Pour qui ?

USA, Canada

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Synup
  • http://www.synup.com/
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Synup

Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers.
Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK.

Synup - Fonctionnalités

  • Analyse des sentiments
  • Gamification
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des réponses
  • Plateforme d'avis clients
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis
  • Analyse des concurrents
  • Audit
  • Gestion de contenu
  • Gestion des liens
  • Gestion des recettes
  • Gestion des utilisateurs
  • Intégration de Google Analytics
  • Localisation
  • Outils de recherche de mots-clés
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des rangs
  • Suivi des recherches mobiles
  • Tableau de bord
  • Tests A/B
  • Analytique
  • Calcul de la distance
  • Cartographie
  • Directions
  • Filtrage de recherche de produit
  • Localisation automatique
  • Marque d'enseigne
  • Promotions d'événements
  • Promotions et coupons
  • Recherche
  • Collaboration
  • Gestion de projets
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Suivi du temps

Avis les plus utiles sur Synup

Simple But Effective Local SEO Help

Publié le 15/01/2019
Media and Content Developer
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We work as an agency to other small business and help them manage their online presence. Synup assists us on the first step of populating key online directories with accurate information. The white labeling options are helpful, but the ability to customize how some of the reports are presented would increase how pleased we are with the utility of the product.

Avantages: A very simple way to update and maintain a key number of local online directories.

Inconvénients: Lack of customization on the reports that are generated.

Synup works and is cost effective

Publié le 26/12/2018
Zach I.
owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Synup easily allows me to monitor all reviews and never get surprised by a bad review. It automates all notification. It also improves SEO and tracks 50 keywords across Google Maps, Google, Bing and Yahoo. It is great to make instant updates across all my listings via API and then see the results of increases in phone calls and store visits

Avantages: Great user interface, easy to manage listings via API, automate all review management, and give reporting to my clients and locations

Inconvénients: review widget needs improvement and customer service was just ok until i got assigned a new account manager in NYC

Lire d'autres avis