Qui utilise Birdeye ?

Les entreprises qui cherchent à créer une forte réputation en ligne optimisée par l'opinion des clients, à améliorer leurs notes et à établir la confiance nécessaire pour attirer et fidéliser de nouveaux clients.

Description de Birdeye

BirdEye est une plateforme complète centrée sur l'expérience client. Chaque jour, plus de 50 000 entreprises de toutes tailles utilisent BirdEye pour se faire connaître en ligne via des évaluations, être choisies par les clients avec des messageries par messages texte et améliorer leur activité avec des outils d'enquête et des informations stratégiques.

Informations sur Birdeye

Birdeye

http://birdeye.com/

Fondé en 2012

Vidéo de Birdeye
Play
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Présentation des tarifs de Birdeye

Birdeye n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Birdeye

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Birdeye - Fonctionnalités

  • Analyse des sentiments
  • Gamification
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis

Logiciels d'e-réputation : afficher la liste complète

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage

Logiciels de chat : afficher la liste complète

  • Analyse des sentiments
  • Demande d'avis
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des réponses
  • Notification en cas d'avis émis
  • Partage social
  • Surveillance des avis émis
  • Tableau de bord

Logiciels de gestion des avis : afficher la liste complète

  • Automatisation des e-mails
  • Chat vidéo
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Distribution de leads
  • Messagerie de groupe
  • Messagerie mobile
  • Planification des rendez-vous
  • Qualification de leads
  • Recommandations de produits
  • Segmentation du public
  • Transfert à un agent

Logiciels de marketing conversationnel : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu

Logiciels de relation client : afficher la liste complète

  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Logiciels de sms marketing : afficher la liste complète

  • Alertes configurables
  • Analyse de la concurrence
  • Analyse des sentiments
  • Analyse/notation de l'impact
  • Engagement des clients
  • Gestion de l'é-réputation
  • Segmentation du public
  • Suivi des promoteurs
  • Suivi des tendances
  • Tableau de bord

Outils de social media : afficher la liste complète

  • Bibliothèque de questions
  • Collecte de réponses hors ligne
  • Division des questions (question branching)
  • Enquête mobile
  • Enquête sur sites web
  • Logique d'évitement
  • Outils d'analyse de données
  • Prise en charge des fichiers audio, image et vidéo
  • URL d'enquêtes personnalisées
  • e-mail marketing

Outils de sondage : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Analyse de produits concurrents
  • Analyse des tendances
  • Benchmarking
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des sites web

Outils de veille concurrentielle : afficher la liste complète

Birdeye - Alternatives

Plus d'alternatives à Birdeye

Avis sur Birdeye

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 4,5

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Écrivez votre avis !
Nick F.
CEO
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2020

"Best choice for review management platforms"

Commentaires: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Avantages: We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Inconvénients: Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BirdEye le 31/07/2020

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2020
Mark R.
Senior Rept Mgmt Specialist
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2020

"An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow"

Commentaires: I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Avantages: I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Inconvénients: The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2020
Courtney C.
Staff Writer, TheBoot.com
Divertissement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020

"Social Media Listening Made Easy"

Commentaires: Good! I am able to streamline my social media listening and saving time with responding to Google My Business has been great!

Avantages: I really like how easy Birdeye makes it to listen on social media. The main time saver for me has been responding directly to Google My Business reviews on the platform. I was able to save templates and use those to quickly (and correctly) answer any questions or thank people for their review.

Inconvénients: I do not have any problems with Birdeye! The software does what I need it to and has plenty of articles to reference if I have a question.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020
Kyle K.
owner
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Commentaires: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Avantages: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Inconvénients: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2020
Jamie R.
Brand & Marketing Specialist
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2020

"Great product, EXCEPTIONAL training!"

Commentaires: This is a great tool for gaining better company reviews. It eliminates the need to do the research it takes to create reports, find out where we're lagging, etc...

Avantages: I like that it's visually friendly. The dashboard is a great way to see an overview of everything happening, and where our company stands in each aspect. The training is exceptional! Very thorough, helping me understand the complete functionality of the platform.

Inconvénients: So far, so good! I really don't have any complaints!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Birdeye le 03/11/2020

Customer happiness is a core value of ours at Birdeye, so we are pleased to hear that our customer support team has been taking great care of you and helpful during training!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2020