Description de Precisely

Approuvé par les services juridiques. Apprécié des entreprises. Automatisez la gestion des contrats de l'ensemble de l'entreprise, pour un meilleur contrôle des processus et une efficacité optimisée.

Ajoutez simplement vos modèles fréquemment utilisés et dynamisez-les avec des logiques avancées et des autorisations basées sur des règles. Laissez à chacun la possibilité de rédiger des contrats, tout en assurant leur conformité avec les directives préapprouvées. Négociez et collaborez, tout en intégrant l'ensemble des métadonnées du contrat de manière structurée du début à la fin. Finies les saisies en double. Profitez d'un contrôle sur les données contractuelles et d'informations à portée de main.

Qui utilise Precisely ?

Convient à tous les services : juridiques, financiers, RH, ventes, informatique et achats. Adapté aux entreprises de toutes tailles : cabinets d'avocats, agences numériques, institutions financières, services de recrutement et bien plus encore.

Informations sur Precisely

Precisely

Fondé en 2014

Precisely - Prix

Starting Price:

62,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Precisely n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Precisely est disponible à partir de 62,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

Informations sur Precisely

Precisely

Fondé en 2014

Precisely en vidéos et en images

Precisely Logiciel - 1 - aperçu
Precisely Logiciel - 2 - aperçu
Precisely Logiciel - 3 - aperçu
Precisely Logiciel - 4 - aperçu
Precisely Logiciel - 5 - aperçu

Déploiement et prise en charge de Precisely

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Fonctionnalités - Precisely

  • API
  • Accès hors ligne
  • Alertes/Notifications
  • Archivage et rétention
  • Automatisation de documents
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Bibliothèque de contenu
  • Champs personnalisables
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Examen de documents
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formats multiples d'édition
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des modèles
  • Gestion du stockage de données
  • Génération de documents
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Logique conditionnelle
  • Mise en forme de texte
  • Modèles
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs formats
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Rédaction de contrats
  • Signature électronique
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des lots
  • Workflow configurable

Logiciels de création de documents : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Collaboration en équipe
  • Contrats formalistes
  • Contrats gouvernementaux
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Côté achat (fournisseurs)
  • Côté vente (clients)
  • Données en temps réel
  • Extraction de données
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de cycle de vie des contrats
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des audits
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Gestion du cycle de vie
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Modèles prédéfinis
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Rédaction de contrats
  • Signature électronique
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Suivi des statuts
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow configurable

Logiciels de gestion de contrats : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Archivage et rétention
  • Authentification à 2 facteurs
  • Automatisation de documents
  • Champs personnalisables
  • Classification des documents
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enregistrement et sortie des documents
  • Examen de documents
  • Facturation
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cas
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Génération de documents
  • Intégrations de tiers
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Portail client
  • Pour les professionnels du secteur juridique
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance optique de caractères
  • Saisie de documents
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow configurable

Logiciels de gestion de la documentation juridique : afficher la liste complète

Alternatives à Precisely

Plus d'alternatives à Precisely

Avis sur Precisely

Lire les 12 avis

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par note

5
9
4
3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Anthony B.
Anthony B.
manager (Australie)
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Never Knew We Needed

5 il y a 2 ans

Commentaires : We lost an important contract which started the search for a solution. This fits the requirement perfectly. Ensures starts are maintained and risk averted.

Avantages :

So logical to use and provided comfort that all out contracts are under control.

Inconvénients :

OI only found it by chance. They need to make it aware for more uswers.

Fiona G.
Head of Legal and Compliance (Autriche)
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great full life circle contract management tool with a great team in the background!

5 l’année dernière

Commentaires : Precisely does not only perfectly meet the needs of our legal department, but also offers other departments great added value (Business Development, Account Management, HR, Sales, Sales Operations/Revenue). The team is super helpful and always had an extremely short turnaround time whenever we submitted a request. There are also very interesting features in the pipeline that will simplify our processes (e.g. creation of standardized workflows also for external contracts).

