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ChannelManager Property Management System

ChannelManager Property Management System

Description de ChannelManager Property Management System

Le système complet de gestion de propriété ChannelManager est une solution de gestion d'hébergement en nuage complète pour les hôtels, motels, résidences de vacances, stations balnéaires, chambres d'hôtes, parcs de caravanes et auberges de jeunesse. Il élimine le besoin de saisir manuellement les réservations et de mettre à jour le site des agences de voyages en ligne, vous faisant gagner du temps.

Qui utilise ChannelManager Property Management System ?

Propriétaires d'hôtels, de motels et de locations de vacances.

ChannelManager Property Management System Logiciel - 1
ChannelManager Property Management System Logiciel - 2

ChannelManager Property Management System ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ChannelManager Property Management System

ChannelManager Property Management System

3,8 (6)
49,00 $AU
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
Intégrations introuvables
4,0 (6)
3,7 (6)
4,2 (6)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
23,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
134
5
4,3 (293)
4,1 (293)
4,2 (293)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ChannelManager Property Management System

Guesty
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
AppFolio Property Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Suivi des locataires
Suivi des locations
Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Support client
Newbook
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des réservations
Inscription en ligne
Cheerze Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des utilisateurs
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
mycloud PMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements

Avis sur ChannelManager Property Management System

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
17%
3
17%
1
17%
Alexantrou Katalin
Alexantrou Katalin
Sales Manager (Grèce)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

To be recommended

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

It is easy to use and has many useful futures.

Inconvénients :

For the moment, nothing to add. Happy overall.

Maria
Accounting Department (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Buildium is a trusted software.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : My experience using Buildium has been great. The software is easy to use. Their customer service is professional and well versed/knowledgeable.

Avantages :

The software is easy to navigate and friendly.

Inconvénients :

Buildium runs a little expensive but in my opinion is worth paying because is a trusted software.

Pawan
Owner (Australie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Unacceptable standard of customer service

1,0 il y a 7 ans

Avantages :

Nothing much to like. I would say that you can manage the reservations in an Excel based system better than this product. All the integration with OTAs are not reliable ...huge possibilities of overbookings.

Inconvénients :

Choosing Channel manager and PMS is a big decision for a hotels/accommodation providers because It is not easy to exit and move to another service provider. Whether you are small or medium size , my recommendation will be to stay away from channelmanager.com.au. There are plenty of integrated PMS and CM provider in the market that offer better price and more value for money. Product: The product itself is not capable of managing the growth of your business. There are many inbuilt roadblocks e.g. rate plans cannot be mapped to OTAs, Payment gateway cannot be linked to your merchant services provider, no integration with financial systems and the list goes on. After realising that I made a mistake by choosing this product, I had to migrate all the data to the new PMS. A lot of work. Meanwhile, channelmanager.com.au deleted all our customers data/reservations without any warning or information. When I called, I was told that the payment was not made on time, so they deleted the whole database. No calls, no emails , no warnings before doing that. Do you expect this from a professional service provider? For your peace of mind, stay away from this product.

Neil
Licencee (Australie)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Ease Of Use for Dummies

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The program is so user friendly and the backup support quick to respond makes my choice to use Console a no brainer!

Avantages :

As 2 person agency having residential property management I found that this software was ideal for our business. It so easy to use and if any queries the back up with the remote source is great. It is a simple step by step format that is so simple to use (even for 1st time users).

Inconvénients :

Very little to comment on as no real issues. As i have the minimum system due to the small rent roll there less reports available but no concerns as covers requirements for trust account.

Abhinav
Program Manager (Inde)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Property Management System - Backbone for Hotel Operations!

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Its been a fabulous journey with PMS thus far, hope it keeps up with the market pace.

Avantages :

The features such as Front desk management, Housekeeping management, accounting etc are the most important features of a PMS as they are directly linked to guest data and proper management of guests in the hotels. All the features are easy to use with upfront support and it is also seamless to integrate with a third party app such as bulk sms etc.

Inconvénients :

Although majority features work seamlessly there is some improvement required in the accounting and night audit as well as handling online bookings.It is not user friendly as other systems due to multiple options segregated at once.