Linga POS

Linga POS

par Linga POS

Qui utilise Linga POS ?

Le POS Linga dispose d'un large éventail de fonctionnalités conçues pour servir les QSR, les établissements à service complet, les bars, les restaurants rapides, les pizzerias et les franchises d'entreprise... Idéalement, les QSR comptent plus de 10 emplacements et sont en pleine expansion.

Description de Linga POS

Linga POS est un POS (point de vente) iPad basé sur le cloud avantageux pour les restaurants et les bars. Le POS Linga pour iPad prend en charge tous les types de restaurants, du QSR (Quick Serve restaurant) aux restaurants gastronomiques, en passant par les pizzerias, les franchises d'entreprises et les stades de sport. Linga possède l'un des ensembles de fonctionnalités les plus innovants, avec l'intégration de l'appel en attente et des réservations, ID de l'appelant, la cuisine centrale et l'entrepôt, la gestion des stocks et le suivi du coût des aliments jusqu'au niveau des ingrédients, le marketing et la gestion de la fidélisation des clients, les bornes, l'intégration du call center et bien plus encore.

Informations sur Linga POS

Linga POS

http://www.lingapos.com/

Fondé en 2004

Prix de Linga POS

Linga POS est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Linga POS est disponible à partir de 19,99 $US/mois.

À partir de

19,99 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Linga POS - Fonctionnalités

Logiciels de caisse pour bars
Carte de fidélité
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des tiroirs-caisses
Partage de l'addition
Vérifications distinctes
Autorisations d'accès utilisateur
Caisse pour bars
Caisse pour restaurants
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des prix
Gestion des remises
Gestion des stocks
Lecture de codes-barres
Suivi des retours
Suivi des ventes
Support de carte de fidélité
e-commerce
Accès mobile
Carte de fidélité
Commande en ligne
Gestion de table
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des livraisons
Gestion des stocks
Partage de l'addition
Rapports et analyses
Vérifications distinctes
Comptabilité intégrée
Facturation
Gestion de table
Gestion des cuisines
Gestion des employés
Gestion des listes d'attente
Gestion des menus
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Rapports et analyses
Carte de fidélité
Commande en ligne
Fonctions pour restaurants
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commandes
Gestion des menus
Rapports et analyses
Routage
Répartition des livraisons de nourriture
Suivi en direct
Accès hors ligne
Commande en libre-service
Contrôle à distance
Enquêtes et feedback
Entrée en libre-service
Expiration de session
Gestion des appareils mobiles
Point de vente (PDV)
Restrictions de navigation
Réinitialisation automatique
Synchronisation de données

Avis sur Linga POS

Afficher 5 avis sur 11

Note globale
3,9/5
Facilité d'utilisation
3,9/5
Service client
4,1/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
4,1/5
Rebecca O.
COO
Produits alimentaires, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2018

"Most Affordable, Efficient and Advanced POS System"

Commentaires: I was initially concerned about switching to a cloud based system, being based in Australia but the technology has been amazing. This is not just a POS, it is a full package to run a business from data analytics to marketing.

Avantages: I loved that I could pull real time reports at anytime from anywhere. Full inventory package. I could add/remove menu items instantly. Built in online ordering and loyalty!

Inconvénients: I didn't have any issues, so no complaints.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Linga POS le 27/09/2018

Thank you, Rebecca! We appreciate your ongoing feedback.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2018
Jonathan S.
owner
Produits alimentaires, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/08/2016

"The Best iPad Cloud POS in the Marketplace and it is Free to Start."

Commentaires: Journey of finding a decent tablet pos has been really hard, bunch of companies and options out there, all of them claim that they are able to support restaurant requirements like, modifying Menu items, being able to charge extra for bigger size portions and calculating the food cost of all these modifiers, Purchase orders, Happy Hours etc. After starting with Shopkeep, I quickly realize it is not for full service restaurants, then I bought Touch bistro, great look and feel but I quickly realize it was not a cloud based system, I was not able to make changes to my menu items or run reports remotely. Then I heard the buzz about Revel, after spending $3000 on one full iPad unit, the service issues and the bugs was not covering the $119 a month I was paying. Then I kept googling and ran into few more systems and decided on Linga POS, I downloaded on my iPad which automatically gave me Pro Plan with Inventory management and table service. I was so impressed after few weeks of testing, it reminded me of my Aloha system which I dumped for Shopkeep because I needed a cloud pos, which was a bad decision on my part, from everything I have looked at This is the only cloud based pos have the functionality and robustness of ALOHA pos. Even better than the NCR's own cloud based system Silver.

Avantages: Ease of use, literally took me 5 min to learnt he front of the house and Back office was a breeze after I go through few videos on menu programming. It is Fast and supports all the functionalities of a real restaurant POS, Happy Hours, Purchase Order, Time Clock, Recipe Costing, Inventory management, Auto creation of PO from low stock items.

Inconvénients: Linga has its own Bluetooth printer, I had to change my BT printer to their brand which is fast but it was expensive.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/08/2016
Jeff I.
President
Produits alimentaires, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/09/2019

"Stay away"

Commentaires: Horrible!!!

Avantages: Easy to use both front and back of the house

Inconvénients: You get what you pay for. So bad I mean bad. Customer service the worst. The first month we were on the phone everyday with problems. Went well for a few months then more problems. I paid for this unit in our second location and it still in a box because they wouldn’t take it back and we are not using it

Réponse de l'éditeur

envoyé par Linga POS le 07/11/2019

Hello Mr. Igneri,
We truly appreciate your feedback and would like to speak with you regarding this matter. We consider all customer feedback highly important and would like to provide you with a fair resolution. Please reach out to us with your contact information at support@lingapos.com or call us at 1-833-695-4642.
Thank you again for your review and hope you have a great day.
Kind Regards,
The Linga Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/09/2019
Joseph K.
Owner/Operator
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2018

"Very high tech and sexy product."

Avantages: Love the look and interface with the customer. It truly is one of the most customer friendly POS systems on the market.

Inconvénients: My only con to the system is that it was brand new when we purchased it and not all of the features had been rolled out yet.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Linga POS le 18/07/2018

Thanks for the review, Joseph. Yes, two years ago Linga was brand new. So much has been added in the past two years, with multiple feature updates per quarter. We have a very aggressive feature innovation and release schedule, led by a technically savvy CEO, and a good portion of it driven by very active listening to customer demands. Our development team is second to none, and has added some amazing features in 2018, including waitlist module, cash discount features, central kitchen integration, embedded tutorials, ERP and accounting integrations. If you have ideas for new features or integrations, please let us know.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2018
Robert B.
IT Specialist
Restaurants, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2018

"Great cloud-based POS solution with high potential. The support team are 2nd to none"

Commentaires: Cloud-based, centralized POS solution with extensive functionality

Avantages: - Very functional solution for an Enterprise with competitive rates
- This Cloud-based POS software makes it easy to manage and reconcile from anywhere in the world
- In-depth reporting and analytical tools
- Useful Role and User management module
- Fantastic support with an engaged CEO
- We've been with Linga since it's inception and the software has only gotten better with new functions and enhancements. It will continue to improve over time.

Inconvénients: - A few bugs here and there which are common in software development

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2018