PREDICTIVE RESPONSE

par PREDICTIVE RESPONSE

Qui utilise PREDICTIVE RESPONSE ?

Marketing platform for businesses, non-profits, and higher ed groups using Salesforce. 40% of our customers are non-profit organizations.

Description de PREDICTIVE RESPONSE

Predictive Response delivers software to help companies streamline their marketing efforts. This is accomplished with two applications. The Marketing Automation Platform which enables simple yet robust email and sms campaign management, automated segmentation of lists, landing pages, and forms. The second, Eventbrite Fusion, seamlessly integrates Eventbrite data with Salesforce.

Informations sur PREDICTIVE RESPONSE

PREDICTIVE RESPONSE

http://www.predictiveresponse.com/

Fondé en 2009

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
Vidéo de PREDICTIVE RESPONSE
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Présentation des tarifs de PREDICTIVE RESPONSE

PREDICTIVE RESPONSE n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de PREDICTIVE RESPONSE est disponible à partir de 399,00 $US/mois.


À partir de

399,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

PREDICTIVE RESPONSE - Fonctionnalités

  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Contenu dynamique
  • Lead scoring
  • Marketing social
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Sales intelligence
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tests A/B

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Avis sur PREDICTIVE RESPONSE

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Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
1/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
3/5
Meredith W.
Events Administrator
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2016

"Big product, small support"

Commentaires: Easy to use, great product with lots of functionality. Unfortunately, the support team is lacking both in knowledge and timely responses.

Avantages: Integrates right into Salesforce, no need for a separate application.

Inconvénients: No support. They take a long time to get back to you and often don't even have answers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2016