Description de Missive

Missive est une boîte de réception et de discussion pour les équipes et qui les aide à collaborer à travers des courriels, des SMS, WhatsApp, Twitter et d'autres canaux de communication. La boîte de réception offre une expérience collaborative pour les entreprises. Avec Missive, votre équipes se concentrent sur le développement de votre entreprise.

Qui utilise Missive ?

Convient aux start-up, agences et cabinets de consulting.

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Missive ne vous convainc pas tout à fait ?
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Missive

4,9 (47)
Missive
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
72
16
4,7 (47)
4,7 (47)
5,0 (47)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
40
4,4 (1 924)
4,5 (1 924)
4,3 (1 924)

Alternatives à Missive

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Adobe Creative Cloud Express
Fonctionnalités les mieux notées
Modèles de conception
Montage vidéo
Retouche numérique
Google Workspace
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Partage des fichiers
Stockage de documents
Hiver
Fonctionnalités les mieux notées
Boîtes de réception partagées
Gestion de la communication
Suivi des e-mails
Thunderbird
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion des boîtes de messagerie
Recherche/Filtre
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Gmail
Fonctionnalités les mieux notées
Bloqueur de spam
Gestion des boîtes de messagerie
Recherche/Filtre
MailBird
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des boîtes de messagerie
Recherche/Filtre
Suivi des e-mails

Avis sur Missive

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
11%
3
2%
François
Auto-entrepreneur (Congo-Kinshasa)
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Missive, meilleur outil totalement repensés pour collaborer avec son équipe !

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Grâce à sa boîte de messagerie et son chat Missive m'aide beaucoup à collaborer avec les membres de mon équipe

Avantages :

Une boîte de messagerie et un chat totalement repensés pour collaborer efficacement avec son équipe !FONCTIONNALITÉS GRATUITES- historique de 15 jours- 2 comptes personnels- 3 utilisateurs

Inconvénients :

Pour l'instant j'ai du mal à trouver les mauvaises fonctionnalités de cet outil

Elizabeth
Elizabeth
Freelance Social Media Writer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Loving and Growing with Missive

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall Missive has exponentially improved out workflow and operations. Our team is much more connected and communicative than ever.

Avantages :

We love the collaborative email features, chatting, assigning, and observer features in Missive. Missive allows managers to supervise employees and make sure that no lead or email is missed but also isn't so intrusive that employees feel creeped out by it. Though we're sharing emails, everyone has their own Missive account and tasks they can have ownership of. The chatting allows our team to communicate so much better than before when we all had different google hangouts.

Inconvénients :

Missive is still growing so sometimes we run into technical or feature limitations of things they haven't worked out yet. I also don't like how only the owner of the account can do certain things. As an administrator I hate to have to bother the owner of the company every time I need to add a new alias.

Isaak
Isaak
CEO (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Missive for the win!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Love, love, love Missive. The lads are excellent with their onboarding and support. I have no idea how such a little team does so much at such a high level - it is truly inspirational.

Avantages :

We reviewed this alongside Front. It was attractive to me as it is a small team that is bootstrapped, and I like to support that. But most critically when doing the technical review of Missive v Front (and others) we found that they had the deepest integration with Gmail and an excellent API that allowed us to build a custom integration with our internal tooling. We were driven to find a common collaborative inbox tool for the team as Intercom wasn't working as well as we needed (we still use it for outbound messages), plus we get lots of messages from other channels and for other reasons beyond support - like sales. It also works well with PipeDrive - seeing that PD was using it themselves was reassuring, although it would be *excellent* if they shared some of the internal integration learnings with the PD integration off the shelf (it does the job, but only just)

Inconvénients :

There is still some confusion about how to best handle closing and archiving with team emails - so it is closed from an individuals box but not the shared box and similar when trying to hand over an email and removing the email from your inbox - we still have a fear we will archive it for everyone. This is the most confusing part of the platform. We tend not to use Tasks as we have Pipedrive, Trello, TidyHQ all generating tasks which makes it confusing - I do wish we could push all tasks centrally to one of the above tools.

Laura
Design Coordinator (Canada)
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Missive Review

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : A great resource when working with many different types of email platforms and communication platforms.

Avantages :

My favourite part of missive was that we were able to integrate other programs and platforms into our Missive. Giving us more abilities than if we were just using one program.

Inconvénients :

Because of the fact that we were integrate other platforms into our Missive use we would sometimes run into troubles if one platform upgraded and the functionality stopped between the two.

Nick
Senior Planner (Australie)
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The perfect Team Inbox Management

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : We effectively saved the working hours of an entire staff member by switching over to Missive. Our emails are far more organised now and our staff only need to read the shared emails that are relevant to them, not every single email that comes into our inbox. Strongly reccomend Missive to anyone with a similar setup.

Avantages :

Shared team inboxes make for easy processing of emails at an affordable price for small businesses. Missive also has possibly the best customer service I have ever received from a tech company. The [SENSITIVE CONTENT] often is the one to respond to helpdesk requests.

Inconvénients :

There was a big learning curve to the way the emails are processed between teams, but once this was all set up correctly there is absolutely no issue at all.