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à choisir le meilleur logiciel

Description de Homebase

Homebase facilite le travail horaire pour toute l'équipe. Avec des applications mobiles et des outils en ligne gratuits pour les managers et les employés, ce logiciel élimine le fardeau des formalités administratives lié à la planification, à la paie, au recrutement et à la communication d'équipe. Pour commencer à économiser 4 heures de travail ou plus chaque semaine, rendez-vous sur joinhomebase.com. Utilisé par plus de 100 000 entreprises de toutes tailles à travers les États-Unis.

Qui utilise Homebase ?

Cafés, restaurants à service rapide ou à service complet, commerces de détail et toute autre entreprise avec des employés rémunérés à l'heure.

Homebase Logiciel - 1
Homebase Logiciel - 2
Homebase Logiciel - 3
Homebase Logiciel - 4
Homebase Logiciel - 5

Homebase ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Homebase

Homebase

4,6 (1 004)
24,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
84
17
4,6 (1 004)
4,5 (1 004)
4,5 (1 004)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
465
34
4,5 (4 788)
4,3 (4 788)
4,5 (4 788)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Homebase

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Sécurité des données
Tableau de bord
WhenToWork
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel
Time Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Clover
Fonctionnalités les mieux notées
Point de vente (PDV)
Sécurité des données
Traitement des paiements
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
Clockify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Sling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Surveillance des avis émis

Avis sur Homebase

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
20%
3
5%
2
1%
1
1%
Maxwell
Maxwell
Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Scheduling & Labor Costing

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it easier to use with integrations with common applications (via API access).

Avantages :

Quite honestly, one of the first things I recommend to businesses that want to schedule employees and know their labor costs that are up to the minute.

Inconvénients :

The one feature that I do wish was available, would be a calendar view that showed the entire department or business, so that it could be displayed on a monitor or web-based application.

Jeremy
Barista and Manager (Canada)
Produits alimentaires, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Nimble and robust scheduling and payroll app

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Its a well integrated software for scheduling and time clock monitoring as well as payroll functionality. It has some unfortunate quirks, but none that outweigh the benefits of the app.

Avantages :

Its very intuitive and easy to navigate. Online connectivity makes it easy for multiple managers to use it for specific roles.

Inconvénients :

Homebase "updated" their online scheduling and now its more cumbersome to use - multiple refreshes are necessary to keep up with changes (its frustrating)

Della K
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sécurité et enquêtes, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Honeymoon phase is definitely over........contemplating a "divorce".

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Heartbroken, disgusted....and anything else I didn't mention above.

Avantages :

In 2018 everything was so great and at an incredible price, by my second year as a monthly subscriber I upgraded my plan, in spite of the problem integrating homebase timecards with my QuickBooks payroll, and had to manually enter the data personally. I loved being able to see the total hours per employee when creating a schedule, until one day it disappeared. Still undeterred, I loved the ability to access the app from any mobile device and desktop. Only androids & Desktops access the app easily and iphones or ipads come with headaches. I fell in love with the ease, simplicity and it's sexy platform look of this time tracking/management app, until one day everything changed and I lost my ability to view time cards all on one screen. Little issues were just an alert in the far upper right corner like a nudge. Now they scream in double size that takes up half the monitor, leaving only an inch or two to view time cards accompanied with a lot of scrolling. Nowadays I'm afraid to login and be greeted by a scowling dashboard with a list of issues nagging to be resolved. Issues caused by employees that can't log in or out and got tired of uninstalling and reinstalling the app as a temporary fix. I knew my relationship with homebase was reaching a bitter end when without so much as a "heads up" warning there would be an increase to my subscription (almost $20.00 more). When I said "Oh h#!! NO!" and lowered it to essentials...

Inconvénients :

I was denied the ability to manage my PTO mandated sick leave pay feature that never matched QuickBooks anyway, and the feature to assign different roles/rate of pay for different jobs among my existing employees. I now have a default pay rate/role homebase deems as "fitting". After a 5 year relationship with all the little things I loved, I can have back if I pay $20.00 more a month. Out of some "disturbed" sense I felt I owed to Homebase, I emailed support with an offer to pay a small increase but not at their ridiculous price with it's 15 features included that I would never use. If they can't find my request reasonable and let me pay only for what I use, I will fly into the arms of another app that gives me the basic features for free. The email was sent last week and long past the "24 hour" promise to respond. I never called out their promised "money back guarantee" after 5 years and the inability to integrate their application with my payroll system......Seriously? How much alimony is it worth? No, it's too late now. I'm divorcing homebase from my company forever.

Sara
HR Manager (É.-U.)
Sécurité et enquêtes, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Integral for streamlining scheduling

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

I would not have been able to scale to multiple job sites without the help of Homebase

Inconvénients :

I really cannot think of anything. I absolutely love this tool.

Tom
President (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Awesome scheduling and payroll combined! Better than 2 different vendors

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : SUPER FAST customer service. Knowageable customer services.

Avantages :

Easy to set up. Awesome onboarding from Homebase team. Saves me time to process payroll. saves me a lot of time and mistakes.

Inconvénients :

Not sure..?? one time payroll was delayed because i bank in California collapsed or needed bailed out.