Avantages :

* sophisticated access rights and user role structure, that allows to customize Precisely to the needs of our business * advanced calculation features, that facilitates the contract creation for our commercial team and allows to generate valuable insights into our metadata * integration with other SaaS tools our company is using * contract metadata can be easily updated during the drafting/negotiation period without the need for the business user to modify the contract * creation of complex approval workflows for different teams and contract templates

Inconvénients :

* UI could be designed more clearly and intuitively * headers and footers of contract templates are not yet customizable (as far as I know that will be fixed soon)

Alternatives envisagées : Conga Contracts, Agiloft et Juro

Pourquoi choisir Precisely : * we often had technical problems, esp. with the standard integration for HelloSign * when a business user updates the metadata of their contract (e.g. subscription fee) this change is not reflected automatically in the contract * no calculation feature for contract creation * shallow structure for approval workflows

Logiciel antérieur : Ironclad

Rainer R.
Head of Legal (Estonie)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Perfect tool for enabling users who are not lawyers to create, manage and execute contracts

5 le mois dernier Nouveau

Avantages :

The UI is simple and enables team members who are not lawyers to create and manage legal documents with ease.

Inconvénients :

The design of the final document is not the greatest, but it is okay because the function is more important than the form.

Alternatives envisagées : Juro et Avokaado

Pourquoi passer à Precisely : The UI does not overwhelm the simple users who are experts in other fields than law.

Swati M.
Head of Sales (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Intuitive and easy to use

4 il y a 2 ans

Avantages :

Even during the free trial, I was able to be up and running in no time given the easy and intuitive interface! Given the sensitivity associated with managing contracts, I appreciate that Precisely offers 2 factor authentication and good version control. I also really like my dashboard with all the reminders and tasks centralized in one location. They support Zapier which is an application we already use so that was a plus.

Inconvénients :

If you need access to unlimited templates, you have to upgrade to professional but this is not a big deal for us.

Andrea S.
Legal counsel (Suède)
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very satisfied user of Precisely - it makes my job a lot easier and saves me a lot of time!

4 l’année dernière

Commentaires : I am very satisfied with Precisely! It makes my job a lot easier and saves me a lot of time. It takes structure and simpleness to another level. I will truly recommend this to anyone handling contracts or or other important documents on a monthly basis. It is a price worthy software and with a few more developed features I wish Precisely had (which I am sure they will develop shortly) the software would be just perfect in every sense for our business and probably everyone else's!

Avantages :

Features such as e-signing and archiving of contracts, sends out notifications/reminders when contracts expires and needs to be negotiated, contract templates for the rest of the organisation to use (the contracts can be created by just answering a few questions and makes it easy for everyone in the organisation to use even though they lack legal knowledge). These features makes my job much easier, faster and digital. It saves me al lot of time. The daily features that I use is very easy to learn and use as well. If I have any problems at all, Precisely have very clear instructions on their website that will guide you through any use of features.

Inconvénients :

It takes a bit time to create templates on my own. It was included in the price that Precisely creates some templates and I get some help to set up my own templates. Though, it is no problem for a customer who wants to save time, to have a package deal with Precisely so that this is included and Precisely will do the templates for you att all time. In order to save a little more time it would be nice if there existed a feature that will automatically, with the help of AI, add metadata and notifications/reminders from the contract. I can sign all the commercial contracts electronically with international parties and if necessary each contract with one certain national electronically ID. Though, I wish I could sign the same contract with different types of national electronically ID:s - it is rarely necassary for me to use this feature, maybe one a year for a few documents, but it would be nice to have.

Alternatives envisagées : Oneflow et Scrive

Pourquoi passer à Precisely : Nordavtal (now Nordkapital) is what the company uses when I started and it has very limited features - mostly used for archiving and notificationz/reminders/metadata. It is not very developed and not the easiest software to use. They do have a personal service and helping out with entering metadata and notifications/reminders for me. We still use it for archiving purposes and for an overlapping period until I have transfered and uploaded all the documents to Precisely. Scrive have a lot of features, but is more expensive than Precisely. Precisely is more than good enough for our daily business and have some other features that Scrive in some sense lack. Oneflow is not expensive at all, similar to Precisely. Have one or two other features that Precisely lack, but overall is not that easy to use - they make the product more complicated than it has do be. It also took them very long time to activate electronically