FreeBusy

Qui utilise FreeBusy ?

Les personnes qui souhaitent évoluer et être plus productives grâce à la plus simple forme d'IA. En somme, les vainqueurs.

Description de FreeBusy

Assistant de planification en ligne pour coordonner vos réunions plus rapidement avec les contacts internes et externes à votre entreprise. Fonctionne avec tous les agendas.

Informations sur FreeBusy

FreeBusy

https://freebusy.io/

Fondé en 2015

Vidéo de FreeBusy
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Présentation des tarifs de FreeBusy

FreeBusy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de FreeBusy

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

FreeBusy - Fonctionnalités

  • Aménagement d'espace
  • Gestion de la durabilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de projets
  • Gestion des ressources
  • Gestion locative
  • Planification des salles

Logiciels IWMS (Integrated Workplace Management System) : afficher la liste complète

  • Chat et messagerie
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés

Logiciels de digital workplace : afficher la liste complète

  • Gestion de voyages
  • Gestion des comptes rendus
  • Gestion des invitations
  • Gestion des matériaux
  • Gestion des participants
  • Gestion des votes
  • Gestion du calendrier
  • Outils de compte-rendu de réunion
  • Outils de préparation de réunion
  • Planification
  • Réservation de salle de réunion
  • Réunions de comités
  • Réunions du conseil d'administration
  • Réunions internes
  • Réunions législatives
  • Suivi des tâches

Logiciels de réunions : afficher la liste complète

FreeBusy - Alternatives

Plus d'alternatives à FreeBusy

Avis sur FreeBusy

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Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,6

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Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017

"Great service, customers are wow'd by the functionality"

Commentaires: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Avantages: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Inconvénients: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017
Utilisateur vérifié
Manager of Customer Success
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/01/2020

"Basic Calendaring"

Commentaires: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Avantages: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Inconvénients: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/01/2020
John R.
Vice President, Sales
Internet, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017

"Very helpful."

Avantages: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Inconvénients: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Événementiel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017

"I could not do my job without this!"

Commentaires: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Avantages: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Inconvénients: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2017
Utilisateur vérifié
Photographer
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2019

"A useful and sleek tool for appointment scheduling."

Commentaires: I have used some appointment scheduling software and this is one of the simples to use. Basic UI and very comfortable workflow.

Avantages: I like the simplicity of this application, it is very fast and easy for the customer to make an appointment.
Integration with google account and google calendar is really important so I don't have to install another test app on my phone.
It just gets the image from my Gmail account and shows on the registration form which is really good as I don't have to upload it.
Creating a meeting on behalf of a client is also very simple, just add my email address and fill some basic info and all is done, very simple.

Inconvénients: I can not update the URL which my client use and uses my email as an endpoint. I am not very confident to share with unknown people.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2019