des ordres de travail
Gestion des usines
Gestion du personnel
Ordures
Planification de la demande
Électricité
Chat en temps réel
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion des documents
Partage des fichiers
Recherche

Avis sur SilverBlaze Customer Portal

Afficher 5 avis sur 13

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Jody T.
Sr. Applications Specialist
Administration publique, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/03/2018

"Excellent quality and service."

Commentaires: Excellent quality and superb service.

Avantages: The product has great flexibility for integrating with other software and customers really enjoy the presentation online.

Inconvénients: There is really nothing for me to comment on from a negative standpoint. Product and service have both been great.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SilverBlaze le 23/03/2018

Thank you for the great review Jody. We truly appreciate your business and enjoy working with you and your team!
Regards, Betty

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/03/2018
Sarah M.
Customer Service Manager
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/03/2019

"Happy SilverBlaze Customer"

Commentaires: SilverBlaze is a valuable resource for our customers and reduces the workload for our internal staff. The staff are easy to work with and shows a desire to enhance our functionality and improve our customers experience. An overall great team to interact with.

Avantages: Simple platform to use for our customers. Had the features needed to assist customers and was easy to work with to add new functionality. Features we like for our customers: Graphs, Access to Bill and Notice Documents, Comparison to neighbors, Extension options, and Ability to sign for or disconnect services.

Inconvénients: Would like to see an expansion of software for internet and telecommunication services. Also would like to see AMI data for water services and more specialized information for Industrial customers such as reporting and real time data.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SilverBlaze le 19/03/2019

Thank you for the great review Sarah. I'll pass along your comments to Dan and his team. He appreciates the feedback and is always open to ideas to improve the Customer Portal.

Always a pleasure to work with you and your fantastic team at OMU!
Betty

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/03/2019
Kate S.
Customer Care Supervisor
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2018

"SilverBlaze was easy to work with when setting up our new customer portal. "

Commentaires: Greater ease of use for our customers and staff. We never had to option before to check the status of customer login, so it definitely reduces issues and faster resolution with customers. The option to allow each User to change the customer login was requested and Capricorn actually programmed and put the changes in place, quickly. Training was easy to setup and staff were comfortable once we started testing.

Avantages: Easy to use, when managing our customer base. We like the ease of the Customer Services reps helping customers online, whether it's sending them another email or changing the status of their login.

Inconvénients: Not sure if it's a good idea, but somehow need to view customer password? Capricorn ratings come in daily, a list of the ratings based on screen the customer commented would be helpful.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SilverBlaze le 27/03/2018

Thanks for the review Kate. We enjoy working with your team and, we truly value your business.

I'll pass along your comments regarding the customer password and ratings to Dan.
We always appreciate customer feedback in order to improve our software.
Regards, Betty

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2018
Patty C.
Senior Systems Analyst/Programmer
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2018

"The staff is very easy to work with from demo, purchase, to implementation and ongoing support."

Avantages: This software is very easy to navigate with a lot of information available at your fingertips. The interface is modern looking and intuitive. Our customers can better manage and keep track of their consumption for water and electricity, view copies of their bills and pay online which helps lower call volume in the office.

Inconvénients: There really isn't much that I don't like about the software! We use export tables from our CIS system which means the data is not real time information. We are currently working to use available API's to help with a real time integration. User classes had to be setup to determine which tabs to 'show' for each customer for the different services. I would like to see the software determine which tabs to show based off the information in the tables that is available.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SilverBlaze le 26/03/2018

Thanks for the great review Patty. We truly enjoy working with you and your team and, we truly value your business.
I'll pass along your comments regarding the tabs to Dan. We always appreciate customer feedback in order to improve our software.
Regards, Betty

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2018
Garry S.
Director of Customer Service
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/03/2018

"All the staff at SilverBlaze are professional and readily available to answer all questions"

Avantages: It has a modern look and is very flexible to make changes as required. SilverBlaze team is great to work with on enhancements whether driven by customers or their internal technical folks.

Inconvénients: n/a Currently, I cant's say anything negative about their product. As mentioned on the 'pro' side the team is constantly looking to develop and enhance their products.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SilverBlaze le 23/03/2018

Thank you for the great review Garry! We truly appreciate your business and enjoy working with you and your team.
Regards, Betty

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/03/2018