Lime Talk

Lime Talk

par Lime Inspirations

Qui utilise Lime Talk ?

Toute entreprise dotée d'un site web. Lime Talk s'adresse à tout le monde, des grandes entreprises aux entrepreneurs individuels qui souhaitent développer leur activité.

Description de Lime Talk

Intégrez le chat en direct Lime Talk à votre site web et offrez à chaque client la possibilité de vous contacter et de recevoir une réponse en quelques secondes. Le logiciel vous permet ensuite de répondre aux clients depuis votre ordinateur ou téléphone mobile.

De plus, vous pourrez connaître le nombre de visiteurs sur votre site web en temps réel. en sachant quels produits les intéressent et surtout, les visiteurs pourront poser des questions auxquelles vous pourrez répondre instantanément.

Lime Talk est entièrement personnalisable et vous permet de choisir n'importe quels textes, couleurs et descriptions.

Informations sur Lime Talk

Lime Inspirations

http://www.limetalk.com/en/

Fondé en 2012

Prix de Lime Talk

Lime Talk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Lime Talk est disponible à partir de 4,20 $US/mois.

À partir de

4,20 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Lime Talk - Fonctionnalités

Logiciels de chat
Chat proactif
Ciblage géographique
Formulaire hors ligne
Intégration de tiers
Partage d'écran
Réponses préenregistrées
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des visiteurs de sites web
Transferts/Routage

Avis sur Lime Talk

Afficher 5 avis sur 17

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,9/5
Tomas P.
Client Care Manager
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/09/2018

"Easy to use"

Avantages: Easy to use. Fast responce from customer support.

Inconvénients: Some dashbords with numbers of chats per day would be great.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/09/2018
Adela T.
Gestion de l'enseignement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/09/2016

"Amazing and very helpful tool"

Commentaires: We have been using Lime Talk for the past 4 months and it has been a very valuable tool for communication with our customers. We have people from all around the world visiting our website and sometimes there are specific things and questions they need answers to and that are not answered on the website. Lime Talk allows us to get in touch with them really quickly and easily. A feature that we really appreciate are the offline messages. Whenever a person visits the website when we are not online, they can simply leave us a message and their e-mail address/phone number and it is very easy for us to get back to them. Another thing that has been really useful is the fact that we can see how many people are visiting our website, where they are from, which page(s) the are viewing, how much time they spend there and much more. All the texts can be changed and adjusted very easily, so you are able to personalize the product very well. To make your conversations with customers easier, you can set automated messages or send ready-made responses. You can even start the conversation with a visitor yourself. The program is very well arranged, intuitive and easy to use. The customers support is great, we always receive responses within a few hours. Overall, we are glad we decided to get Lime Talk, it has been making our life much easier. In the 4 months we haven't really found any flaws, everything has been working really well for us. A great product.

Avantages: easy to use
offline messages

Inconvénients: -

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/09/2016
Stephan J.
Owner
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/11/2016

"Lime Talk review"

Commentaires: We are using Lime Talk for more than a year and it still suit our needs. Set up was really easy and the app is also super-easy to use. Features are sufficient and the price is really nice although we have 3 operators. I can really reccommend!

Avantages: Mobile integration when I am not in the office

Inconvénients: -

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/11/2016
Lenka M.
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/09/2016

"Great for business"

Commentaires: Limetalk has made on-line communication for us and also for our clients simple and highly efficient - it really matches the way we tend to communicate with our clients. We also find very helpful the 24/7 client support and useful updates.
We have only positive experience - the web app offers great functionality, visual look and user interaction is very smooth and responsive.

Avantages: simplicity, efficiency, better communication with clients, higher sales

Inconvénients: Nothing

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/09/2016
Frantisek H.
Immobilier commercial, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2016

"Great Product & Support"

Commentaires: I am using Lime Talk on my website for several years. As I am most of the time on the road, I appreciate the possibility to respond to my visitors through mobile. The web application is also easy to use. Pros: Inactivity detector helps to get customer e-mail address when I am bussy. Cons: Only one theme of widget available.

Avantages: Inactivity detector helps to get customer e-mail address when I am bussy.

Inconvénients: Only one theme of widget available.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/10/2016