Description de Birdeye

Birdeye est une plateforme d'expérience client tout-en-un. Plus de 80 000 entreprises utilisent Birdeye chaque jour pour attirer de nouveaux leads avec des listes, des avis et des recommandations, les convertir en clients avec le chat web et les paiements et satisfaire ces clients avec des enquêtes, des cas d'assistance et des informations, le tout en un seul endroit.

Qui utilise Birdeye ?

Les entreprises qui cherchent à créer une forte réputation en ligne optimisée par l'opinion des clients, à améliorer leurs notes et à établir la confiance nécessaire pour attirer et fidéliser de nouveaux clients.

Vidéo de Birdeye
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Birdeye

4,7 (533)
Birdeye
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
139
125
4,7 (533)
4,5 (533)
4,7 (533)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
23
4,6 (9 519)
4,4 (9 519)
4,3 (9 519)
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Alternatives à Birdeye

Sponsors
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Cloud-based review management tool that helps businesses manage negative reviews, organize customer surveys and reward employees.

Avis sur Birdeye

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
13%
3
3%
2
1%
1
1%
David
David
CEO
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Works well and good support

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Chris
Director of Customer Success & Analytics (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great for Dentists

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Biggest benefit has been a significant increase in reviews for our practices that have integrated with the software. They start to see immediate results that continue in the long-term as well.

Avantages :

Best thing for us about Birdeye is the integrations with multiple dental patient management systems. Most offices don't want to take the time to learn a new platform so integration is key and Birdeye has the most options.

Inconvénients :

Support is all about closing tickets and not really about fixing problems.

Réponse de l'équipe de Birdeye

il y a 3 mois

Thank you for sharing your feedback, Chris!

Thad
Director of Operations (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Good product, but flawed

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : The support team really wants to do a good job and can make up for the product's shortcomings. Issues pop up, naturally, as we come across unique instances, etc., and our Account Manager is great about working with us on finding resolutions.

Avantages :

Birdeye's ability to integrate with a wide variety of patient management systems (PMS) for review generation is exceptional and sets this product apart from anything else we can find. Our clients use a wide variety of PMSs, and Birdeye integrates with nearly all of them. If they don't they'll work on finding a solution to bring automation to the system.

Inconvénients :

We have a large number of clients that use this system and during the sales process we were told that all we needed to do was provide a CSV of their names & locations, and the onboarding team would handle it. Unfortunately, that was not the case. We had to manually configure a profile for each of our clients. Also, the continually cross market to existing clients. For example, we have a client that has multiple locations. Most of the locations are managed through our Birdeye account, while one location has it's own Birdeye account not tied to us. The manager of that one location continues to receive messages from Birdeye saying that they really should bring the other locations onboard and also says that nothing is being done with the locations we manage. Every time they send a message we request that Birdeye flag that the other locations are in our account - for some reason they won't. It's been a major issue for some of our larger clients with multiple locations spread across different Birdeye accounts.

Réponse de l'équipe de Birdeye

il y a 3 mois

Amazing, thorough feedback, Thad! We are looking into your feedback and our team will be on top of enhancing the features for our customer's continued success. Thank you for the awareness and for being a wonderful Birdeye partner!

Amy
Reputation Specialist (É.-U.)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Automated Reviews Made Easy!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall I am very pleased with the product. It is a huge improvement from who we previously used. They continue to innovate their product and are open to suggestions. They find solutions and are dedicated to customer satisfaction.

Avantages :

I like how I can customize reviews to brand them for each of my clients' needs. Automation is a huge benefit as I can now offer this product to a wider variety of my clients.

Inconvénients :

There are some platforms such as FieldEdge that they offer to integrate with but it is not a true integration. They have a dedicated team to pull contacts to send customer review requests through cloud based access, but it lacks a seamless effort at times. More platforms to fully integrate on would be beneficial, Such platforms would be: Successware, Payzer, FieldEdge, dESCO.

Nick
Nick
CEO (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best choice for review management platforms

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Avantages :

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Inconvénients :

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Réponse de l'équipe de BirdEye

il y a 2 ans

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Mark
Senior Rept Mgmt Specialist (É.-U.)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Avantages :

I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Inconvénients :

The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.