15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de WebReserv

WebReserv est un logiciel de réservation en temps réel conçu pour les petites et moyennes entreprises axées sur la location d'activités, les visites et l'hébergement. Conçu pour une utilisation facile, proposant toujours les tarifs les plus bas du secteur, WebReserv a été spécialement élaboré pour fonctionner avec les entreprises et les opérateurs du secteur des voyages et des loisirs. Le calendrier de réservation en ligne indique la disponibilité de vos produits, traite les paiements, notifie les nouvelles réservations et indique la disponibilité en temps réel de votre stock.

Qui utilise WebReserv ?

Entreprises ayant besoin d'un logiciel puissant sans commissions.

WebReserv Logiciel - 1
WebReserv Logiciel - 2
WebReserv Logiciel - 3
WebReserv Logiciel - 4
WebReserv Logiciel - 5

WebReserv ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

WebReserv

WebReserv

4,5 (22)
Indisponible dans votre pays
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
38
1
4,4 (22)
4,5 (22)
4,5 (22)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
Intégrations introuvables
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Alternatives à WebReserv

Pacific
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Xola
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation en ligne
Support client
Traitement des paiements
Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
FareHarbor
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
The Flybook
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Support client
RezExpert
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Support client
Traitement des paiements
Bookinglayer
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Beyonk
Fonctionnalités les mieux notées
Billetterie des événements
Création d'itinéraires
Réservation d'activités
Rezgo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Traitement des paiements

Avis sur WebReserv

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
41%
2
5%
RuthAnne
RuthAnne
Office Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

WebReserv works great for a beach cottage resort

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : WebReserv has been great for our business, making it easy for guests to access our availability accurately and book immediately.

Avantages :

Its easy to read the calendar, both for our guests and us as hosts. It captures all of the info we need from our guests, and interfaces seamlessly with our payment system. It automatically sends out the emails we want to send: confirmations, cancellations, pre-stay reminders, post-stay, etc.

Inconvénients :

It doesn't interface with the other potential booking systems we could use (like Trip Advisor) It does not have ability to accommodate the info we need for housekeeping: ie generate a calendar showing arrivals and departures in a given week with number of people and pets, etc. It doesn't have a wait list function for our nightly rentals. It doesn't allow one party to make bookings for multiple cottages on same dates, so you have to make a separate booking, filling in all the info, for each cottage.

Pelin
Complex General Manager (Allemagne)
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Real-time reservation platform that helps avoid commisions

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : WebReserv is pretty fine for creating and managing your own sales channel however it lacks multiple channel manager which would be great if was present.

Avantages :

WebReserv is great for creating our own sales channel for your property by providing the infrastructure for accepting online reservations and accepting payments directly from you own website. This helped us to avoid booking commissions and create our own loyal customer base that directly books our hotel without need to pay for any third party commissions.

Inconvénients :

Although WebReserv is a great platform for creating your own booking channel however in order to be present in other online booking platforms you need to use other channel managements systems which would be great if there were a stand alone multiple booking channel management module where we could manage all channels at one place.

Melody
É.-U.
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Just hope you don't have a problem that needs fixing!!!

2,0 il y a 7 ans

Commentaires : We have been using Webreserv for a few years now and it was time consuming to set up. The tech support person is great IF you can get a hold of her AND you don't have any problems on the weekend. It can take up to 3 or 4 days to return a call and we have had significant issues with our customers being able to pay for their reservation without having to call us (defeats the purpose of online payment). I have had a change request for 3 years in being able to better customize the end of month reports for finances and have yet to have a response from their "Engineering Team".
We are currently shopping a new reservation software company because of all the problems we are having with Webreserv!!!

Inconvénients :

When a problem occurs, it can take a very long time resolve and business on the internet moves too quickly for Webreserv.

Stephanie
Assistant Director (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

AMAZING Customer Service!

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Simple and easy from start to finish. I love that they offer a service to set up your property for you. We first contacted them during a very busy season and it was so nice to have their expert team set it up perfectly for us. It was done within 48 hours and we set up a training call. We really love that it's a simple monthly fee for us and they're not charging our customers a tax on top of the rental fee.

Avantages :

The customer service is phenomenal! From the very first time I called and every interaction after that it was easy to get ahold of our account rep and they explained the system in a process in a way that was easy to understand.

Inconvénients :

The customer interface is not as pretty as some of the other reservation sites out there, but the functionality is reliable and easy to understand by both the customer and our team.

Réponse de l'équipe de WebReserv

il y a 4 ans

Thank you, Stephanie, for the kind words! It was a pleasure working with you, and we are thrilled to have you on board with WebReserv. :)

Peter
Surfcamp and Surfschool (Espagne)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Professional booking-solution and perfect customer service at an unbeatable rate

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Switching from sluggish excel-sheet-based booking-organisation to the neat webreserv-booking-solution was one of the best business-moves so far. Easy and self-explanatory interfaces, the well arranged booking-calender, a useful report-system and the multi-user-option make it easy as pie to administrate our surf-schools in Spain and Morocco. And the best thing is: if there is something you don't know how to do, if there are any questions - you will never have to wait for a perfect and prompt response from the customer support - including weekends and holidays... I did a lot of research on different booking-solutions and webreserv is definitely the most flexible one with the most appealing pricing-scheme.

Avantages :

- flexible booking system - not commission based - very helpful and friendly customer support - report system - multi-user-option

Réponse de l'équipe de WebReserv

il y a 7 ans

Dear Peter, Thanks for that great review. We are happy to have you as part of our clients. Sincerely, The WebReserv Team