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Proactive Automotive ERP

Proactive Automotive ERP

Description de Proactive Automotive ERP

Avantages clés
Système de vente de voitures/véhicules
Système de gestion d'atelier
Système de gestion des pièces de rechange (contrôle des stocks)
Efficacité et évaluation de la productivité
Service à la clientèle
Gestion de la comptabilité client
Système d'approvisionnement
Système d'immobilisation
Système de ressources humaines
Comptabilité générale (grand livre)

Qui utilise Proactive Automotive ERP ?

Industrie automobile Ventes de voitures Entretien et services de voitures/véhicules Revendeurs et concessionnaires de pièces de rechange

Proactive Automotive ERP Logiciel - 1
Proactive Automotive ERP Logiciel - 2
Proactive Automotive ERP Logiciel - 3
Proactive Automotive ERP Logiciel - 4
Proactive Automotive ERP Logiciel - 5

Proactive Automotive ERP ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Proactive Automotive ERP

Proactive Automotive ERP

4,7 (11)
1 000,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
2
4,6 (11)
4,9 (11)
4,8 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
Intégrations introuvables
4,0 (10)
3,3 (10)
3,8 (10)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Proactive Automotive ERP

PBS Systems
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des espaces de vente
abcoa Deal Pack
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Comptabilité
Rapports et analyses
AutoDealer Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Pour les concessionnaires automobiles
Service clientèle
Blackpurl
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Salesforce for Automotive
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Facturation
Pour les concessionnaires automobiles
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Pages de renvoi et formulaires web
Modera Salesfront
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des espaces de vente
Pour les concessionnaires automobiles
EverLogic
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DealerPeak CRM Center
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Rapports et analyses
Suivi des interactions

Avis sur Proactive Automotive ERP

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
9%
3
9%
Amr
Amr
Owner (Égypte)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great application, Great Team

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : We get a lot of benefits from this software as managerial decisions, productivity on daily operations, processes & workshop efficiency. Security & collaboration between departments, forecasting, reporting and many more

Avantages :

Almost satisfies all daily operations as recommended by Nissan workshop & stock control, Technical Support Team is one of their competitive advantage & solving important issues that impact daily operations in no time

Inconvénients :

After each update we have to go through all the applications to check for any bugs, since sometimes we find buttons that are not working properly

Ahmed
Managing Director (Égypte)
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best in automotive field

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Easy to use for all employees. Most business needs are available in the system all business reports from financial or operational are available and accurate.

Inconvénients :

Maybe need some UI enhancement but otherwise everything is perfect

Réponse de l'équipe de PROACTIVESOFT

il y a 2 ans

Thank you for your review & being one of our best customers who utilizes a reasonably high percentage of system features and functions. It is our pleasure to be a part of your respectful organization success in implementing a recognized digital transformation.

Hussam
Égypte
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

i don't know what you mean by this

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : i have big problem with your system that it is not easy at all to shift between the branches. i have to call the IT to shift me to the other branch.
searching for the needed report is not easy. some times the needed report is available but i can not found. after i call the technical support they till me that it is available.
i request one report about three months ago, till now not yet done.
as i notes, your company is based on only one qualified person (Mr. Mohammed Abdullah). it is not good that you don't has second line staff. it is risky for you and for as as well.
there is big problem in the system forced you to separated the data base of the head office for the branches about one month ago, till now you can not find solution!! this is affecting our performance badly.

Réponse de l'équipe de PROACTIVESOFT

il y a 8 ans

Thank you for your notes. To make all points clear for readers, please note the following: 1- Branches are located in different locations in which we meant to prevent certain transactions to be done unless the user is located in the same branch to prevent miss use of co. assets. 2- Not all users have access to all reports, therefore you may not see all when you login, refer to the help for a complete list or available reports. 3- As explained change requests need a statement of work and certain processes. 4- Mr.Mohammed is only your account manager, that is why you hear his name a lot, if you refer back to your IT, you will know that we have other qualified personnel serve more than 30 customers beside your respected company. 5- you have a problem with the communication between HQ and your remote site and technically, the replication is affected by this issue and will not be solved unless you fix communication problems as reported to your IT Dept. Please contact Tech. Support

abdelhamid
financial manager (Égypte)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

good program

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : it is long and strong partner chip and useful

Avantages :

easy for use good reporting strong pack up team

Inconvénients :

nothing.

Réponse de l'équipe de PROACTIVESOFT

il y a 2 ans

Thank you for your review, it is highly appreciated because you were a master player in the implementation project in your respectful company which helped the transformation into the digital age.

Jason
Jason
Internet Sales Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great team! Awesome Trainers

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

This product attaches to our CRM and allows our reps to make calls to new customers as well as retention for sales and service.

Inconvénients :

Some of the scripts are really old school and dont really apply to this day in age. They do work on getting clients back in but sometimes the script over promises.