Vagaro Fitness Software

Qui utilise Vagaro Fitness Software ?

Propriétaires de salle de fitness, sport, dance, pilates, yoga, institut de beauté ou centre de spa. L'éditeur propose également un site de réservation et une application personnalisés ainsi qu'une page de recherche, en fonction de vos besoins.

Description de Vagaro Fitness Software

Gagnez du temps et augmentez votre productivité avec Vagaro. Planifiez des rendez-vous sur un ordinateur ou utilisez l'application Vagaro Pro pour gérer vos clients en déplacement. Recevez des demandes de rendez-vous sur le marketplace dédié aux soins de beauté de l'éditeur, sur votre page de réservation, sur Facebook, Yelp, Instagram et même sur votre propre site web grâce au widget de prise de rendez-vous. Envoyez des rappels et des e-mails automatisés. Gérez les colis. Traitez les paiements en toute sécurité. Vagaro Pro est l'application Apple/Android la plus téléchargée et la mieux notée. Prix de départ : 25 $/mois. Inscrivez-vous pour recevoir une version d'essai gratuite d'un mois.

Informations sur Vagaro Fitness Software

Vagaro

https://sales.vagaro.com/

Fondé en 2009

Prix de Vagaro Fitness Software

Vagaro Fitness Software est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Vagaro Fitness Software est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

Vidéo de Vagaro Fitness Software
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À partir de

25,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Vagaro Fitness Software - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Booking en ligne
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion de club : afficher la liste complète

  • Base de données des adhérents
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des événements
  • Portail des membres
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Facturation
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des contrats
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Réservation en ligne
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion salle de sport : afficher la liste complète

  • Coaching d'entreprise
  • Coaching personnel
  • Coaching sportif
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Correspondance tutorat/coaching
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des programmes
  • Planification des rendez-vous
  • Suivi de la progression

Logiciels de préparation physique : afficher la liste complète

  • Gestion des stocks
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des installations

Logiciels pour centres de yoga : afficher la liste complète

  • Bibliothèque d'exercices
  • Plan de remise en forme
  • Programme de nutrition
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • e-commerce
  • Évaluations de la condition physique

Logiciels pour coachs sportifs : afficher la liste complète

  • Analyse diététique
  • Base de données sur les éléments nutritifs
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Facturation
  • Gestion des patients
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des repas
  • Portail des patients

Logiciels pour diététiciens : afficher la liste complète

  • Bibliothèque d'exercices
  • Conforme HIPAA
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de cabinet
  • Gestion des assurances
  • Gestion des rendez-vous
  • Notes sur l'évolution
  • Plans de traitement
  • Portail des patients
  • Pour la kinésithérapie
  • Rappels de rendez-vous
  • Rapports et analyses
  • Évaluations

Logiciels pour kinésithérapeutes : afficher la liste complète

  • Gestion d'équipe
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des événements
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Portail parent
  • Suivi des compétences
  • Suivi des présences
  • Suivi des scores

Logiciels pour l'eps et la gym : afficher la liste complète

  • Conformité pour le secteur médical
  • Facturation
  • Gestion des comptes patients
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des réclamations
  • Notes SOAP
  • Outils d'évaluation des résultats
  • Rappels de rendez-vous

Logiciels pour ostéopathes : afficher la liste complète

  • Gestion des capacités
  • Gestion des membres
  • Gestion du marketing
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi des présences

Logiciels pour studios Pilates : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des costumes
  • Gestion des cours
  • Gestion du personnel
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Point de vente (PDV)
  • Portail libre-service
  • Reporting
  • Suivi des présences

Logiciels pour écoles de danse : afficher la liste complète

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Avis sur Vagaro Fitness Software

Read all reviews

Overall rating

4,7/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,7

Review software

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Renee K.
Owner
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 30/06/2020

"All in one program"

Commentaires: My overall experience with Vagaro has been nothing but exceptional. Their customer service is very helpful when it's needed. They continue to add upgrades and needed items that are requested. They were extremely helpful to all of their accounts during the COVID-19 shutdown. Top notch in my books!!

Avantages: What I like most about the Vagaro software is that it offers almost everything that you need in one program which includes inventory, scheduling, credit card processing, marketing, online store, website, forms, photos, etc. It's an all in one program that is easy to implement and use in your business.

