17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de CINC

Solution de technologie immobilière au service des équipes d'élite. CRM, applications mobiles, pages de renvoi, programmes et autres outils destinés à faire croître votre entreprise.

Qui utilise CINC ?

CINC est la principale plateforme de gestion des relations et de génération de leads conçue pour l'élite des professionnels de l'immobilier.

CINC Logiciel - 1
CINC Logiciel - 2

CINC ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CINC

CINC

4,1 (197)
1 000,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
4,1 (197)
3,6 (197)
4,2 (197)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
231
4,3 (6 030)
4,2 (6 030)
4,4 (6 030)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CINC

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
BeyondTrust Remote Support
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
Sierra QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion de versions
Gestion des changements
Wise Agent
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
BoomTown
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des tâches
Suivi des interactions
Facebook Apps and Tabs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Rapports et analyses
Édition automatisée
IXACT Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Suivi des interactions
Follow Up Boss
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
e-mail marketing
Thryv
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Facturation en ligne
Intégration des médias sociaux

Avis sur CINC

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
24%
3
9%
2
6%
1
8%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Been with CINC 3 1/2 years as a single agent. Don't use the team aspect.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Grow my business each and every year. Keep track of leads and what they are looking at
and communications with them.

Avantages :

They have in house programmers so make modifications continually and use input from the users they have to make the product better. Excellent training in Atlanta area or Phoenix. They have always had me with a CSR (Customer Service Representative) who contact me every month or two to see how things are going and when I need to change my ads or learn something new I can get that from the CSR. If my CSR is not available I can always call the support number. Real life training to teach you how to be a more successful agent so the training is a lot more than just how to use the software. Can sort the leads on many facets of how they have interacted with the listings they view. Can see what they have looked at and how often they log in and what favorites they have identified.

Inconvénients :

There is a lot to learn and if I had not gone to the trainings I can imagine it might be intimidating. Its not cheap but if you use the system and followup with leads the ROI will be very good. If you don't like being rejected by a high percentage of the leads then this isn't for you, but the few percent that convert makes it worthwhile. It took me awhile to get my first sale but each year I have sold way more from the CINC leads than the prior year.

Kyle
Recruiter (Canada)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best CRM I've ever used

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Amazing. Great customer service, I've made personal relationships with tech support staff and strong relationships with account managers. I reccommend CINC to any REALTOR looking to purchase of switch CRM's. Easy to use, looks clean, powerful and dependable.

Avantages :

The Lead Generation capabilities, consistency and ease of use is unmatched in the industry. The per lead cost and the reliability of CINC's system is critical to my business and I can rely on them 100% to deliver. Database management, reminder system, notes and all of the crucial lead stats/data are easy to see, easy to find and everything is clickable. If you don't use it- you need to.

Inconvénients :

On a Brokerage level, it lacks features leading us to adopt a second CRM. No marketing templates in terms of printables, nowhere to store docs or training videos for the Agents- really isn't designed as an all in one system- rather a powerful sales tool. Do one thing and do it well. CINC nails that part.

Kimberlee
Realtor (É.-U.)
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Realtor

3,0 l’année dernière

Commentaires : Too costly for a single user. Other platforms are less so I’ve been looking to switch but takes time moving CRM. The ease of use os good with CINC.

Avantages :

When you do get a good lead it is good. But it is very time consuming as no one wants phones.

Inconvénients :

Text messages are limited and you are unable to put attachments from you phone them or attach listings. Only from computer. We are not by our computer every minute (that is old school). Need to come up with technology on school districts. Zillow and or apps are winning our clients back due to their displaying school districts. For what I pay, this is a big miss!!

Amy
Team Owner (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

For a Real Estate Team of 8+

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Overall it's been great, but as our vision for the team as changed, it just may not be the best economical choice for us.

Avantages :

The contact management, exporting notes, landing pages within the website. Ways to filter our your leads dashboard, save those filters and make public within the team. PPC marketing options/return on investment.

Inconvénients :

The cost if you're a smaller team and/or don't plan on growing up to 50 agents.

Brian
Realtor (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

CINC review

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Experience has been amazing. The support and training is incredible and is much better than any of their competitors.

Avantages :

The follow up features and AI are amazing and not found on any other platform that I’ve heard of. The mobile app is incredibly powerful and easy to use.

Inconvénients :

The front end design which is dated and needs to allow for design customizations. Also the cost of the platform is higher than most.