Qui utilise Showpass ?

Showpass assiste tout le monde, des promoteurs uniques aux grands groupes de divertissements comptant des milliers d'employés, ainsi que n'importe quelle personne se trouvant au milieu.

Description de Showpass

Des milliers d'organisateurs choisissent Showpass pour la billetterie événementielle et la gestion de guichets. Chargé en fonctionnalités, le logiciel mobile et de bureau Showpass transforme les fans en acheteurs sans redirections, avec des extensions de marchandises au paiement et une plus grande portée grâce à la billetterie native Facebook de l'éditeur. Les promoteurs et responsables de guichets apprécient de gérer les listes d'invités, les enregistrements, les employés et les réseaux de vendeurs depuis leur appareil mobile. Devises en dollars canadiens, dollars américains et euros.

Bénéficiez d'une démo gratuite de 15 minutes ou contactez l'éditeur pour obtenir un devis dans les 24 heures.

Informations sur Showpass

Showpass

http://showpass.com/

Fondé en 2013

Vidéo de Showpass
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Présentation des tarifs de Showpass

Showpass est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Showpass deployment and support

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Showpass - Fonctionnalités

  • Agenda numérique
  • Cartes d'événement
  • Check-in mobile
  • Développement d'applications
  • Gamification
  • Gestion des abstracts et documents
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie personnelle
  • Mises à jour en temps réel
  • Pages des sponsors
  • Profils des intervenants
  • Profils des participants
  • Réseautage
  • Événements multiples

Applications pour l'événementiel : afficher la liste complète

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Codes QR
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion des listes d'invités
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Rapports et analyses
  • Recherche dans liste d'invités
  • Saisie de leads
  • Segmentation des participants
  • Synchronisation de données

Logiciels de gestion des invitations : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des ventes
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Installations multiples

Logiciels de gestion événementielle : afficher la liste complète

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Plus d'alternatives à Showpass

Avis sur Showpass

Read all reviews

Overall rating

4,8/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,7

Review software

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Jeff K.
Bartender
Hôtellerie, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020

"ShowPass to Keep Your Event or Find an Event"

Commentaires: As noted above, Showpass is currently showing a sense of care and concern with the pandemic coronavirus by giving their clients a sense of less worry as events are being cancelled or postponed. Truly stepping out front to ensure credits, refunds and a general sense of compassion as we all endure this terrifying time in our world. Their commitment to our ( me as a user ) safety and well being with minimal losses that are out of our general handling are exactly what Showpass is playing a larger role in. This gives a lot of us a sense of satisfaction and excellent customer service. They are a large leader in event sales and in the scope for people putting on these events as well. They keep us a little calmer by showing how well they value their clients.

Avantages: I wanted to express gratitude as it plays out in Today's current situation with covid-19 and the health and safety of event goers. I am purely a user and have not used my showpass account in quite some time. Aside from having excellent event purchase options and tickets to the best, I have seen what a positive position the company is taking to put some peace of mind to those of us scared by or impacted by the current coronavirus outbreak. This company is showing that we ( the clients) matter by backing ticket sales with refundable options or to back out by choice with virtually no penalty. Truly a step above by alerting their client list rather than by having us do the work.

Inconvénients: I like the layout and in this particular review noted very positive aspects. As a user there are basic little things that might give me a sense of lesser satisfaction - pricing for events as an example-but there isn't anything on a larger scale at this time that bothers me.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020
Wendy G.
Finance Assistant Manager
Sports, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/12/2019

"Crankworx Review"

Commentaires: I enjoy the personalized customer service that Showpass provides. You can get in touch with Showpass using their chat box and receive replies to questions in a timely manner. There have been a few glitches that I have identified and let Showpass know which they have subsequently fixed to ensure everything works as it should. There has also been functionality that we wanted to see on the Showpass platform, and they have been very open to us making these suggestions for improvements, and they have implemented these suggestions over the past year. Showpass is an easy platform to use and we love the widgets that allow us to sell tickets directly on our website, without having to redirect customers to the Showpass website. The Showpass Dashboard app is a great tool when monitoring capacity levels at the door of your event. Very addictive checking the app daily to see how many tickets have sold as well :)

Avantages: The ability to sell ticket packages/multi passes that contain more than one event to our customers, and the ease of sending out complimentary tickets to sponsors/partners via email, were the main reasons we switched to using Showpass as our ticketing platform. We send out lots of free tickets to partners/VIPs so having all the events as an option in one screen and being able to select more than one event at a time was a huge win for us.

Inconvénients: I wish there was a bit more of a draft view when setting up products, whereby you can see what the customer will see, including total costs including fees and taxes etc for tickets, without having to make the event visible to the public/live. It would also be great to have a little more event specific settings rather than settings that apply to all events i.e. if you only want someone to see certain stats for an event, or give a colleague access to one event only, not all events etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/12/2019
Sarah W.
Marketing and Events Manager
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2020

"Hospitality Heaven"

Commentaires: A great team that makes you feel important. I would never use another ticketing site after dealing with Showpass

Avantages: User friendly platform, easy to navigate and any issues you may have are promptly sorted when you reach out to customer service. Had to refund a lot of tickets after the lockdown and Showpass was wonderful with helping me manage it.

Inconvénients: The sizing with photos was an issue however the team was very helpful with sorting this for me

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2020
Oliver P.
Operations Director
Musique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/12/2019

"Showpass Review"

Commentaires: Top notch, love the low service fees

Avantages: Everything is very easy to use including the app which helps with check ins and stats while away from the desktop

Inconvénients: Not many cons. Some question take awhile to respond from reps but our main person [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
is amazing. Always hear back ASAP even over the holidays :)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Showpass le 07/01/2020

Hi Oliver, we're glad to hear you find Showpass so easy to use! We'll take your feedback on response times back to the team. We're rolling out new chat support fairly soon which will allow you to get answers to questions sooner and connect with our team in real-time. :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/12/2019
Alan L.
Bar owner
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2020

"Showpass review"

Commentaires: 10/10

Avantages: The immediate response I get with an issue. Customer support is top notch. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] specifically in Calgary, AB

Inconvénients: Honesty I couldn’t be happier. I know that doesn’t help with you wanting to make improvements but I’ve had no complaints so far

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2020