Qui utilise Budgyt ?

Petites et moyennes entreprises et organismes à but non lucratif à la recherche d'un logiciel de budgétisation abordable et facile à utiliser, qui élimine les risques et la difficulté liés à l'utilisation de feuilles de calcul traditionnelles.

Description de Budgyt

À partir de 199 $/mois (5 premiers services), Budgyt est un logiciel de budgétisation facile à utiliser en équipe pour la plupart des entreprises ou des organisations à but non lucratif. La tarification est basée uniquement sur le nombre de services (15 $/mois) avec un nombre illimité d'utilisateurs.

Économisez 80 % du temps et des dépenses consacrés à la création et à la gestion des budgets de plusieurs services ou projets par rapport aux feuilles de calcul. Budgyt est une solution de budgétisation et de reporting hautement adaptable basée sur le cloud, extrêmement conviviale pour les membres financiers et non financiers de votre équipe.

Informations sur Budgyt

Budgyt

http://www.budgyt.com/

Fondé en 2012

Prix de Budgyt

Budgyt n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Budgyt est disponible à partir de 199,00 $US/mois.

Vidéo de Budgyt
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

À partir de

199,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Budgyt - Fonctionnalités

  • Bilan comptable
  • Compte de résultat
  • Consolidation/regroupement
  • Entreprises multiples
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de versions
  • Grand livre général
  • Multi-département/projet
  • Planification des ressources
  • Prévision
  • Scénarios possibles

Logiciels de gestion budgétaire : afficher la liste complète

  • Bilan comptable
  • Budgétisation et prévision
  • Compte de résultat
  • Consolidation/regroupement
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Entreprises multiples
  • Gestion de la trésorerie
  • Grand livre général
  • Importation et exportation de données
  • Piste d'audit
  • Scénarios possibles

Logiciels de reporting financier : afficher la liste complète

Budgyt - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à Budgyt

Avis sur Budgyt

Afficher 5 avis sur 18

Note globale
4,9/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,8/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Aileen Z.
Consultant
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017

"So easy to learn! It's like the crystal ball for budgeting!"

Avantages: In the past I juggled several spreadsheets for budgeting, each with different formulas and variables to manage each line item by location. With Budgyt, I can type the formulas directly into the software and everything carries over with the appropriate detail and notes! If I insist on having a spreadsheet to share with the team, I can simply store spreadsheet in the software and tell it which line to read. It not only saved me from a multitude of excel tabs but also gave me the ability to budget and forecast in a fraction of the time and energy! I started using this when our business was just an idea and now we have 4 open retail stores for Everafter and 1 + 2 upcoming for The Westside. Budgeting between the brands under the parent company has been surprisingly simple with Budgyt's ability to customize and target formulas and inputs to certain groups.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/12/2017
Jason K.
Senior Director, Finance & Accounting
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020

"Cloud budget consolidation"

Commentaires: We have made it easier for budget holders to submit their budgets using this tool. They find it enjoyable to use (and we’re talking budgets here). Budget holders can access the tool anywhere they have internet. The instant scenario consolidation dramatically improved the quality of budget discussions, leading to better business decisions. Using this tool helped make out finance team more efficient, by reducing effort to consolidate.

Avantages: This product automatically consolidates budget holders’ submissions, replacing error prone, labour intensive spreadsheet work. Budget managers find it easy to use, and they focus on business decisions, not managing complex spreadsheets. Consolidation is instant, dramatically more efficient for the finance team. Because results are instant, decision makers can see the impact of various scenarios instantly, facilitating impactful discussion on the future of the business and better decisions. Set up is easy thanks to excellent customer support. We import and export data to and from Microsoft GP, and use the budgyt.com tool for budget variance reporting. Budget managers can access information anywhere they have internet.

Inconvénients: The nature of budgeting tools is that the data is displayed in tabular fashion. Although the site renders on mobile devices, it can be hard to read on smaller phones.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020
Paul R.
Treasurer
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2018

"Budgyt has brought our finance department to the next level. Essential for any growing organization."

Avantages: Our non-profit organization relies on a flexible approach to managing our finances, so it is critical to have data organized and presented the way we need it. Budgyt is highly customizable and can fit most, if not any, accounts structure.

Inconvénients: The administrative learning curve is a bit steep, but not unexpected given the powerful tools available in this software. Program administrators should expect to spend anywhere from several weeks to a couple of months with the software before they feel comfortable with the program.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2018
Kobina B.
Group Finance Manager
Secteur maritime, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/08/2020

"Excellent software; easy to implement/use"

Commentaires: amazing difference; i have discarded all my excel reports for this web-based reporting and budgeting option

Avantages: Flexibility
Self-implementation
Quick implementation
Value for money
Easy integration / download-upload feature
Quick to identify exceptions, errors when uploading; and correct
Speed/Agility

Inconvénients: Exchange rate feature for multi-currency companies (but this is being worked on at the moment)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/08/2020
Dale C.
CFO
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2019

"Use Budgyt to Improve Budgeting over Excel Spreadsheets"

Commentaires: It used to take about 40 hours to get our annual budget spreadsheets updated for use each year; now it takes less than 5 minutes. We have been using for 2 budget years now, and each year we have added more available features like staffing and benefit costs to save on other excel spreadsheets. It was super easy to prepare 5 year forecasts the Board demanded.

Avantages: Quick setup, easily import actual results, forecast multiple years, easily understood by non financial managers, quick and easy changes to revise or copy formulas

Inconvénients: Not a lot of cons, other than it does take a few times copying and preparing a budget to understand that everything, including actual budgets, actual results and forecasts are deemed budgets and need to be attached to each year for comparison if needed. That is where the copy feature comes in real handy.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2019