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à choisir le meilleur logiciel

Description de SpaSoft

SpaSoft est un système convivial exclusivement destiné aux hôtels de luxe et centres de spa, qui facilite la gestion complète des spas. Votre personnel est ainsi en mesure de fournir un service irréprochable et personnalisé selon chaque client. Flexible et personnalisable, SpaSoft rationalise la gestion des ressources, la planification des activités, la réservation en ligne, la réservation de groupe, la gestion des recettes et les prévisions, l'adhésion au club, la gestion des stocks, les transactions sécurisées des points de vente, etc.

Qui utilise SpaSoft ?

Hôtels et spas de luxe Spa quatre et cinq étoiles Forbes

SpaSoft Logiciel - 1
SpaSoft Logiciel - 2
SpaSoft Logiciel - 3
SpaSoft Logiciel - 4

SpaSoft ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SpaSoft

SpaSoft

4,0 (11)
10 000,00 $CA
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
Intégrations introuvables
3,9 (11)
3,8 (11)
4,1 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
223
10
4,6 (3 430)
4,7 (3 430)
4,6 (3 430)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à SpaSoft

Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
ZENOTI
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
Meevo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Planification des rendez-vous
Pour salons de beauté et les spas
HelmBot
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
You'reOnTime
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des clients
Planification des rendez-vous
SalonBiz
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Planification des rendez-vous
Pour salons de beauté et les spas
Salon Ultimate
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Point de vente (PDV)
Pour salons de beauté et les spas

Avis sur SpaSoft

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
36%
4
36%
3
18%
2
9%
Heidi
Heidi
Operations Director - Vista Blue Spa (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Im a SpaSoft dyed-in-the-wool User.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The SpaSoft Team is why I keep coming back to this software. The follow through, support, training and professionalism is second to none. Staff and management all feel they have a vested interest in our success. That is the difference between a interactive program and just a functional tool to book appointments with.

Avantages :

I like the fact the software was developed for spas directly. This avoids the needs for constant work arounds or substitutions. Also, the reporting features are thorough, accurate and user friendly. These help accounting, forecasting, night audit... all get the information they need. The online component has been a huge plus to our business as well.

Inconvénients :

It is a very hefty program and at times I feel we are not maximizing its benefits fully. More user trainings, conferences etc would be helpful but difficult to do. Maybe webinars on various components.

Jeff
Director of Spa Operations (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Industry Veterans Know

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : SpaSoft customer service is excellent. My direct contact is attentive and informative.

Avantages :

SpaSoft's flexibility, data gathering, and reports.

Inconvénients :

New reports engine broke a lot of features for drilling down into business lines. The most liked feature became the least liked. Reports used to be incredibly intuitive, now they are just laborious, the same data is available, unfortunately, it is now buried under repetitive steps that lack prior usability. A lack of online training and user "How To's". Adding this while your competitors struggle with the basics would be resources well spent.

Sherri
LMT (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Take a ridiculous amount of time to load schedules

2,0 il y a 5 mois

Commentaires : I absolutely hate it. Use literally any other software.

Avantages :

Literally nothing. I have used square, and several other scheduling software for my massage business over the course of 16 years. Spasoft is the slowest most antiquated software i have ever used. If i was able to change software i would.

Inconvénients :

It is super slow. It is very cumbersome to use. It doesnt merge with our payment software and online booking is impossible

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Affordable and straight forward as a software package. Needs intuitive feature attention.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Clean interface for our data warehouse to access this vendor software package.

Avantages :

Spasoft is a straight forward software solution for managing spa packages and handling client schedules. Integration to the software to tie into business warehouses is also straight forward and the data is very cleanly stored in a simple set of table dimensions. There is a feature where the packages that are defined by the property management is then put into a custom set of dimensions that is easily usable. From a clean and easy to use front end to a very easy to aggregate backend, this is a very solid spa management software tool.

Inconvénients :

The lack of native encryption options on customer data is lacking. Seemless integration with other POS management software is missing from the program. This software has a pretty interface, yet, branding features could be enhanced. Think WPF control templates.

Vitor
IT (Portugal)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Hard Times for IT

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have been using the software for about 9 years. (October-2010/January-2020) In the version we were using (last update 2014) it had the functions at the time, however these days it was very outdated and it was not possible to complete the update. The program is also not suitable for dealing with Portuguese laws. It was good as long as it was possible to use it.

Avantages :

The concept of the program is well thought out for the management of SPA, however the update of versions, despite the annual cost of use, is not included.

Inconvénients :

It was not possible to update the program version to a newer version. The update conditions should have been verified by SpringMiller prior to advance payment and not at the time of the update. the support timezone also makes communications difficult.

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