15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Singular

Singular permet aux spécialistes du marketing de pérenniser leur croissance grâce à des fonctions d’attribution et d’analyse de nouvelle génération. Il s’agit d’une solution holistique qui combine l’attribution mobile avec une agrégation des coûts à la pointe du secteur, une analytique flexible du retour sur investissement et un chargement automatique directement dans vos outils de BI (Business Intelligence).
Les plus grands spécialistes du marketing de LinkedIn, Rovio, Microsoft, Lyft, Twitter, EA et bien d’autres entreprises s’appuient sur Singular pour obtenir une vue complète de leurs performances marketing.

Qui utilise Singular ?

Commerçants possédant une application et qui font la publicité de celle-ci sur quatre sources médiatiques ou plus.

Singular Logiciel - 1
Singular Logiciel - 2
Singular Logiciel - 3
Singular Logiciel - 4
Singular Logiciel - 5

Singular ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Singular

Singular

4,6 (27)
795,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
122
26
4,4 (27)
4,8 (27)
4,9 (27)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,01 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
16
3
4,6 (702)
4,5 (702)
4,5 (702)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Singular

Branch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des avantages
Portail libre-service
Relevés de rémunération
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données
AppsFlyer
Fonctionnalités les mieux notées
Attribution entre canaux
Attribution multicanale
Mesure des performances
Branch Metrics
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Suivi des conversions
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Kochava
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Adjust
Fonctionnalités les mieux notées
Attribution entre canaux
Attribution multi touch
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Mobile-Optimized Email
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads

Avis sur Singular

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
59%
4
41%
Warren
Warren
Chief Growth Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Versatile Suite of Tools for Mobile Marketers

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Singular has been a key part of my mobile data stack for many years. When it comes to a robust analytics aggregation platform with great out-of-the-box reporting they continue to stand in a league of their own.

Avantages :

*Great data aggregator product to join MMP data and ad networks *Easy and versatile "out of the box" reporting *Great Customer Success team

Inconvénients :

*Limitations on historical data and cohorts (Analytics) *MMP onboarding challenging for less experienced developers

Réponse de l'équipe de Singular

il y a 2 ans

So appreciative of our continued relationship with you, Warren, and grateful for the time you took to send in this review. We commit to continuing to support you through the challenges and to always celebrate your successes (and to boost your optimization so that the successes are always in abundance)

Volkan
Chief Revenue Officer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Bang for the buck for smaller marketing teams

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

We love Singular here for as an attribution provider as well as cost aggregator. We are able to do what used to take a team of 15 data engineers a couple years back now with 0.5 data engineer and half of a technical marketing analyst. Cost aggregation layer makes thing simpler and easier to manager. The availability of the data pipelines to tie marketing data back to product data is awesome.

Inconvénients :

Delays in pipeline, especially for Facebook, not enough granularity at sub-campaign level ROI calculations but overall still a great experience.

Réponse de l'équipe de Singular

il y a 3 ans

We are so happy that we can support your efforts with such a comprehensive solution and look forward to continuing to do so as you scale!

Daan
Senior Accounant (Pays-Bas)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Great support, great for smaller teams

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great app, even better customer service. One reason to pick Singular over e.g. Google Analytics.

Avantages :

The analytics feature is solid. While the data can be a bit slow to load, all the data is there and ready to use. The visualizations are easy to read and last but not least: customer service is AMAZING!

Inconvénients :

Data can be bit slow to load, UI could be a bit better but overall very pleased with the software!

Ishita
Manager - Digital Marketing (Inde)
Biens de consommation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Making App Tracking Easy

4,0 il y a 12 mois

Avantages :

The following things make it a good product:- Fraud detection which helps understanding the reliability of the product.- Helps understanding the click tracking for click fraud.- With web conversions being tracked now, it helps understanding the performance of the website.- Extremely detailed creative analysis also available with creative clustering. - Source level data easily available with both standard and custom metrics.

Inconvénients :

- There are many analysis that can be done, which people aren't aware about- Little off tracking and the reasons for over-reporting cannot be determined.- Less suggestions given by the team

Jerome
Head of R&D (France)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A powerful MMP with an excellent support

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Despite some lingering growing pains, my experience with Singular was positive, in part due to their excellent support and powerful ETL features.

Avantages :

• Very good Analytics features (despite some initial data inaccuracies) • Excellent ETL — all the data is pushed directly to our database • Excellent support • A willingness to include us in their product roadmap — our feedback and needs matter

Inconvénients :

• Some initial hiccups (from both sides) lead to sometimes inaccurate data • Some ETL table schemas could be improved

Réponse de l'équipe de Singular

il y a 3 ans

Jerome, thank you very much for taking the time to write and submit this review. We look forward to working with you to continue improving on the capabilities you need to keep growing and optimizing