17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Fullstory

La plateforme d'expérience numérique de FullStory permet aux entreprises d'améliorer continuellement l'expérience des clients sur les sites et les applications.

Au cœur de la plateforme de FullStory se trouve un puissant moteur de données analytiques qui relie les interactions numériques aux métriques les plus importantes pour les entreprises. FullStory couvre de manière proactive les principales opportunités d'optimisation de l'expérience numérique, permettant aux équipes de comprendre les problèmes, de hiérarchiser les correctifs, de corriger les bogues et de mesurer l'impact de ces changements.

Qui utilise Fullstory ?

Les marchés cibles de FullStory incluent aussi bien des agents du support client que des équipes de produits, des hackers de la croissance ou des services d'ingénierie. FullStory permet à tous les membres d'une organisation de créer une expérience en ligne optimale.

Fullstory Logiciel - 1
Fullstory Logiciel - 2
Fullstory Logiciel - 3
Fullstory Logiciel - 4
Fullstory Logiciel - 5

Fullstory ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Fullstory

Fullstory

4,6 (66)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
152
55
4,4 (66)
4,1 (66)
4,3 (66)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
5
Intégrations introuvables
4,2 (30)
3,7 (30)
3,5 (30)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Fullstory

Inspectlet
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse en temps réel
Heatmaps
Marquage
Pendo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la communication
Rapports et analyses
Suivi et analyse de l'utilisation
Hotjar
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Heatmaps
Suivi des activités
Mouseflow
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Heatmaps
Suivi des interactions entre utilisateurs
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Germain UX
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des ressources
Rapports et analyses
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Lucky Orange
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour sites web
Heatmaps
Suivi des activités

Avis sur Fullstory

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
27%
3
6%
Frank
Frank
Co-Founder, CTO and Product Lead (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Avantages :

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Inconvénients :

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médias en ligne, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Avantages :

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Inconvénients :

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Bharath
Bharath
Director - Marketing (Inde)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Too pricey for the features and functionality it supports

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Inconvénients :

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Thomas
Director (Hong Kong)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Avantages :

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Inconvénients :

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Kyle
Product Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

LOVE this tool, helps me be so much better at my job

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : I love it, it's been super helpful in troubleshooting with users, finding bugs, finding room for improvement with our product...etc. I Love the weekly reports and all the benefits that this tool has brought me as a product manager.

Avantages :

I love the ability to go in and find specific user sessions on different products I'm working on and watch exactly what the users went and clicked, where they got stuck....etc. I also love seeing the dead clicks and the rage clicks...etc.

Inconvénients :

The difficulty in trying to find the specific sessions I'm looking for, would love some AI integration where I could just say what i'm looking for and have AI find me sessions rather than having to build out a logic tree to filter into what i'm looking for.