15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Epos Now

Epos Now aide plus de 40 000 entreprises sur trois continents à tirer parti de la puissance de la technologie cloud pour rationaliser leurs opérations et maximiser leur rentabilité.

Qui utilise Epos Now ?

Ce système primé de vente au détail et d'hôtellerie est éprouvé pour les entreprises de toutes tailles, avec une note de satisfaction officielle de 9/10 en ligne.

Epos Now Logiciel - 1

Epos Now ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Epos Now

Epos Now

3,2 (375)
349,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
106
26
3,3 (375)
3,0 (375)
3,0 (375)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
Intégrations introuvables
5,0 (3)
5,0 (3)
4,3 (3)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Epos Now

Dayful
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Traitement des paiements
AnyDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
Cloverleaf
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque de questions
Évaluation des compétences
QuickBooks Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Rapports de ventes
Traitement des paiements
Square Payments
Fonctionnalités les mieux notées
Sécurité des données
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Lightspeed
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Intégrations de tiers
Square Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Rapid POS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Clover
Fonctionnalités les mieux notées
Point de vente (PDV)
Sécurité des données
Traitement des paiements

Avis sur Epos Now

Note moyenne

Note globale
3,2
Facilité d'utilisation
3,3
Service client
3,0
Fonctionnalités
3,2
Rapport qualité-prix
3,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
9%
3
10%
2
5%
1
33%
Antoine
Gestion de clientele (Bénin)
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

bien payer

4,0 il y a 5 mois

Avantages :

un bon logiciel de payement surtout dans les hôtels

Inconvénients :

un peut difficile à utiliser pour ceux qui le maîtrisent pas

Wojciech
Wojciech
Project Manager (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent POS system for various types of business, expecially hospitality ones

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

- great 24/7 support team - elastic SAAS solution that can be customised for various business needs - cloud-based solution that can work on any device and any operating system

Inconvénients :

- pricing seems fine initially but the sales team constantly keep pushing for paid support plan - this might be expensive - As this is a massive provider, you might sometimes wait a long time for your new features to be implemented

Réponse de l'équipe de Epos Now

il y a 6 ans

Hello Wojciech, Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I am so glad to hear that you have found our software to be so useful and that you have had the chance to speak to our excellent support team. We are consistently improving our software based on customer feedback so do keep an eye out for our regular software releases. If there is anymore feedback you would like to add we would love to hear from you at customer-engagement@eposnow.com. Kind Regards, Naiomi

Anna
Company Director (R.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amazing

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Avantages :

To be honest is pretty much nothing I consult with this software it is absolutely amazing I love the statistics on it the graphs all the financial information that you can gain and the simplicity of it all the amount of information you can extract about your business is Colossal.

Inconvénients :

Only downfall was the free tanning app. Not in-depth enough to move with the speed of our company growth. Tanning App was extremely basic. I approached them on many occasions to try and develop it further but it was not possible. There was no tanning applications that were able to integrate with it either. So I had to look for alternative software. Such a shame I really didn’t want to move from Epos now.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

The worst system and management

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : No one answers the phone , I canceled my system in Dec and they still charging me

Inconvénients :

Nothing Once you buy the system no one talk to you at all , I canceled my system in Dec and they still charging me

Réponse de l'équipe de Epos Now

il y a 6 jours

Hello, Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to read your comments and to learn about your experience to date. I am keen to help you resolve any outstanding issues. please feel free to reach out to me and my team directly at customerresolutions@eposnow.com. Thanks again for your share, EposNow

Laura
Director (R.-U.)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Avoid this company especially if you are a small business

1,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Avoid this company at all costs, especially if you are a small business! They are quick to sell you their product, very responsive and pushy for the sale but as soon as you are in you struggle for an answer to anything. There is meant to be training, we received none but were 'graduated from training' with no response when we asked for help. You are then passed on to their call centers which are never consistent. No-one responds to emails and when you do get through to someone in their call center they tell you different things. The product itself continuously resets, needs re-syncing or unassigns itself in the middle or service. We tried the handheld which constantly disconnected from the FOH and kitchen printers - you have to beg for help from this company. We lasted a couple of months before finding a local company who cares. Epos Now are NOT for the 'little people' they couldn't care less how much their lack of support affects small businesses - do not go near this company.

Avantages :

The back end of the software is user friendly.

Inconvénients :

The customer service is absolutely atrocious. I ended up sending a 6 page word document of all the emails and communications they ignored from me asking to help Epos Now didn't attempt to help set up or train us on how to use the product, we had to guess and when we asked for help we were ignored. We ended up having to ask our IT company who figured some of it out. The software continuously stops working or re-syncs in the middle of service. Not ideal on a busy day. When you call for help you get palmed off and very little help is received.

Réponse de l'équipe de Epos Now

la semaine dernière

Hello Laura N, Thank you for sharing your review with us. I'm genuinely sorry to hear about your experience so far. I'm eager to gain more insight into your concerns. Please don't hesitate to contact me and my team directly at customerresolutions@eposnow.com. We're here to help. Thanks again for your share, EposNow Digital Team.