Description de Showpass

Des milliers d'organisateurs choisissent Showpass pour la billetterie événementielle et la gestion de guichets. Chargé en fonctionnalités, le logiciel mobile et de bureau Showpass transforme les fans en acheteurs sans redirections, avec des extensions de marchandises au paiement et une plus grande portée grâce à la billetterie native Facebook de l'éditeur. Les promoteurs et responsables de guichets apprécient de gérer les listes d'invités, les enregistrements, les employés et les réseaux de vendeurs depuis leur appareil mobile. Devises en dollars canadiens, dollars américains et euros.

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Qui utilise Showpass ?

Showpass assiste tout le monde, des promoteurs uniques aux grands groupes de divertissements comptant des milliers d'employés, ainsi que n'importe quelle personne se trouvant au milieu.

Informations sur Showpass

Showpass

Fondé en 2013

Showpass en vidéos et en images

Vidéo de Showpass
Showpass Logiciel - 1 - aperçu
Showpass Logiciel - 2 - aperçu
Showpass Logiciel - 3 - aperçu
Showpass Logiciel - 4 - aperçu

Informations sur Showpass

Showpass

Fondé en 2013

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À partir de

N/A
N/A
1 200,00 $US/unique
399,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Showpass

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Showpass - Fonctionnalités

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  • Accès mobile
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  • Calendrier des événements
  • Cartes d'événement
  • Chat et messagerie
  • Check-in mobile
  • Développement d'applications
  • Enquêtes et feedback
  • Formulaires personnalisables
  • Gamification
  • Gestion abstraite
  • Gestion de contenu
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des contacts
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des promotions
  • Gestion des présences
  • Gestion des événements
  • Gestion du calendrier
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  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
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  • Mises à jour en temps réel
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Applications mobiles pour l'événementiel : afficher la liste complète

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Showpass - Alternatives

Plus d'alternatives à Showpass

Avis sur Showpass

Lire les 122 avis

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par note

5
94
4
27
3
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Jeff K.
Jeff K.
Bartender
Hôtellerie, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020

"ShowPass to Keep Your Event or Find an Event"

Commentaires: As noted above, Showpass is currently showing a sense of care and concern with the pandemic coronavirus by giving their clients a sense of less worry as events are being cancelled or postponed. Truly stepping out front to ensure credits, refunds and a general sense of compassion as we all endure this terrifying time in our world. Their commitment to our ( me as a user ) safety and well being with minimal losses that are out of our general handling are exactly what Showpass is playing a larger role in. This gives a lot of us a sense of satisfaction and excellent customer service. They are a large leader in event sales and in the scope for people putting on these events as well. They keep us a little calmer by showing how well they value their clients.

Avantages: I wanted to express gratitude as it plays out in Today's current situation with covid-19 and the health and safety of event goers. I am purely a user and have not used my showpass account in quite some time. Aside from having excellent event purchase options and tickets to the best, I have seen what a positive position the company is taking to put some peace of mind to those of us scared by or impacted by the current coronavirus outbreak. This company is showing that we ( the clients) matter by backing ticket sales with refundable options or to back out by choice with virtually no penalty. Truly a step above by alerting their client list rather than by having us do the work.

Inconvénients: I like the layout and in this particular review noted very positive aspects. As a user there are basic little things that might give me a sense of lesser satisfaction - pricing for events as an example-but there isn't anything on a larger scale at this time that bothers me.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020
Wendy G.
Finance Assistant Manager
Sports, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/12/2019

"Crankworx Review"

Commentaires: I enjoy the personalized customer service that Showpass provides. You can get in touch with Showpass using their chat box and receive replies to questions in a timely manner. There have been a few glitches that I have identified and let Showpass know which they have subsequently fixed to ensure everything works as it should. There has also been functionality that we wanted to see on the Showpass platform, and they have been very open to us making these suggestions for improvements, and they have implemented these suggestions over the past year. Showpass is an easy platform to use and we love the widgets that allow us to sell tickets directly on our website, without having to redirect customers to the Showpass website. The Showpass Dashboard app is a great tool when monitoring capacity levels at the door of your event. Very addictive checking the app daily to see how many tickets have sold as well :)

Avantages: The ability to sell ticket packages/multi passes that contain more than one event to our customers, and the ease of sending out complimentary tickets to sponsors/partners via email, were the main reasons we switched to using Showpass as our ticketing platform. We send out lots of free tickets to partners/VIPs so having all the events as an option in one screen and being able to select more than one event at a time was a huge win for us.

Inconvénients: I wish there was a bit more of a draft view when setting up products, whereby you can see what the customer will see, including total costs including fees and taxes etc for tickets, without having to make the event visible to the public/live. It would also be great to have a little more event specific settings rather than settings that apply to all events i.e. if you only want someone to see certain stats for an event, or give a colleague access to one event only, not all events etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/12/2019
Oliver P.
Operations Director
Musique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/12/2019

"Showpass Review"

Commentaires: Top notch, love the low service fees

Avantages: Everything is very easy to use including the app which helps with check ins and stats while away from the desktop

Inconvénients: Not many cons. Some question take awhile to respond from reps but our main person [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
is amazing. Always hear back ASAP even over the holidays :)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Showpass le 07/01/2020

Hi Oliver, we're glad to hear you find Showpass so easy to use! We'll take your feedback on response times back to the team. We're rolling out new chat support fairly soon which will allow you to get answers to questions sooner and connect with our team in real-time. :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/12/2019
Geoffrey L.
Retired Automation Technologist
Arts de la scène, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/12/2019

"Administrators point of view"

Commentaires: I am the guy who looks after entering concerts and administering ticket sales. We have a treasurer who looks after the business side so I am not really familiar enough to comment.

Avantages: Relatively easy to enter events. Customer entry is fairly straight forward. Many features but Showpass has been agreeable to adding some things that we needed to make management of ticket sales a little easier.

Inconvénients: Anything that I didn't real like has been changed to suit. For instance for a season ticket package in assigned seating the first year we had to get Showpass to connect the events to the seat graphic. They made a change we can now do it ourselves. The maid it easier to identify transactions to designated seat. So I don't have any cons that I can think of right now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/12/2019
Erin M.
Director Sales & Marketing
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/03/2020

"Small Business Events"

Commentaires: We find it very easy to promote events through ShowPass, especially because it links straight to our FaceBook. I also find it easy to promote events through the platform because the URLs are simple and not overly lengthy. Finally, the abandoned cart feature is really unique, it has already resulted in sales that would have perhaps been lost!

Avantages: We love the event setup feature and the reporting features. I also love that you can create different ticket types to really customize any event. I also love that this platform is local and our experience anytime we have required support has been great!

Inconvénients: I would love it if we could copy an expired event as we host some events that are the same from month to month with a few slight changes in details. This might already exist but I haven't been able to find this feature on the app on my own yet.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/03/2020