Inconvénients: There are only a few cons in my opinion. They need to increase the number of characters for product and service descriptions. They need to add an archive option in inventory. And they need to add an accounts payable option so you do not have to use another program.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Vagaro le 24/07/2020

Hi Renee, we greatly appreciate your kind review. Thank you for letting us know what you love about Vagaro! We are so glad you are enjoying the software!

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 30/06/2020
Leasa C.
Hairdresser
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/10/2020

"Easy and most of all fun!"

Commentaires: Even my least tech savy staff love this app. It's like their own little business is their pocket.
You can update colour themes and making the app look visually pretty and personalised is also a great feature.
Overall it does what I need it to do and makes my life easier. What else could you ask for.

Avantages: This system is the easiest I have used and has the most features for a decent price. Has most of the things I need and clients always comment on how super easy the online booking system is. Needless to say we get a lot of clients booking online
The mobile part of the system is the easiest I have used and you can do so much from your phone

Inconvénients: A few things need to be customisable such as the text message system especially in Australia.
Probably needs text message marketing options as well.
It could be a little easier to add services to existing services. You currently have to pretend to checkout the client and add the service there. It's easy to delete or alter services on an existing booking but not to add the service.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/10/2020
Michele A.
Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2016

"Major issues in 2016"

Commentaires: Every since your last update in June of 2016 your program has not worked properly! Very very disappointed. For the price you charge.. it's defiantly not worth it. =(

Avantages: Easy to use Looks great

Inconvénients: Confirmations text do not work half the time. Services seem to go missing. The program doesn't always send of the confirmation texts. Clients click the confirmation link on their end... but does not show up on the computer. Sometimes when booking a client.. the program will book the client every single day throughout the whole schedule to the end of time... the only way to fix it.. is to reboot the program. Occasionally the program will send out text after text to the same clients notifying them that they have an appointment. One of my clients received 14 text right after another. Talk about being a pain in the butt. The Do Not Notify client tab does not work. When changing a clients appointment around... there is a choice to notify the client or do not notify client. This function dos not work. It always notifies the client either way. When choosing to No Show a client.. it shows up the almost the same color as the booking color, very difficult to see the difference. It should be a totally different color not associated with the booking color. The Red and Orange is almost the same shade. Maybe No shows should have a black strip.. just a suggestion. Beware that Vagaro fees are in USD funds.. NOT CANADIAN. FYI... Since the last June update, I have had to contact customer support DAILY! sometimes twice a day! UGH'''' Vagaro seems to go offline a few times a month, such an inconvenience. Their updates are done in the middle of a work day. =(

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2016
Tammy M.
Salon Coordinator
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/07/2020

"Exactly what our salon has been looking for!"

Commentaires: Overall, Vagaro has saved me so much time as the salon coordinator. It has made things that used to be tedious, time-consuming, and ineffective so simplified. Our out-dated system had limited options on many things. The auto-texting for reminder's (previously we did all reminders by calling clients) saved out life. It has saved us on no-show appts, clients showing up at wrong times, etc. We have even saved $ on the amount of appt cards we use because client's just want the text message instead of a physical card.

Avantages: SO USER FRIENDLY! Our stylist's were so intimidated by getting a new software, especially after using the same, outdated one for over 15 + years. Many of them aren't the most tech-savvy individuals, but it took hardly any time at all the train them on the system. They LOVE having the ability to see their schedules from the personal smart phone/ tablet when they aren't at work. Our client's LOVE their texting reminders.

Inconvénients: One of the main things I do wish were able to be customized would be on the daily ticket sheets we print each day. I would like to edit the amount of history for each client that is shown so that multiple pages do not print out for each client. The font is small and so i have to print it to be larger and then it ends up printing multiple unnecessary pages out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Vagaro le 12/08/2020

Hi Tammy, we greatly appreciate your kind review. Thank you for letting us know what you love about Vagaro!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/07/2020
Jennifer C.
hairstylist
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 31/07/2020

"vagaro"

Commentaires: Everything has always been great since i have been using this app.
I have tried others and this is the BEST in my opinion!

Avantages: I love how easy this app is..
My clients LOVE the reminders and I LOVE I don't have to send them!
Through COVID this company has been amazing!!!

Inconvénients: I love everything
I haven't had any issues at all..

Réponse de l'éditeur

envoyé par Vagaro le 13/08/2020

Hi Jennifer, thank you so much for your feedback. We greatly appreciate that you took the time to share your experience with our Software. Thanks for being a Vagaro Business!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 31/07/2020